printlogo


کد خبر: 184952تاریخ: 1396/9/5 00:00
اخبار

شکست الهلال مقابل اوراوا در فینال
تیم فوتبال اوراوار رد دیاموندز از برتری نفری خود مقابل تیم ۱۰ نفره الهلال استفاده کرد و با گلی که در دقایق پایانی زد، فاتح لیگ قهرمانان آسیا شد. پیکار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا دیروز انجام شد و تیم‌های اوراوا رد دیاموندز و الهلال در ورزشگاه سایتامای ژاپن به میدان رفتند. بعد از تساوی یک - یک هفته قبل، 2 تیم در نیمه نخست هم به تساوی بدون گل رسیدند. در نیمه دوم الهلال از دقیقه ۷۸ سالم الدوساری را به علت دریافت کارت قرمز از دست داد و ۱۰ نفره بازی را دنبال کرد که در دقیقه ۸۸ این بازی رافائل سیلوا از برتری نفری تیم خود استفاده کرد و در شرایطی که تیم عربستانی تا قبل از اخراج بازیکنش، حملات زیادی را انجام داد به گل رسید و سرنوشت قهرمانی را رقم زد.

ژاوی نگران وضعیت پورعلی‌گنجی
ستاره اسپانیایی السد پس از اینکه پورعلی‌گنجی دچار تنگی نفس شد، نگران وضعیت هم‌تیمی ایرانی خود شد.
به‌ گزارش ‌ایسنا، السد در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ ستارگان قطر از الدحیل پذیرایی کرد و با نتیجه‌ 4 بر 2 تن به شکست داد. مرتضی پورعلی‌گنجی، ستاره ایرانی السد در این دیدار مثل همیشه در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و 90 دقیقه بازی کرد.
پورعلی‌گنجی بعد از سوت پایان بازی به خاطر خستگی بیش از حد دچار تنگی نفس و به بیمارستان منتقل شد. بازیکنان السد بویژه ژاوی نگران وضعیت این بازیکن ایرانی شدند و در زمین بر بالین این لژیونر ایرانی حاضر شدند.
البته بعید به نظر می‌رسد او مشکل خاصی برای دیدارهای بعدی السد داشته باشد. پورعلی‌گنجی در همه دیدارهای السد به میدان می‌رود و طبیعی است که دچار خستگی شود.

کاستا رسما به یوونتوس پیوست
بازیکن برزیلی بایرن‌مونیخ با قراردادی به ارزش 46 میلیون یورو رسما به یوونتوس پیوست. ‌به نقل از DPA، داگلاس کاستا در سال 2015 بود که از شاختار به بایرن‌مونیخ پیوست. این بازیکن برزیلی زیر نظر گوآردیولا بازی‌های درخشانی را برای بایرن مونیخ به نمایش گذاشت اما با آمدن کارلو آنچلوتی به کلی نیمکت‌نشین شد و در نهایت  چاره‌ای جز جدایی نداشت. کاستا به صورت قرضی به یوونتوس پیوست اما با اعلام باشگاه بایرن مونیخ این قرارداد نهایی شد. کارل هاینس ‌رومنیگه، رئیس اجرایی باشگاه  بایرن مونیخ اعلام کرد کاستا به صورت نهایی به یوونتوس پیوست و رقم این انتقال 46 میلیون یورو است. این بازیکن برزیلی تا سال 2020 با بایرن مونیخ  قرارداد داشت.

اخطار دیوان عدالت اداری به وزیر ورزش
دیوان عدالت اداری طی اخطاری به وزیر ورزش خواست ظرف ۱۰ روز در اجرای مفاد دادنامه هجدهم تیرماه ۹۶ مبنی بر صحت و ابقای انتخابات فدراسیون تیراندازی سال ۹۳ اقدام کند. در حالی که پیش‌بینی هم می‌شد پرونده انتخابات فدراسیون تیراندازی که همچنان باز است، ادامه داشته باشد دیوان عدالت اداری روز سه‌شنبه هفته گذشته طی اخطاری به وزیر ورزش و جوانان مهلت ۱۰ روزه‌ای برای اجرای مفاد دادنامه ۱۸ تیر خود داد.

آنچلوتی پیشنهاد وسوسه‌انگیز سعودی‌ها را رد کرد
سرمربی سرشناس ایتالیایی با وجود پیشنهاد وسوسه‌انگیز سعودی‌ها حاضر نشد در این کشور مربیگری کند. فدراسیون فوتبال عربستان دست به تصمیم بسیار عجیبی زد و ادگاردو بائوسا، سرمربی سرشناس آرژانتینی را تنها بعد از 5 هفته از کار بر کنار کرد. کارلو آنچلوتی، یکی از گزینه‌هایی است که خبرهای زیادی درباره احتمال حضور او بر نیمکت عربستان به گوش می‌رسد اما به نظر می‌رسد این مربی بزرگ علاقه‌ای برای مربیگری در عربستان ندارد؛ اگر چه این تیم جواز حضور در جام‌جهانی 2018 روسیه را به دست آورده است. شبکه پربمیوم اسپورت ایتالیا اعلام کرد آنچلوتی با پیشنهاد مربیگری در تیم‌ملی فوتبال عربستان مواجه شد اما  با وجود پیشنهاد نجومی که به او داده شد حاضر نشد جایگزین بائوسا شود و حضور بر نیمکت تیم‌ملی فوتبال عربستان را تجربه کند. به احتمال خیلی زیاد آنچلوتی هدایت تیم‌ملی فوتبال ایتالیا را بر عهده گیرد.


Page Generated in 0/0063 sec