printlogo


کد خبر: 184894تاریخ: 1396/9/4 00:00
کوتاه و گویا

با امضای رئیس مرکز مدیریت محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و شهردار منطقه 12 در چهارمین جلسه هم‌اندیشی مسؤولان محیط‌زیست مناطق شهرداری تهران و در جمع مسؤولان محیط‌زیست مناطق از اطلس محیط‌زیستی شهرداری منطقه 13 رونمایی شد.
مهران جندقی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 2 تهران از مشارکت شهرداری منطقه با شورایاران برای رفع مشکلات و افزایش سطح کیفیت زندگی در محلات خبر داد.
محمدرضا غلامی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 تهران گفت: با توجه به شروع فصل سرما و به منظور حمایت از افراد آسیب‌دیده، تمام افراد کارتن‌خواب و بی‌سرپناه در سطح منطقه شناسایی و به گرمخانه منتقل می‌شوند.
سمیه حاجوی، شهردار منطقه 7 از برگزاری برنامه ویژه برای کودکان کار در سطح این منطقه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.
همزمان با فرارسیدن میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد(ص)، دومین آیین اعطای جایزه مصطفی(ص)، طی یک هفته  برگزار می‌شود. هفته جایزه مصطفی(ص) با ورود میهمانان و دانشمندان خارج از کشور، از 10 تا 15 آذرماه 96 با بیش از 20 برنامه شامل بازدیدهای فرهنگی، علمی و تاریخی، نشست‌ها و سخنرانی‌های علمی برگزار می‌شود.
سومین دوره ارزیابی عملکرد آزمایشگاه‌های آموزشی فناوری نانو (شبکه آزمایشگاه‌های توانا) در نیمه اول سال‌ 1396 انجام و 5 آزمایشگاه برتر مشخص شدند. باشگاه دانش‌آموزی فناوری نانو بر اساس شاخص‌هایی همچون تعداد افراد آموزش‌دیده، میزبانی نشست‌ها و دوره‌ها، کسب رتبه در جشنواره‌ها و گزارش‌دهی این فعالیت‌ها به باشگاه نانو، اقدام به ارزیابی و رتبه‌بندی آزمایشگاه‌های  عضو شبکه آزمایشگاه‌های آموزشی فناوری نانو (توانا) می‌کند.
معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: تولید موادمخدر امسال در افغانستان به 9 هزار تن می‌رسد که 2 برابر پارسال است. اسدالله هادی‌نژاد افزود: امسال سطح زیرکشت موادمخدر در افغانستان افزایش پیدا کرده و به علت افزایش بارندگی‌ها میزان برداشت نیز رشد داشته است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از محکومیت 4/1 میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار خبر داد. محمد اقوامی گفت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان میاندوآب در پی اخبار و اطلاعات واصله حین بازرسی از خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت سایپا مشکوک و در بازرسی از آن مقدار 750 هزار نخ سیگار خارجی کشف کردند.
رضا قدیمی، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به رشد چشمگیر معتادان بهبودیافته مجموعه بهاران به نسبت کمپ‌های ترک اعتیاد گفت: این مراکز باید الگو و مدلی باشند تا بتوان این مشکل و آسیب را کاهش داد و منتظر حضور خیرین برای کمک به این مراکز هستیم.


Page Generated in 0/0053 sec