printlogo


کد خبر: 185029تاریخ: 1396/9/8 00:00
اخبار

صبحگاه عهد سربازی در مسجد جمکران
رحیمیان: هرکجا سازش بوده نتیجه‌ای جز ذلت و انفعال نداشته است
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه هرکجا سازش بوده نتیجه‌ای جز ذلت و انفعال وجود نداشته است، بر تجدید بیعت سربازان حضرت مهدی در سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران تاکید کرد. صبحگاه عهد سربازی نیروهای نظامی و انتظامی همزمان با فرارسیدن سالروز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) با حضور حجت‌الاسلام ‌والمسلمین رحیمیان، رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب و تولیت مسجد مقدس جمکران و سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح دیروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد. حجت‌الاسلام رحیمیان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) هفته بسیج و پیروزی مقاومت بر تکفیری‌های داعش، پیروزی را وعده حتمی الهی پس از هر مقاومتی عنوان کرد. رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب به پیروزی ملت ایران بر رژیم پهلوی، جنگ 33 روزه، دفاع‌مقدس و در این روزگار جنگ با جریان وابسته به آمریکا و دفاع از حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیها و عتبات مقدسه عراق به‌عنوان نمونه‌هایی بارز از تحقق وعده الهی اشاره کرد و عنایت و نصر الهی و پشتیبانی حضرت ولی‌عصر(عج) را نتیجه‌بخش این مقاومت‌ها دانست. وی با بیان اینکه هرکجا سازش بوده نتیجه‌ای جز ذلت و انفعال وجود نداشته است، بر تجدید بیعت سربازان آن حضرت در سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران با پیام ایستادگی در مسیر حق و عدالت اشاره کرد.

برادران افغانستانی گنجینه‌های ناشناخته‌ای بودند که کشف شدند
امام جمعه موقت تهران می‌گوید مبارزه با داعش باعث شد گنجینه‌‌های ناشناخته‌ای مثل برادران افغانستانی کشف شوند. حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در یادبود شهیدان «سیدنبی حسینی»، «محسن حججی» و شهدای مدافع حرم گفت: امام راحل(ره) شعار «مرگ بر آمریکا» را به راه انداخت، شاه و بنی‌صدر را بیرون کرد و موانع برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی را برداشت و ادامه‌دهنده راه ایشان یعنی مقام معظم رهبری مرز انقلاب را گسترش دادند. وی خاطرنشان کرد: نهادینه‌سازی و توسعه شجره طیبه بسیج در کشورهای آزادی‌خواه جهان حاصل رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدایی همچون حاج‌حسین همدانی و همین طور بزرگانی چون سرلشکر سلیمانی است که باعث تشکیل بسیج مردمی و حشدالشعبی در سوریه و عراق شدند. صدیقی عنوان داشت: برخی سکولارها تصور می‌کنند راه سازش، بی‌تفاوتی و عقب‌نشینی است، در صورتی که آنان باید از امثال شهید حججی‌ها درس بگیرند؛ امروز ایران، عراق، سوریه و یمن یک دشمن مشترک دارند، برادران افغانستانی و پاکستانی در راستای پیروزی جبهه مقاومت سنگ تمام گذاشتند، برادران افغانستانی گنجینه‌های ناشناخته‌ای بودند که در مبارزه با داعش کشف شدند. وی در ادامه اذعان کرد: داعش با حمایت استکبار جهانی و پول عربستان به وجود آمد و در مدت کوتاهی بسیاری از مناطق عراق و سوریه را تصرف کرد؛ این گروه تروریستی از تمام دنیا و کشورهای اروپایی عضوگیری کرد، پشت اینها به آمریکا و پول عربستان گرم بود، همه‌گونه سلاحی نیز در اختیارشان بود.

آمادگی اصفهانی‌ها برای میزبانی از زلزله‌زدگان کرمانشاه
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد قابل توجهی از مردم اصفهان آمادگی خود را برای در اختیار قرار دادن منزل به صورت رایگان به مردم زلزله‌زده غرب کشور اعلام کردند. حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با فارس، گفت: تعداد قابل توجهی از مردم اصفهان و بویژه مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در تماس‌هایی که با من داشتند ‌آمادگی خود را اعلام کردند تا منزلشان را به صورت رایگان در اختیار مردم زلزله‌زده غرب کشور که واحدهای مسکونی آنها تخریب شده قرار دهند. وی افزود: مردم اصفهان و شاهین‌شهر اعلام آمادگی کردند تا زمانی که کار بازسازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله‌زده به پایان رسد مردم این مناطق که واحد مسکونی‌شان تخریب شده به صورت رایگان در منازل آنها اسکان داشته باشند. نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس اظهار داشت: هر یک از هموطنان ما در مناطق زلزله‌زده که تمایل به حضور در اصفهان را دارند می‌توانند با بنده ارتباط بگیرند.
 


Page Generated in 0/0057 sec