printlogo


کد خبر: 184970تاریخ: 1396/9/7 00:00
بیانیه فدراسیون کشتی در تجلیل از پهلوان علیرضا کریمی
مردم به‌جای مسؤولان در کنارت هستند

فدراسیون کشتی در تجلیل از علیرضا کریمی، آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان که برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین حاضر نشد مقابل نماینده رژیم غاصب حاضر شود، بیانیه‌ای صادر کرد که به این شرح است:
«این دومین باری است که تو با گذشتن از حق خودت، در مظلومیت تمام، از مظلومیت مردم فلسطین دفاع می‌کنی ... مردمی که شاید هیچ‌گاه در جریان این فداکاری تو نباشند... بار اول در مسابقات جهانی جوانان در کشور بلغارستان در سال  2013، با از خودگذشتگی تو، تیم کشتی ایران از سکوی دوم به سکوی سوم افتاد و این بار در مسابقات جهانی امید در کشور لهستان، از سکوی سوم به جایگاه هشتم سقوط کرد... هیچ‌کس، حتی یادآور این نشد که تو و کشتی ایران، برای احترام به مردم فلسطین، با گذشتن از جایگاه واقعی خود، نتیجه زحمات خود را از دست دادید... آنهایی که ورزش قهرمانی را می‌شناسند، می‌دانند برای یک قهرمان و برای تیم‌ملی هر کشوری، کسب نتیجه در مسابقات اصلی یعنی همه چیز.... یعنی همه عمری که گذاشته‌ای... یعنی همه گذشته‌ات و حتی همه آنچه در آینده می‌خواهی به آن برسی...  علیرضای عزیز! شاید امروز کسانی که به عنوان مسؤول، می‌باید بیش از همه سپاسگزار ایثار و پهلوانی تو باشند، در کنارت نیستند... اما مردمی که باید تو را ببینند و فداکاری‌ات را درک کنند و قدردان صبر و گذشت تو باشند، تو را می‌بینند و در کنار تو هستند... پهلوان علیرضا کریمی! مظلومیت تو برای خانواده بزرگ کشتی ایران فراموش‌نشدنی است...». به گزارش «وطن امروز»، علیرضا کریمی که شانس اول کسب مدال طلای این وزن به شمار
می رفت در حالی که تا 10 ثانیه آخر مقابل کشتی‌گیر روس پیش بود، برای آنکه در دور بعد مقابل نماینده رژیم صهیونیستی حاضر نشود، به صورت مصلحتی خودش را پوریای ولی‌وار بازنده کرد تا اوج پهلوانی را در ورزش قهرمانی معنای مجدد کند.


Page Generated in 0/0066 sec