printlogo


کد خبر: 184716تاریخ: 1396/8/30 00:00
پیام مردمی

درخواست از نیروی انتظامی تهران
این روزها معتادان و افراد ولگرد از فضای کوچه‌پس‌کوچه‌‌های اطراف میدان سرآسیاب واقع در منطقه 14 سوءاستفاده کرده و در این کوچه‌ها برای اعمال مجرمانه و استعمال موادمخدر پنهان می‌شوند، متاسفانه بافت فرسوده و قدیمی این منطقه باعث شده است که بویژه در ساعات شب افراد معتاد از تاریکی کوچه‌ها و همچنین فضای کوچه‌پس‌کوچه‌ها برای مقاصد خود استفاده کنند. در حال حاضر شاهد هستیم که گشت‌‌های خودرویی و موتوری نیروی انتظامی و کلانتری محل در خیابان‌‌های اصلی منطقه حضور دارند‌‌‌‌‌‌‌‌‌، به همین دلیل معتادان به کوچه‌ها پناه برده‌‌‌‌اند. از نیروی انتظامی تهران و بویژه کلانتری 110 شهدا درخواست داریم حضور گشت‌‌های موتوری و پیاده خود را در کوچه‌‌های اطراف میدان سرآسیاب منطقه بویژه کوچه‌‌های اقتداری، تجلی و قاسم طوسی بیشتر کنند.
جمعی از اهالی محله سرآسیاب

شهرداری تهران رسیدگی کند
مدت زمان زیادی است که زمین خاکی و بدون استفاده‌ای در ابتدای بلوار نیکنام در منطقه 14 تهران به حال خود رها شده است و کاربری اصلی آن مشخص نیست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. این زمین بویژه در ساعات شب به محلی برای تجمع کارتن‌خواب‌ها، افراد ولگرد و کوله‌به‌دوشان تبدیل شده است که با روشن کردن آتش و حتی استعمال موادمخدر چهره نامطلوبی به منطقه و بویژه بلوار نیکنام می‌دهند. با وجود گذشت چند سال از ساخت و بهره‌برداری از تونل امیرکبیر و بزرگراه امام علی(ع) مشخص نیست که چرا این زمین خاکی به حال خود رها شده است و هیچ رسیدگی از سوی شهرداری و سازمان‌‌های تابعه انجام نمی‌شود. از شهرداری منطقه 14 تقاضای رسیدگی به این موضوع را داریم.
علی تهرانی‌فرد، از ساکنان بلوار نیکنام

درخواست از صندوق اعتباری هنر
در سال جدید برای بیمه تکمیلی روزنامه‌نگاران و اهالی فرهنگ و هنر سازوکار تازه‌ای از سوی بیمه ارائه‌دهنده خدمات و صندوق اعتباری هنر برقرار شده است اما این سازوکار باعث ایجاد مشکلاتی برای اعضای صندوق و طولانی شدن روال رسیدگی به وضعیت بیمه تکمیلی شده است، از یک طرف در ابتدا اعضای صندوق باید مدارک خود را در سایت بارگذاری و از سوی دیگر پس از تایید باید به مراکز پستی مراجعه و مدارک خود را برای صندوق اعتباری ارسال کنند. هرچند روال الکترونیکی شدن خدمات بسیار کار شایسته‌ای است اما بی‌اطلاعی برخی دفاتر پست از قرارداد صندوق هنر با شرکت پست و همچنین چندمرحله‌ای شدن پیگیری هزینه‌‌های درمانی مشکلاتی را برای اعضای صندوق به وجود آورده است، از مدیران صندوق اعتباری هنر درخواست تجدید نظر و رسیدگی به این موضوع برای برطرف شدن مشکلات را داریم.
جمعی از اعضای صندوق هنر
 


Page Generated in 0/0050 sec