printlogo


کد خبر: 184924تاریخ: 1396/9/5 00:00
اخبار

شکست داعش استکبار را به توطئه‌های جدید وامی‌دارد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیروزی جبهه مقاومت بر گروه تروریستی داعش را به رهبر معظم انقلاب، ملت و دولت تبریک گفت و از تلاش‌ها و مجاهدات نیروی قدس سپاه پاسداران و نیروهای جبهه مقاومت، تشکر و قدردانی کرد. به‌گزارش فارس، آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی دیروز در ابتدای جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پیروزی جریان مقاومت بر داعش و با یادآوری هشدارهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم هوشیاری نسبت به توطئه‌های استکبار افزود: شکست داعش، استکبار را به طراحی توطئه‌های جدید وا خواهد داشت، بنابراین ملت و دولت عراق و سوریه نباید از دسیسه‌های شیطان بزرگ، آمریکا و رژیم صهیونیستی غفلت کنند، هرچند جبهه مقاومت در غلبه بر آن دسیسه‌‌ها نیز پیروز خواهد بود. آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در ادامه با اشاره به حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور، بر ضرورت تسریع در بازسازی مناطق زلزله‌زده تأکید کرد و برای آسیب‌دیدگان این حادثه، از خداوند متعال، خواستار صبر و اجر شد. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به برگزاری «اجلاس بین‌‌المللی محبان اهل‌بیت(ع) و مسأله تکفیری‌ها» که هفته گذشته برگزار شد، گفت: عنوان محبان اهل‌بیت(ع)، جاذبه فراوان و ظرفیت‌های بسیاری دارد که از آن می‌توان برای پیشبرد اهداف اسلامی و انقلابی استفاده کرد.

برخی ‌نمی‌گذارند افراد بسیجی عضو هیأت علمی دانشگاه باشند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برخی نمی‌گذارند افراد بسیجی با معدل بالا عضو هیأت علمی دانشگاه باشند، گفت: افرادی که در این راه سنگ‌اندازی می‌کنند مخالفان نظام اسلامی هستند. به گزارش مهر، سردار غلامحسین غیب‌پرور در همایش تجلیل از جهادگران عرصه علم و فناوری که در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، گفت: علم‌آموزی از نان شب هم مهم‌تر است و من در همایش‌ها به دنبال اعتلای بسیج هستم. معتقدم تنها با نگاه تحولی اعتلا رخ می‌دهد. ما باید در پایان سال ببینیم تحولی در اعتلای بسیج رخ داده است یا خیر، زیرا ما می‌خواهیم حرکتی متفاوت و البته مکمل سال‌های گذشته داشته باشیم. رئیس سازمان بسیج، وزیر علوم را خطاب قرار داد و گفت: باید دید چرا برخی نمی‌گذارند افراد بسیجی با معدل بالا عضو هیأت علمی دانشگاه باشند. آیا افرادی که سنگ‌اندازی می‌کنند مخالفان نظام اسلامی نیستند؟ ویژگی بسیجی، مطالبه‌گری است و من از آقای غلامی و بسیج اساتید این مطالبه را دارم که این دانش‌آموختگان بسیجی را شبکه‌‌‌بندی کرده و از آنها بهره کافی را ببرند، زیرا اعتلای بسیج در این است. سردار غیب‌پرور افزود: ما رسالت حفاظت و تلاش برای پیشرفت انقلاب اسلامی را داریم. مگر می‌شود روی ریل 10 سال پیش بسیج حرکت کنیم؟ باید با یک نگاه تحولی حرکتی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

نوبخت: پایبندی کامل به اصل  ولایت فقیه از افتخارات حزب ما است
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه می‌گوید پایبندی کامل به قانون اساسی و اصل ولایت‌فقیه از افتخارات این حزب است. به‌گزارش مهر، محمدباقر نوبخت، دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در دوازدهمین نشست فصلی این حزب پایبندی کامل به قانون اساسی و اصل ولایت‌فقیه را از افتخارات حزب اعتدال و توسعه برشمرد و ابراز کرد: حزب اعتدال و توسعه همواره مروج فعالیت سیاسی و تقویت تحزب در چارچوب موازین قانونی بوده و شادابی و تنوع دیدگاه‌ها را در خدمت تقویت بیش از پیش مردم‌سالاری دینی و اعتلای نظام و کشور می‌داند. در ادامه این نشست محمود واعظی، معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه نیز طی سخنانی با برشمردن برخی رفتارهای عجیب سیاسی رئیس‌جمهور آمریکا عنوان کرد: دولت جدید آمریکا نه فقط با جمهوری اسلامی ایران بلکه با متحدان راهبردی اروپایی خود نیز دچار چالش است چراکه تا به امروز دیده نشده رئیس‌جمهور یک کشور ساعت
2 بامداد سیاست‌های داخلی، منطقه‌ای و جهانی دولتش را با توئیت کردن به جهانیان اعلام و چالشی ایجاد کند که سایر همکارانش درصدد توجیه و اصلاح آن باشند.


Page Generated in 0/0053 sec