printlogo


کد خبر: 184903تاریخ: 1396/9/4 00:00
اخبار

بسیج مردمی یمن بزودی پیروز خواهد شد
امام‌ جمعه موقت تهران گفت: پیروزی متعلق به یمن است، زیرا یمن بسیج خداست و به یاری خدا به همین زودی پیروز خواهد شد. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌‌های نماز جمعه تهران با اشاره به جنایات سعودی در یمن، خاطرنشان کرد: این جنایتکار مزدور و عیاش زمان یعنی حکومت سعودی همه چیز دارد، آمریکا و اروپا را دارد، پول و اسلحه دارد و در این چند سال این همه جنایت و بی‌رحمی و قساوت را مرتکب شده اما چیزی به دست نیاورده است و پیروزی از آن یمن است، زیرا یمن بسیج خداست و ان‌شاءالله به همین زودی پیروز خواهد شد. وی افزود: اولین طلیعه بسیج که کام جهانیان را شیرین کرد، بعد از ایران، حزب‌الله لبنان و افتخار اسلام و عرب خار چشم آمریکا و مزدوران منطقه‌ای‌اش سیدحسن نصرالله و حزب ‌الله او است. خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به زلزله اخیر در غرب کشور، اظهار داشت:‌ این زلزله امتحان بزرگ خدا بود هم برای زلزله‌زدگان، هم سایر آحاد مردم در سراسر کشور و البته حضور رهبر معظم انقلاب در میان زلزله‌زدگان مایه تسکین و تسلای خاطر آنها بود.

پیروزی‌های منطقه حاصل الگوبرداری از بسیج است
آیت‌الله العظمی سبحانی با تاکید بر اینکه مسؤولان به نیازمندی‌های بسیج و تقویت آن توجه کنند، گفت: کشورهای منطقه با الگو‌برداری از بسیج توانستند پیروز شوند و همگان از امام امت الگو گرفتند. آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید  در دیدار سردار غیب‌پرور، فرمانده بسیج گفت: این روزها از سویی به دلیل زلزله کرمانشاه و جان‌باختن جمعی از مردم عزیزمان سوگواریم و از سوی دیگر با پیروزی‌های رزمندگان خوشحال هستیم. وی سپاه و بسیج را بازوان اصلی انقلاب دانست و تاکید کرد: این دو نهاد به عنوان یادگار ارزشمند امام قدرت نظام اسلامی هستند. این مرجع تقلید ادامه داد: بسیج باید در حوزه‌های مختلف از خدمت به مردم تا فعالیت‌‌های فرهنگی و... حضور داشته باشد که الحمدلله این فعالیت‌ها انجام می‌شود. وی با اشاره به اقدامات بسیجیان تصریح کرد: وجود بسیج در همه‌جا نافع و مفید است که باید مسؤولان به نیازمندی‌های بسیج و تقویت آن توجه کنند. این مرجع تقلید در پایان عنوان کرد: کشورهای منطقه با الگوبرداری از بسیج توانستند پیروز شوند و همگان از امام امت الگو گرفتند.

2 خاطره جالب کوثری  از رهبر انقلاب
جانشین قرارگاه ثارالله به ذکر 2 خاطره از رهبر انقلاب، یکی در جریان دفاع‌مقدس و دیگری در آستانه شروع بحران در سوریه پرداخت و خاطره‌ای جالب از پیش‌بینی ۴ سال پیش رهبر انقلاب درباره سوریه را بیان کرد. به گزارش تسنیم، سردار اسماعیل کوثری روز پنجشنبه 2 آذر در نشست صمیمی فرماندهان سپاه و ناجا در حسینیه فاطمه‌الزهرا پادگان ولیعصر(عج) گفت: در دوران دفاع‌مقدس 2 فرزند مقام معظم رهبری مصطفی و مجتبی در لشکر ما بودند. روزی حضرت آقا با ما تماس گرفتند و گفتند اگر فرزندانم شهید یا مجروح شدند عیبی ندارد اما اسیر نشوند. من این موضوع را به  فرمانده گردان فرزندان آقا گفتم و این موضوع گذشت تا در سال 87 خدمت ایشان رسیدیم. یکی از دوستان حضرت آقا پرسیدند به چه دلیلی گفتید فرزندان اسیر نشوند. ایشان فرمودند اگر فرزندانم شهید و جانباز بشوند افتخاری برای خانواده ما است اما اگر اسیر می‌شدند اینها را شناسایی می‌کردند و به‌خاطر اینکه من رئیس‌جمهور بودم روی من فشار می‌آوردند که از من امتیاز بگیرند که من نه تا به حال امتیاز داده‌ام و نه امتیاز خواهم داد. وی در خاطره دیگری بیان داشت: حدود 4 سال پیش از طرف مجلس به سوریه رفتیم تا شرایط جنگ سوریه را بسنجیم و بعد به دیدار سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان رفتیم. نصرالله گفت ما به دیدار مقام معظم رهبری رفته بودیم و به ایشان گزارش دادیم که سوریه وضعیت نامناسبی دارد و باید به فکر سوریه و بشار اسد باشیم که مقام معظم رهبری فرموند نه بشار خواهد رفت و نه سوریه به دست دشمنان خواهد افتاد. این حرف مقام معظم رهبری بعد از 4 سال تحقق یافته است، لذا ما به داشتن چنین فرمانده‌ای افتخار می‌کنیم.
 


Page Generated in 0/0053 sec