printlogo


کد خبر: 185061تاریخ: 1396/9/8 00:00
اخبار

علیرضا کریمی: گفتند به ما چه با اسرائیل کشتی نگرفتی!
نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران با اشاره به اینکه برای دومین مرتبه به‌دلیل کشتی نگرفتن با حریف اسرائیلی از رسیدن به مدال طلای جهان بازمانده است، گفت: امیدوارم مسؤولان این‌بار بر خلاف قبل به قول‌شان عمل کنند و پاداش من را بدهند. او در این باره گفت: برای دومین مرتبه است با قرعه اسرائیل در مسابقات جهانی مواجه می‌شوم. یک‌بار نیز در مسابقات جهانی جوانان در سال ۲۰۱۳ به قرعه اسرائیل خوردم و به حقم که مدال طلا بود نرسیدم. آن زمان قهرمان آسیا هم شده بودم و به من گفتند به اندازه پاداش قهرمان جهان که ۴۰ سکه بود به تو می‌دهیم اما وقتی پدرم پس از مسابقات جهانی ۱۳۹۲ با نامه فدراسیون کشتی به وزارت ورزش رفت و خواستار عمل مسؤولان به قول‌شان شد به او گفته بودند، «به ما ربطی ندارد پاداش کشتی نگرفتنش مقابل اسرائیل را بدهیم. بروید از هر کس گفته با اسرائیل کشتی نگیرید پاداش‌تان را از او بگیرید.» در نهایت هم به جای ۴۰ سکه فقط یک کارت هدیه یک میلیون تومانی دادند و تمام!

8 استقلالی در آستانه محرومیت
8 بازیکن تیم فوتبال استقلال 2 اخطاره هستند و در صورت گرفتن کارت زرد مقابل پیکان، از بازی مقابل سپاهان محروم خواهند شد. تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر دیداری حساس را برابر تیم بالای جدولی پیکان در پیش دارد که 8 بازیکن این تیم 2 اخطاره هستند و در صورتی که در این بازی کارت زرد بگیرند، دیدار هفته پایانی نیم فصل مقابل سپاهان را از دست خواهند داد. میلاد زکی‌پور، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، روزبه چشمی، حسن بیت‌سعید، سیدحسین  حسینی، لئوناردو پادوانی و فرشید اسماعیلی 8 آبی‌پوشی هستند که خطر محرومیت از آخرین بازی نیم‌فصل آنها را تهدید می‌کند. آبی‌پوشان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۹ آذر در ورزشگاه شهر قدس در مقابل پیکان قرار می‌گیرند. شاگردان شفر تا با ۱۶ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند و میزبان آنها با ۲۴ امتیاز در جایگاه سوم هست. استقلالی‌ها در صورت پیروزی در این بازی و در خوشبینانه‌ترین حالت این شانس را دارند با تنها 2 پله صعود در جدول به رده هفتم برسند.

رونالدو، مقصر اصلی ناکامی‎های رئال‌مادرید
اسکای اسپورتس معتقد است به خاطر کریس رونالدو و اینکه همه توپ‌ها به او ختم می‎شود رئال‌مادرید ناکام است و دغدغه اصلی این تیم گلزنی او شده است. اسکای اسپورتس در گزارشی از دلایل ناکامی تیم فوتبال رئال‌مادرید نوشته و به بازی مقابل مالاگا که به سختی با برد ۳ بر ۲ سفیدپوشان همراه بود اشاره کرده است. کارشناس فوتبال اسپانیایی این سایت معتقد است رئالی‌ها تحت تاثیر این انتقاد قرار گرفتند که نمی‎توانند گل بزنند و از نظر روحی دچار مشکل شده‌اند. به همین دلیل همه‌شان هر موقعیتی را که به دست می‎آورند به سمت دروازه شوت می‎زنند. مقصر اصلی هم کریستیانو رونالدو است. به نظر تنها چیزی که برای رئال‌مادرید اهمیت دارد گل زدن رونالدو است اما باید بزرگ‎ترین دغدغه این تیم بردن بازی‌ها و ایجاد سبک و روشی خاص برای رسیدن به نتایج مطلوب باشد، البته از سبک کار زیدان می‎توان فهمید او روی خلاقیت‌های فردی بازیکنانش حساب باز کرده است. زیدان امیدوار است رونالدو در هر بازی حداقل ۲۰ شوت بزند و بنزما هم تلاشش را برای باز کردن دروازه بکند. اما به این فکر نمی‌کند خیلی اوقات رونالدو به جای شوت زدن می‏تواند توپ را ارسال کرده یا پاس هم بدهد. همه می‌خواهند رونالدو گل بزند. این باعث شده او هم هرجای زمین که توپ را به دست آورد شوت بزند. به همین دلیل رئال سبک و برنامه‎ای مشخص برای بازی کردن ندارد.


Page Generated in 0/0045 sec