printlogo


کد خبر: 185743تاریخ: 1396/9/25 00:00
اخبار

ترامپ باعث تعمیق قدرت نفوذ ایران در منطقه شد
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: اقدامات ترامپ باعث تعمیق نفوذ عاطفی و سیاسی ایران در منطقه شده است. حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌‌های نماز جمعه تهران با اشاره به اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور در سرزمین‌‌های اشغالی به بیت‌المقدس، گفت: ترامپ واقعا موجود عجیب و غریبی است، البته رؤسای جمهور آمریکا خودشان اختیاری ندارند؛ اینها نوکر و کنیز ابزار قدرت و ثروت در پشت پرده هستند؛ ترامپ به تعبیر بوعلی سینا شاخ دارد اما عقل ندارد، زیرا مشکلاتی را برای کشور خودش و جهان بشریت ایجاد کرده و می‌کند. خطیب نماز جمعه این هفته تهران با یادآوری اینکه آمریکایی‌ها و غربی‌ها داعش را ساخته بودند که حصار امنی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کنند، اظهار داشت: نه‌تنها آمریکایی‌ها به این هدف شوم‌شان نرسیدند، بلکه باعث شدند نفوذ سیاسی و عاطفی ایران در منطقه تعمیق یابد که امروز شاهد تشکیل زینبیون، فاطمیون، حیدریون و بسیج هستیم که اینها یک حلقه مستحکم نظامی و دفاعی به‌وجود آورده‌اند.

بُعد خارجی انقلاب در حال گسترش  در منطقه و جهان است
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بعد خارجی انقلاب در حال گسترش در منطقه و جهان است، اظهار داشت: به دنبال تثبیت پیروزی‌های جبهه مقاومت هستیم. سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در همایش «دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی» که در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله برگزار شد، گفت: وجه مشترک همه دانشگاه‌‌های سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است و تربیت یک پاسدار در تراز انقلاب اسلامی که در دانشگاه‌‌های سپاه انجام می‌شود، موضوع اصلی است اما مقداری مورد غفلت قرار گرفته که با برگزاری این همایش به دنبال رفع آن هستیم. وی ادامه داد: انقلاب اسلامی 2 وجه اساسی خارجی و داخلی دارد؛ بعد خارجی آن در مقاومت اسلامی که در منطقه و جهان در حال گسترش است، نمایانگر است و پیروزی‌‌های این جبهه به شکل شگفت‌انگیز و پی در پی در حال وقوع است. امروز باید به دنبال تثبیت این پیروزی‌ها باشیم، این پیروزی‌ها ثمره تلاش جمعی از مجاهدان انقلاب اسلامی است و پیامد آن امداد غیبی است که شامل حال انقلاب اسلامی است. فرمانده کل سپاه اظهار داشت: در طول ٢٠ سال اخیر شاهد پیروزی‌‌های صد درصدی و پی در پی جبهه مقاومت و شکست دشمنان انقلاب اسلامی در تمام کشورهای منطقه خاورمیانه هستیم و ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد پیروزی یمن خواهیم بود. سرلشکر جعفری با بیان اینکه تمام این توطئه‌ها که توسط آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها، سعودی‌ها و برخی کشورهای منطقه بوده امروز شکست خورده است، گفت: استکبارستیزی مهم‌ترین اصل انقلاب اسلامی است و چون این اصل به صورت کامل اجرا شده و شاهد شکست استکبار هستیم.

در داخل موشک‌ می‌سازیم ولی «سنگ پا» وارد می‌شود
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت امروز می‌بینیم موشک و قطعات هواپیما در داخل تولید شده اما واگن قطار و سنگ‌پا از خارج وارد می‌شود. سردار امیرعلی حاجی‌زاده در اجلاس بزرگ بسیج اساتید کشور ضمن تبریک پیروزی‌های بزرگ اسلام و جبهه مقاومت و ازهم‌پاشیدگی جبهه تکفیری‌ها در منطقه، با بیان اینکه مثلث غربی، عربی و عبری این جبهه تکفیری را ایجاد و از آن حمایت کرد، تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت‌سر این فتنه بودند و اگر به سوابق گفته‌ها و خروجی مراکز مطالعاتی صهیونیست‌ها و کشورهای غربی نگاه کنیم، می‌بینیم طرح تشکیل گروه‌‌های تکفیری توسط اندیشکده‌‌های اسرائیلی و آمریکایی طراحی شده بود، زیرا آنها توان غلبه بر ایران را ندارند. حاجی‌زاده همچنین با انتقاد از تفکر برخی افراد در داخل و عدم اعتماد آنها به توان داخلی، افزود: برخی مسؤولان که به دندانپزشک و پزشک داخلی هم اعتماد ندارند، چطور می‌خواهند به توان تولید داخل اعتماد کنند؟ حاجی‌زاده گفت: در نتیجه همین تفکر است که به واردات خارجی نیازمند می‌شویم و دشمن نیز برای پیاده‌‌سازی تحریم از داخل کشور کمک می‌گیرد. وی ادامه داد: امروز می‌بینیم موشک و قطعات هواپیما در داخل تولید شده اما واگن قطار و سنگ‌پا از خارج وارد می‌شود.


Page Generated in 0/0053 sec