printlogo


کد خبر: 184882تاریخ: 1396/9/4 00:00
اخبار

بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملت از مناطق زلزله‌زده 
محمد بیگدلی مدیرعامل، علی رضا لگزائی قائم‌مقام مدیرعامل و تنی چند از مدیران ارشد بانک ملت با حضور در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه از نزدیک با مردم و آسیب‌دیدگان از زلزله دیدار و گفت‌وگو کردند. بیگدلی در جریان این سفر از استمهال 2 ساله بازپرداخت برخی تسهیلات اعطایی در مناطق زلزله‌زده و اعلام جزئیات تکمیلی آن طی روزهای آتی خبر داد و گفت: بانک ملت با همکاری ستاد بحران، آمادگی اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ یکصد میلیون ریال، تسهیلات ساخت مسکن روستایی به مبلغ 250 میلیون ریال و تسهیلات ساخت مسکن شهری به مبلغ 350 میلیون ریال را دارد.

نصب نسخه همراه بانک جدید  از سوی مشتریان بانک ملت
تعداد نسخه‌های همراه بانک جدید نصب شده روی گوشی‌های تلفن همراه مشتریان بانک ملت از یک میلیون نسخه عبور کرد. تاکنون بیش از یک میلیون نسخه همراه بانک جدید روی تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید و IOS نصب و راه‌اندازی شده است. بر اساس این گزارش، در نسخه جدید همراه بانک خدماتی به مشتریان بانک ملت ارائه شده که برخی از آنها منحصر به فرد است. خرید با استفاده از گوشی تلفن همراه مجهز بهNFCیکی از این خدمات است که مشتری می‌تواند با واردکردن رمز دوم و بدون استفاده از کارت، از طریق کارتخوان‌های فروشگاهی خرید خود را انجام دهد.

 «فاخر» بانک قوامین به بازار پولی آمد
بانک قوامین در راستای نهادینه‌سازی رعایت موازین قانونی مصوب شورای محترم پول و اعتبار و همچنین ایجاد فضای ارزش‌آفرینی اقتصادی با کاهش توأمان نرخ سود سپرده و تسهیلات همراه با کاهش ریسک سرمایه‌گذاری مشتریان از طریق حفظ اصل سرمایه ایشان، محصول مالی- اعتباری «فاخر» را به منظور رضایتمندی مشتریان خود ارائه کرده است. مشتریان می‌توانند با سپرده‌گذاری در حساب‌های کوتاه‌مدت (روزشمار) و یک‌ساله فاخر، ضمن دریافت سود ماهانه سپرده سرمایه‌گذاری، در کمترین زمان ممکن و بدون ضامن تسهیلات دریافت کنند.


Page Generated in 0/0049 sec