printlogo


کد خبر: 185571تاریخ: 1396/9/21 00:00
اخبار

در نامه‌‌های جداگانه صورت گرفت
قدردانی وزیر بهداشت از مدیریت مقامات نظامی در زلزله کرمانشاه
وزیر بهداشت در نامه‌‌های جداگانه‌ای به مقامات عالی‌رتبه نظامی کشور، از تلاش‌‌های آنان در مدیریت امدادرسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور قدردانی کرد. به‌ گزارش مهر، سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت در نامه‌‌های جداگانه‌ای به رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح و فرماندهان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، از مدیریت صحیح، تلاش صمیمانه و همراهی آن مجموعه‌ها که در کنار تیم‌‌های بهداشتی و درمانی و اورژانس کشور در ارائه خدمات نجات و انتقال مصدومان زلزله کرمانشاه تلاش کردند، قدردانی کرد. وی، خدمات‌رسانی موثر و جهادی به مصدومان زلزله استان کرمانشاه را حاصل انسجام، همدلی و همراهی این مجموعه‌ها در کنار تیم‌‌های بهداشتی- درمانی و اورژانس کشور عنوان کرده است.


سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوا اعلام کرد
آلودگی هوای تهران در 42 درصد روزهای پاییز 96
روز گذشته پنجاه و پنجمین روز آلوده سال 96 تهران بود. به گزارش «وطن امروز»، لیلا نظری، سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در این باره گفت: با توجه به کیفیت هوا که در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه است، کودکان، بانوان باردار، سالمندان و بیماران قلبی‌-ریوی تا سالم شدن هوا باید از تردد طولانی‌مدت در هوای آزاد خودداری کنند. نظری تصریح کرد: با گذشت 80 روز از پاییز 96، 42درصد روزها در آلودگی گذشته است. همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون هوا 12روز پاک، 199 روز سالم، 54 روز ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم برای همه بوده است.


کلاهبرداری مرد شیاد از مداحان معروف کشور
رئیس پلیس استان خراسان‌رضوی گفت: کلاهبرداری که به بهانه اعزام روحانی به عتبات از امام جماعت مساجد و برخی مداحان معروف کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد. به گزارش میزان، سردار قادر کریمی اظهار کرد: با توجه به ارجاع چند فقره شکواییه از سوى تعدادى از شکات مبنى بر کلاهبردارى با شگردى متفاوت، رسیدگى به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت. وی اضافه کرد: با توجه به اظهارات شاکیان، فرد کلاهبردار ضمن معرفى خود به عنوان مدیر کاروان با «وعده اعزام روحانى کاروان» به همراه اعزام خدمه به صورت رایگان و همسفر روحانى با تخفیف نیم‌بها، سوژه‌هاى خود را از طریق فضاى سایبری شناسایى و با برقرارى تماس حضورى در اطراف حرم مطهر یا سایر اماکن مقدس دیگر مانند مساجد، حسینیه‌ها و با چرب‌زبانى و ارائه شماره کارت و گفتن حرف‌هایى نظیر اینکه کاروان در حال تکمیل بوده و فقط یک ظرفیت باقى مانده است، قربانى کلاهبردارى خود را مجاب به واریز مبالغى از 100 هزار تا 2 میلیون و 500 هزار تومان می‌کرد. رئیس پلیس استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: این کلاهبردار حرفه‌اى که قشر روحانى و امامان جماعت و برخى مداحان معروف در سراسر کشور را هدف قرار داده بود، به واسطه اطمینانى که شهروندان به قشر روحانى داشتند، توانسته بود با هویت پنهانى که براى خود ایجاد کرده بود، مبالغ چشمگیری کلاهبردارى کند.  سردار کریمى ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا پس از رهگیرى‌هاى لازم در فضاى سایبرى و اقدامات فنى و تخصصى توانستند ردى از متهم در فضاى سایبر پیدا کنند و با بررسى‌هاى بعدى مکان متهم نیز شناسایى و وی دستگیر شد. این مقام عالی انتظامى گفت: متهم که مردی ۳۲ ساله بود با مشاهده شواهد غیر‌قابل انکار، جرم خود را پذیرفت و بیکارى و کسب منفعت مالى را انگیزه بزهکارى خود اعلام کرد. فرمانده انتظامى استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: این متهم که ۱۱ ماه از فعالیت کلاهبردارانه‌اش مى‌گذرد، برابر مستنداتى که تا‌کنون از 30 نفر از مالباختگان به دست آمده، جمعا مبلغ ۴۰ میلیون تومان کلاهبردارى کرده است.


Page Generated in 0/2506 sec