printlogo


کد خبر: 184688تاریخ: 1396/8/30 00:00
اخبار

اسپانسر سابق پرسپولیس فقط با دستور وزیر ورزش بازمی‌گردد
تصمیم درباره بازگشت اسپانسر پیشین باشگاه پرسپولیس در جلسه هیات‌مدیره این باشگاه با وزیر ورزش و جوانان مشخص می‌شود. سامانه پیشین هواداری تیم فوتبال پرسپولیس، بدهی خود به این باشگاه را پرداخت کرد تا زمزمه‌‌های بازگشت احتمالی اسپانسر فصل گذشته این تیم نیز بیش از پیش به گوش برسد. موضوعی که با استعفای علی‌اکبر طاهری از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نیز بی‌ارتباط نبود. طاهری قصد داشت با اسپانسر فعلی ادامه همکاری بدهد اما برخی مدیران وزارت ورزش و جوانان با توجه به کمک قابل توجهی که حامی مالی فصل گذشته حاضر است انجام بدهد، خواستار بازگشت آنها هستند. با این حال شنیده می‌شود اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است این موضوع را در نشست با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان مشخص کنند. آنچه تاکنون قطعی به نظر می‌رسد ادامه همکاری با حامی مالی فعلی باشگاه است که تا نیم‌فصل رقابت‌‌های لیگ برتر روی پیراهن پرسپولیس تبلیغ می‌شود.

قهرمانی یوزپلنگ ایرانی در رقابت‌های سنگ نوردی اوپن چین
یوزپلنگ ایرانی و رکورددار ماده سرعت جهان در مسابقات سنگ نوردی اوپن چین قهرمان شد و مدال طلایش را به زلزله‌زدگان غرب کشور تقدیم کرد. به‌گزارش ایسنا، رضا علیپور رکورددار ماده سرعت جهان توانست در فینال مسابقات اوپن گوانگجوی چین با رکورد 67/5 ولادیسلاو دئولین روس، جدی‌‌‌‌‌ترین رقیب جهانی خود را شکست دهد و مدال طلای این رقابت‌ها را به گردن آویزد. الکساندر شیکاو روس نیز در رده سوم این مسابقات قرار گرفت. این مسابقات با حضور ۱۰ ورزشکار برتر رنکینگ فدراسیون جهانی برگزار شد و رضا علیپور در 4 مرحله مسابقه مقدماتی تا نیمه‌نهایی، ورزشکاران چین و روسیه را شکست داد. علیپور مدال طلای این رقابت‌ها را به مردم زلزله‌زده غرب کشور اهدا کرد.

مدال برنز گرندپری هلند بر گردن جواد محجوب
نماینده وزن ۱۰۰+ کیلوگرم جودوی ایران مدال برنز رقابت‌های گرندپری هلند را از آن خود کرد تا تیم ۶ نفره ایران به کار خود در این رقابت‌ها با ۲ مدال برنز پایان دهد. در جریان رقابت‌های سومین و آخرین روز از جودوی گرندپری ۲۰۱۷ هلند، در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم که ۱۲ جودوکار حضور دارند، جواد محجوب یکی از ۲ نماینده ایران در المپیک ریو که پس از ۱۵ ماه دوری از جودو پا به مسابقات گذاشته است، در مبارزه نخست مقابل ون هینل از آلمان روی تاتامی رفت و به پیروزی رسید.   
محجوب در دومین مبارزه و در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف روی می‌یر نفر سوم اروپا در سال ۲۰۱۷ از هلند رفت و شکست خورد و با این شکست به گروه بازنده‌ها رفت.  وی در این مرحله برابر بنجامین هارمگنیس از بلژیک به برتری رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد. محجوب برای رسیدن به مدال برنز به مصاف حریفی از اتریش رفت و در پایان با برتری مقابل وی به مدال برنز این رقابت‌ها رسید. رامین صفویه در وزن ۱۰۰- کیلوگرم دیگر نماینده ایران در روز پایانی بود که با باخت در مبارزه نخست، از دور رقابت‌ها کنار رفت. پیش از این و طی ۲ روز گذشته ۴ نماینده دیگر ایران روی تاتامی رفتند که حاصل آن مدال برنز سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم و حذف ۳ نماینده دیگر ایران شامل محمد رشنونژاد در ۶۰- کیلوگرم، قاسم نوری‌زاده در ۶۶- کیلوگرم و مهدی فتحی‌پور در وزن ۷۳- کیلوگرم بود.

سرمربی وست‌برومویچ اخراج شد
تونی پیولیس از سمت سرمربیگری تیم فوتبال وست‌برومویچ اخراج شد.
در پی شکست 4 بر صفر شنبه‌شب تیم فوتبال وست‌برومویچ مقابل چلسی در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس و تداوم نتایج ضعیف این تیم در این رقابت‌ها، سران باشگاه وست برومویچ بعدازظهر دیروز اقدام به اخراج تونی پیولیس از سمت سرمربیگری این تیم کردند. پیولیس 59 ساله در 21 بازی لیگ برتری اخیر (در مجموع فصل جاری و فصل گذشته) تنها 2 پیروزی برای این تیم به ارمغان آورد. وست‌برومویچ در حال حاضر با 10 امتیاز در رده هفدهم جدول 20 تیمی لیگ برتر است. در حال حاضر هدایت وست‌برومویچ به گری مگسون سپرده شده تا تصمیم نهایی درباره انتخاب سرمربی جدید گرفته شود.
 


Page Generated in 0/0109 sec