printlogo


کد خبر: 184682تاریخ: 1396/8/30 00:00
اخبار

پخش فصل سوم برنامه «57» با اجرای نادر طالب‌زاده
بسیج رسانه ملی درصدد است به جهت اطلاع‌رسانی هر چه بهتر برنامه‌های هفته‌ بسیج، به پوشش برنامه‌های مختلف این سازمان بپردازد. به گزارش روابط عمومی مرکز بسیج رسانه ملی، از جمله‌ این برنامه‌ها می‌توان به پوشش تجدید میثاق هزار نفر از بسیجیان طرح ولایت با آرمان‌های امام در مرقد امام(ره)، همایش مدرسه عشق در لانه جاسوسی و همایش انقلابیون جوان در دانشگاه تهران اشاره کرد. پوشش دیدار فرماندهان بسیج با مراجع تقلید در قم، همایش جهادگران علم و فناوری در دانشگاه امیرکبیر و همایش گفتمان مقاومت و استکبارستیزی از دیگر برنامه‌هایی است که بسیج سازمان صداوسیما مسؤولیت خبررسانی آنها را به عهده دارد. تولید و پخش 5 قسمت جدید از برنامه تلویزیونی «57» در قالب فصل سوم این برنامه نیز از دیگر فعالیت‌های آن سازمان است. برنامه تلویزیونی«57» کاری از گروه برنامه‌های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی است که نادر طالب‌زاده اجرا و سردبیری آن را بر عهده دارد و با همکاری شبکه 5 سیما تولید و پخش می‌شود. در این برنامه شاهد گفت‌وگوهای صریح نادر طالب‌زاده با چهره‌های شاخص فرهنگی و اجتماعی متناسب با مضمون و مسأله برنامه هستیم. همچنین بخش‌هایی از برنامه با حضور و مشارکت جوانان و نوجوانان درباره مسائل اساسی کشور و انقلاب اسلامی همراه است. نماهنگ «انتقام سخت» برگرفته از سخنان سردار حاج‌قاسم سلیمانی با موضوع حذف دائمی داعش نیز از آثار جدید بسیج رسانه ملی است که موسیقی و تنظیم این اثر توسط امید رهبران و خوانندگی این نماهنگ نیز توسط سینا دستخوش انجام شده است. همچنین نماهنگ جدیدی از حامد زمانی به کارگردانی پویا بابایی تولید شده که در هفته بسیج پخش خواهد شد. گفتنی است این نماهنگ به لزوم بازگشت فرهنگ بسیج به جامعه‌ امروز اشاره می‌کند.

تهیه‌کننده «پرده‌نشین» سراغ «اکسیژن» می‌رود
«اکسیژن» ملودرام اجتماعی خانوادگی است و قصه 2 خانواده را به تصویر می‌کشد که یکی آتش‌نشان و دیگری امدادگر است و اینها در ماجراهای امداد و نجات قصه زندگی و کارشان با یکدیگر گره می‌خورد. به گزارش فارس، سریال «اکسیژن» به کارگردانی علیرضا قربانی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی برای شبکه 5 سیما در حال نگارش است. این سریال ملودرام اجتماعی خانوادگی است و قصه 2 خانواده را به تصویر می‌کشد که یکی آتش‌نشان و دیگری امدادگر است و اینها در ماجراهای امداد و نجات قصه زندگی و کارشان با یکدیگر گره می‌خورد. رضوی تا به حال سریال‌های «پرده‌نشین» و «پادری» را برای تلویزیون تهیه کرده است.


«ترنسپرنت» در مسیر «خانه پوشالی» شدن!
بازیگر اصلی سریال کمدی «ترنسپرنت» به خاطر رسوایی اخلاقی از این مجموعه جدا شد. به گزارش تسنیم، جفری تامبر 73 ساله اخیرا و در موج رسوایی‌های جنسی با 2 اتهام از سوی عوامل سریال «ترنسپرنت» مواجه شده است. اگر چه خود او شدیدا این موضوع را رد می‌کند. حالا این بازیگر برنده امی و گلدن گلوب در بیانیه‌ای اعلام کرده دیگر سر صحنه سریال نخواهد رفت و عملا از این مجموعه استعفا کرده است. خبرنگاران نزدیک به شبکه آمازون اما می‌گویند این یک موضع‌گیری انفعالی از سوی تامبر بوده، چرا که خود سازندگان سریال قصد کنار گذاشتن بازیگر اصلی‌شان را بعد از 4 فصل و برای فصل پنجم داشتند. تامبر به خاطر بازی در سریال «ترنسپرنت» 3 بار نامزد دریافت جایزه گولدن‌گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال کمدی شد که از این میان یک جایزه را به خودش اختصاص داد. او که به خاطر سریال «نمایش لری سندرز» و «پرورش شکست خورده» هم 6 بار نامزد بردن جایزه امی شده بود، با بازی در سریال «ترسپرنت» 2 بار این جایزه را برد و یک بار هم فقط طعم نامزدی را چشید. گفتنی است، تامبر سال گذشته جایزه انجمن صنفی بازیگران را هم به خاطر این مجموعه تلویزیونی  برد و امسال هم نامزد دریافت آن بود. حالا باید دید آمازونی‌ها با خروج ستاره اصلی و جایزه برده سریال‌شان در فصل پنجم چه می‌کنند. آیا «ترنسپرنت» هم مسیر «خانه پوشالی» را خواهد رفت؟
 


Page Generated in 0/0055 sec