printlogo


کد خبر: 185679تاریخ: 1396/9/23 00:00
اخبار

آغاز مجدد سلسله‌جلسات انجمن شعر شهرستان ادب
انجمن شعر شهرستان ادب دوباره کار خود را آغاز کرد. این سلسله‌جلسات چهارشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود. به گزارش تسنیم، انجمن شعر شهرستان ادب کار خود را دوباره با برگزاری جلسات در چهارشنبه‌های هر هفته آغاز می‌کند. شاعران جوان در این انجمن سروده‌های خود را در حضور کارشناسان می‌خوانند و منتقدان حاضر نیز به بررسی اشعار می‌پردازند. دور جدید سلسله‌جلسات انجمن شعر شهرستان ادب با ساختاری جدید چهارشنبه‌ها ساعت 17:30 برگزار می‌شود. دبیری این جلسه را محمدحسین نعمتی، شاعر بر عهده دارد و علی‌محمد مودب و محمدمهدی سیار نیز به عنوان کارشناس و منتقد در جلسه حضور دارند. «انجمن شعر شهرستان ادب» هر هفته در محل موسسه شهرستان ادب واقع در تقاطع خیابان‌های طالقانی و شریعتی  میزبان شاعران و عموم علاقه‌مندان به ادبیات است.


زندگی یک طلبه سوژه کتاب کمیک استریپ شد
رمان «کمیک استریپ‌های شهاب» با محوریت زندگی یک طلبه منتشر شد. به گزارش فارس، رمان «کمیک استریپ‌های شهاب» اثر علی آرمین از سوی نشر کتاب جمکران راهی بازار کتاب شد. شهاب، طلبه‌ای است که به اقتضای طلبگی و علاقه‌اش، باید برای تبلیغ دین به منبر برود اما هر وقت می‌خواهد برای جمعی صحبت کند دچار لکنت زبان شدید می‌شود و از ادامه سخنرانی بازمی‌ماند. از طرف دیگر، پدر شهاب که با طلبه شدن پسرش مخالف بوده، با مشاهده ناتوانی او در منبر رفتن، طلبه شدن او را هم بی‌نتیجه یافته و بهانه دیگری برای سرزنش کردن شهاب پیدا کرده است اما آیا ادای دین طلبگی و انجام وظیفه فقط در منبر رفتن و سخنرانی خلاصه می‌شود؟ «کمیک استریپ‌های شهاب» رمانی نوشته «علی آرمین» است که انتشارات کتاب جمکران آن را در 140 صفحه در قطع رقعی با قیمت 6500 تومان منتشر کرده است. علی آرمین با این کتاب در دومین جشنواره بین‌المللی خاطره و داستان اشراق برگزیده بخش رمان شد.


ادامه تصویر‌برداری «تنگه ابوغریب» در دزفول
فیلم سینمایی «تنگه ابوغریب» برای ادامه فیلمبرداری راهی دزفول شد. به گزارش خبرگزاری دانشجو، فیلمبرداری فیلم سینمایی «تنگه ابوغریب» به شهر دزفول رسید. گروه تولید فیلم سینمایی تنگه ابوغریب پس از شهرک سینمایی دفاع‌مقدس، چرمشهر و اندیمشک برای ادامه فیلمبرداری به شهر دزفول رسید. فیلمبرداری این کار طی روزهای آینده به پایان می‌رسد. گفتنی است فیلم سینمایی تنگه ابوغریب به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی با بازی جواد عزتی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی و مهدی قربانی جدیدترین تولید سازمان هنری- رسانه‌ای اوج است که برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. گفته می‌شود «تنگه ابوغریب» از نظر صحنه‌های اکشن و جنگی جزو آثار منحصر به فرد سینمای دفاع‌مقدس محسوب می‌شود.

رونمایی از پوستر جدید «قاتل اهلی»
همزمان با 2 میلیاردی شدن فیلم مسعود کیمیایی، از جدیدترین پوستر آن رونمایی شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با 2 میلیاردی شدن «قاتل اهلی» فیلمی به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی مسعود لشکری‌قوچانی، از پوستر جدید آن رونمایی شد. این فیلم هم‌اکنون در سینماها اکران می‌شود و سال گذشته بود که در سی‌وپنجمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت. پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پگاه آهنگرانی، پرویز پورحسینی و حمیدرضا     در خلاصه داستان «قاتل اهلی» آمده است: حاج آقا دکتر جلال سروش (پرویز پرستویی) کارآفرین موفق بخش خصوصی تصمیم به افشای خیانت‌های یک شرکت که مافیای قدرت و ثروت است، می‌گیرد. سیاوش مطلق (امیر جدیدی) و احمد کیا (حمیدرضا آذرنگ)، فرزندخوانده‌هاى سروش هستند و سیاوش نه فقط مورد اعتمادترین فرد نزد سروش، بلکه دلبسته مهتاب دختر او است اما مهتاب رابطه‌ای عاطفی با بهمن (پولاد کیمیایی) خواننده پاپ دارد و... .


Page Generated in 0/0061 sec