printlogo


کد خبر: 185080تاریخ: 1396/9/8 00:00
اخبار

برنامه‌های «اوج» کودک و نوجوان بعد از زلزله کرمانشاه
وحید ملتجی، مسؤول مرکز اوج کودک و نوجوان با اشاره به حضور نیروهای این مرکز در هفته‌های اخیر در کرمانشاه گفت: پس از وقوع زلزله کرمانشاه، تیم 20 نفره اجرای برنامه مرکز اوج کودک و نوجوان به مدت 12 روز در روستاهای زلزله‌زده حاضر شدند و در این مدت بیش از 30 برنامه برای مخاطبان خود اجرا کردند. به گزارش روابط‌عمومی سازمان هنری- رسانه‌ای اوج، مرکز اوج کودک و نوجوان در روزهای ابتدایی پس از وقوع زلزله کرمانشاه با حضور در مناطق زلزله‌زده با اجرای برنامه‌‌های شاد و مفرح تلاش کردند روحیه کودکان و نوجوانان آسیب‌دیده را بهبود بخشند. وحید ملتجی، مسؤول مرکز اوج کودک و نوجوان با اشاره به حضور نیرو‌‌های این مرکز در هفته‌‌های اخیر در کرمانشاه گفت: این برنامه‌ها در 2 بخش مختلف به اجرا گذاشته شد که یک بخش از آن به صورت میدانی در خودروی معروف سفیر آفتاب که هم امکان پخش فیلم و هم اجرای برنامه را دارد، عملیاتی شد و بخش دیگر آن هم در چادر‌‌های تعبیه‌شده در این مناطق اجرا شد. مسؤول مرکز اوج کودک و نوجوان هدف مجموعه خود را از اجرای برنامه در مناطق زلزله‌زده اینگونه تشریح کرد: هدف اصلی ما، ایجاد آمادگی ذهنی و روانی برای کودکان و نوجوانان آسیب‌دیده از زلزله برای تحمل سختی‌ها و مشکلات پیش‌رو است. ما تلاش کردیم این آمادگی را با ایجاد انگیزه، امید به زندگی، امید به فردای بهتر و تقویت بعد روحی در کودکان و نوجوانان ایجاد کنیم. مسؤول مرکز اوج کودک و نوجوان با اشاره به همکاری افراد متخصص و داوطلب در مناطق زلزله‌زده با تیم اجرایی این مرکز تصریح کرد: ما 2 گروه کودکان و نوجوانان را هدف قرار داده و برای هر یک برنامه‌ها و سرگرمی‌‌های مختص به خود را تهیه کرده بودیم به همین دلیل خیلی از گروه‌‌های متخصص حاضر در شهرهای کرمانشاه به کاروان ما پیوستند.


2 فیلم جدید راهی اکران شدند
فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: تصمیمات شورای صنفی نمایش براساس اتفاق آرا اتخاذ می‌شود و تصمیمات فردی در شورا وجود ندارد. به گزارش فارس، غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره فیلم‌های جدیدی که قرار است وارد چرخه اکران عمومی شوند، گفت: فیلم سینمایی «وقتی برگشتیم» از صبح چهارشنبه 8 آذرماه در گروه کورش اکران می‌شود و فیلم «آذر» نیز از صبح چهارشنبه در گروه آزاد به نمایش درمی‌آید. وی درباره صحبت‌های اخیر برخی تهیه‌کنندگان درباره تصمیم فردی برخی از افراد شورای صنفی نمایش درباره فیلم‌ها گفت: تصمیمات شورای صنفی نمایش به اتفاق آرا اتخاذ می‌شود و هیچ یک از اعضا تصمیم فردی درباره فیلم‌ها نمی‌گیرند. فرجی درباره ثبت قرارداد «عصبانی نیستم» گفت: هیچ یک از فیلم‌هایی که رفع توقیف شدند قراردادی جهت ثبت به شورای صنفی نمایش از سوی پخش‌کنندگان ارائه ندادند.

تعطیلی یک پروژه سینمایی عاشورایی؟
یکی از سایت‌های خبری از منتفی شدن تولید فیلم سینمایی عاشورایی «نائله» خبر داد. به گزارش نقد سینما، فیلم سینمایی «نائله» به کارگردانی اصغر عباسی و محصول سازمان هنری- رسانه‌ای اوج که قرار بود چندی پیش مقابل دوربین برود، منتفی شد؛ فیلمی که محمود کلاری مدیریت فیلمبرداری آن و مجید میرفخرایی مدیریت هنری آن را بر عهده داشت و علاوه بر این تمام عوامل پشت و جلوی دوربین از حرفه‌ای‌‌های سینما بودند. چندی پیش، پیش‌تولید این فیلم سینمایی عاشورایی در حال پیگیری بود و طبق اعلام احسان محمدحسنی، قرار بود «نائله» برای حضور در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر آماده شود اما شنیده‌ها حکایت از این دارد که ساخت این فیلم منتفی شده است. اصغر عباسی، کارگردان که «نائله» نخستین تجربه کارگردانی او در سینمای بلند محسوب می‌شد، قرار بود در این فیلم روایتی عاشقانه از حرکت کاروان عاشورا را به تصویر بکشد. هنوز دلایل منتفی شدن ساخت این فیلم عاشورایی مشخص نشده است.


Page Generated in 0/0046 sec