printlogo


کد خبر: 185039تاریخ: 1396/9/8 00:00
کوتاه و گویا

با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده معظم آنها بیش از یکهزار و 300 پلاک افتخار در کوچه‌‌های محلات شمال تهران نصب شده است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از افزایش 11 درصدی ظرفیت قطارهای خط 5 متروی تهران خبر داد. نوبخت با بیان اینکه با اضافه کردن یک واگن به تمام قطارهای این خط برون‌شهری، ۳۰۰ نفر به ظرفیت هر قطار اضافه می‌شود، تصریح کرد: با اضافه شدن 26 واگن 2 طبقه به قطارهای خط 5 شاهد افزایش بیش از 7 هزار نفر به ظرفیت جابه‌جایی این خط هستیم. 
مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه 13 گفت: رنگ‌آمیزی نماهای شهری در خیابان دماوند به منظور حفظ و نگهداری فضای شهری و زیبایی بصری در سطح منطقه انجام شد.
شفیعی، معاون شهرسازی و معماری منطقه 10 طی نشست با شهرداران، مدیران و کارشناسان نواحی بر موضوع الزام سازندگان منطقه و مهندسان ناظر در عمل به تعهدات و مباحث مقررات ملی ساختمان و دستورالعمل‌‌های اجرایی ضمیمه پروانه در حین اجرا تاکید کرد.
همزمان با پایان آبان‌ماه، فاز نخست بازدیدهای میدانی شهردار و مدیران شهری منطقه 21 از سطح محلات تهرانسر غربی، دریا، استقلال، غزالی و فرهنگیان-آزادی، با بیش از 4 مصوبه به اتمام رسید.
امیر کریمی، مدیرکل درمان و توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از سفر پروفسور حسین مهدیان فوق تخصص ستون فقرات و پروفسور والتر اشتومر فوق تخصص مغز و اعصاب جهت درمان جانبازان و خانواده شهدا به کشورمان خبر داد.
مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار است تا تثبیت وضعیت کرمانشاه در مناطق زلزله‌زده حضور یابند. در این میان ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان مناطق زلزله‌زده غرب کشور از یاری مربیان استان‌های گوناگون بهره خواهد برد.
همزمان با آغاز هفته وحدت و گرامیداشت سالروز ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، فرهنگسرای سرو با مشارکت آژانس عکس خبری دوربین نت، آیین بزرگداشت ساسان مویدی را دهم آذرماه ساعت 17 برگزار می‌کند. ساسان مویدی از عکاسان حرفه‌ای کشورمان محسوب می‌شود که در سال‌های جنگ نیز به جبهه‌ها رفته و عنوان عکاس جنگ را نیز در کارنامه خود دارد.
 


Page Generated in 0/0056 sec