printlogo


کد خبر: 185621تاریخ: 1396/9/22 00:00
اخبار

جشنواره عمار سراغ کارگر ایرانی رفت
جشنواره مردمی فیلم عمار در دوره هشتم به‌طور ویژه به موضوع کار و کارگر ایرانی می‌پردازد. به گزارش مهر، جشنواره مردمی فیلم عمار در دوره هشتم به‌طور ویژه به موضوع کار و کارگر ایرانی می‌پردازد و به همین منظور در اکران‌‌های مردمی جشنواره بسته ویژه‌ای را به آثاری درباره کار و کارگر اختصاص می‌دهد. در فراخوان جشنواره هشتم هم بخشی با عنوان نخستین درآمد گنجانده شده که افراد مختلف از چهره‌های معروف تا مردم عادی خاطرات خود را از آغاز به کارشان و اولین درآمدی که داشته‌‌ و اینکه چگونه آن را خرج کرده‌‌‌اند، روایت می‌کنند. دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار سعی دارد برنامه تلویزیونی هم درباره همین موضوع بسازد.

اکران سیار «اشنوگل» در سراسر کشور
مرکز نمایش فیلم «راوی فیلم» در آستانه سالروز حماسه ۹ دی، روز بصیرت، فیلم سینمایی «اشنوگل» را به صورت سیار در سراسر کشور اکران می‌کند. به گزارش سینماپرس، راوی فیلم با برخورداری از جدیدترین و مدرن‌‌‌‌‌ترین تجهیزات ویژه پخش و نمایش فیلم، در آستانه سالروز حماسه ۹ دی، فیلم سینمایی «اشنوگل» را که در حال اکران عمومی در سینماهای سراسر کشور است، نمایش می‌دهد. این رویداد تا پایان دی‌ماه در همه شهرها و مناطق فاقد سینما، مراکز، نهادها، مساجد، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها، مدارس و... ادامه دارد. «اشنوگل»، ساخته مشترک علی سلیمانی و هادی حاجتمند، به تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری، با نقش‌آفرینی بازیگرانی چون برزو ارجمند، ماه‌چهره خلیلی، کاوه سماک‌باشی، رحیم نوروزی، آزیتا ترکاشوند و...، فیلمی دفاع‌مقدسی با موضوعی نو و جسورانه است که با نگاهی متفاوت، بدیع و متعهدانه تولید شده است. علاقه‌مندان جهت هماهنگی برای اکران فیلم سینمایی «اشنوگل» در محل مورد نظرشان در سراسر کشور می‌توانند با  شماره تلفن‌‌های  ۸۸۵۱۰۴۷۳ تماس حاصل کنند یا به سایت این مرکز به نشانی
Ravifilm.ir مراجعه کنند.


آغاز پخش «دورهمی» از این هفته
طبق اعلام شبکه نسیم، پخش سری جدید «دورهمی» امشب آغاز خواهد شد. به‌گزارش فارس، این مجموعه در سری جدید، شب‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 23 روی آنتن خواهد رفت. در نخستین قسمت این برنامه محمدرضا شریفی‌نیا میهمان دورهمی خواهد بود. بنا بر این گزارش، موضوعات اجتماعی و نوع نگاه و زاویه دید به محورهای مورد بحث در برنامه، در سری جدید متفاوت خواهد بود. همچنین آیتم‌های جدیدی قرار است به «دورهمی» اضافه شود اما به طور کلی برنامه با همان محور اجرای مهران مدیری پخش خواهد شد. سروش جمشیدی تنها بازیگری است که در سری جدید «دورهمی» حضور خواهد داشت. سحر ولدبیگی نیز به این مجموعه ملحق شده است.


فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد
فاضل نظری که پیش از این معاونت هنری حوزه هنری را در پرونده خود داشت، به سمت مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد. به گزارش فارس، فاضل نظری طی حکمی از سوی سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش‌وپرورش به عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شده است. بنابر اعلام روابط عمومی کانون، مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل جدید این مجموعه با حضور وزیر آموزش‌وپرورش روز چهارشنبه 22 آذر از ساعت 15 در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرای سابق) برگزار می‌شود. علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل پیشین کانون از 10 آذر 1392 به سمت مدیرعاملی این مجموعه منصوب شده بود که پس از 4 سال، فاضل نظری (پیش از این معاون هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی بوده است) جایگزین وی شده است. فاضل نظری دانش‌آموخته رشته‌های معارف اسلامی، مدیریت و مدیریت تولید و عملیات در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است. این شاعر که آثارش در زمره پرفروش‌ترین آثار ادبی است در سال‌های اخیر با آثارش توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است. ریاست حوزه هنری استان تهران، رئیس مرکز موسیقی حوزه هنری و عضو شورایعالی شعر سازمان صداوسیما از جمله مسؤولیت‌هایی است که او در آنها فعالیت کرده است.


Page Generated in 0/0053 sec