printlogo


کد خبر: 185683تاریخ: 1396/9/23 00:00
اخبار

پلیس آرژانتین بازیکنان فوتبال را به گلوله بست
پلیس آرژانتین برای جداسازی هواداران و بازیکنان تیم ‌اسپورتیوو لاس پارخاس تیراندازی کرد که موجب آسیب‌دیدگی شدید چند بازیکن شد.‌ به نقل از مارکا، دوباره خشونت در فوتبال آرژانتین دیده شد. دیدار تیم‌های دفنسورس د آرمسترونگ و ‌اسپورتیوو لاس پارخاس در فینال لیگ کانیادنسه با نتیجه‌ ۲ بر صفر به نفع میزبان تمام شد. با این حال هنگام خروج بازیکنان و هواداران از ورزشگاه، درگیری میان آنها و پلیس به وجود آمد و تماشاگران وارد زمین شدند، این در حالی بود که بازیکنان ‌اسپورتیوو لاس پارخاس هنوز آنجا حضور داشتند و پلیس برای جدا کردن آنها شروع به تیراندازی کرد. در این درگیری خولیان گائونا، بازیکن ‌اسپورتیوو لاس پارخاس بیشترین آسیب را دید. ۱۶ گلوله پلاستیکی به او برخورد کرد که یکی از آنها بشدت به چشمانش آسیب رساند. پلیس آرژانتین علاوه بر این با 5 گلوله پلاستیکی به ایگناسیو کولومبو، دروازه‌بان این تیم آسیب رساند.
 
حریف استقلال به دنبال جذب ستاره اندرلخت
حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جذب ستاره اندرلخت بلژیک است. به نقل از الریاض، الهلال فصل قبل توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند اما نتوانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این تیم عربستانی انگیزه بالایی برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جدید لیگ قهرمانان دارد و با جذب چند بازیکن بزرگ می‌خواهد این بار هم به فینال راه پیدا کند. روزنامه الریاض از تلاش این باشگاه سعودی برای جذب نیکولای استانسیو، ستاره اندرلخت بلژیک در فصل جابه‌جایی زمستانی سخن به میان آورد. قیمت استانسیو ۹ میلیون یورو است و بشیکتاش ترکیه هم که به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده رقابت شدیدی با الهلال برای جذب این بازیکن دارد. الهلال در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال همگروه است و نماینده ایران کار سختی برای بردن این حریف پرمهره دارد.

کی‌روش هفتمین مربی ملی برتر جهان در سال ۲۰۱۷
فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال  برترین مربیان ملی فوتبال جهان در سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد که در آن کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران در رده هفتم جهان قرار گرفت. در این رده‌بندی یوآخیم لو، سرمربی آلمان بعد از قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها و راهیابی مقتدرانه به جام‌جهانی با ۲۹۹ امتیاز در رده نخست قرار دارد و بعد از او تیته، سرمربی تیم‌ملی فوتبال برزیل با ۱۲۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته است. همچنین لوپتگی، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ‌اسپانیا با ۶۲ امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.  کی‌روش توانست با ۲۶ امتیاز در این رده‌بندی در جای هفتم قرار گیرد. این مربی پرتغالی موفق شد با ایران صعود مقتدرانه‌ای به جام‌جهانی داشته باشد.

ادامه درخشش جهانبخش در لیگ هلند
آلکمار در هفته شانزدهم لیگ هلند برابر زووله به میدان رفت. هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ هلند با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در یکی از دیدارها آلکمار که علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی را در اختیار دارد به مصاف زووله رفت که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید. علیرضا جهانبخش تنها گل تیمش را به ثمر رساند.

دفاع ونگر از مورینیو
سرمربی آرسنال از سرمربی منچستریونایتد درباره اتفاقات پیش آمده پس از داربی شهر منچستر دفاع کرد. به نقل از آ.اس، درگیری بازیکنان منچسترسیتی و منچستریونایتد پس از داربی این شهر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. آرسن ونگر که تحسین‌کننده ژوزه مورینیو نیست به دفاع از سرمربی پرتغالی پرداخت. سرمربی آرسنال در این باره اظهار کرد: برخی مسائل گاهی اوقات غیرقابل کنترل می‌شود. برای ما نیز اتفاق افتاده است و من آن را خوب نمی‌بینم. تماشای خوشحالی تیم حریف سخت است. این تجربه‌ای است که منجر به تنش می‌شود. به همین خاطر رفتار ورزشکاران ژاپن را می‌پسندم چون به حریف احترام می‌گذارند و خوشحالی‌شان را مقابل آنها نشان نمی‌دهند. در فرهنگ ما چنین چیزی وجود ندارد اما می‌توانیم از آنها الگوبرداری کنیم. ونگر، سرمربی پرتغالی را کاملا درک می‌کند چون تجربه مشابهی را پیش از این داشته است. این اتفاق در سال ۲۰۰۴ پس از دیدار یونایتد و آرسنال رخ داد. بازیکنان هر دو تیم با هم در گیر شدند و سسک فابرگاس یک تکه پیتزا را به سمت الکس فرگوسن (سرمربی منچستریونایتد) پرتاب کرد.


Page Generated in 0/0068 sec