printlogo


کد خبر: 185882تاریخ: 1396/9/27 00:00
کوتاه و گویا

رسول کشت‌پور، شهردار منطقه 2 تهران با اشاره به ساخت جایگاه‌های کوچک سوخت در این منطقه گفت: این جایگاه‌ها در ترمینال‌های مسافری، پایانه‌های تاکسیرانی، توقفگاه‌ها، مجتمع‌ها و همچنین شهرک‌های مسکونی روباز کارآیی دارد.
پیمان حسین محسنی، شهردار منطقه 12 تهران  گفت: در مهرماه نمایشگاه آثار نقاشی هنرمند جوان، زهرا امینی با حمایت این منطقه در نگارخانه هنرهای معاصر فلسطین برگزار شد و بعد از بررسی‌های به عمل آمده تعدادی از این تابلوها به جهت حمایت و تشویق خریداری شد.
محمد روشنی، مدیرکل آموزش و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از انتخاب مشاور نوجوان شهردار پایتخت خبر داد و گفت: برای نخستین بار مشاور نوجوان شهردار تهران را به نمایندگی از شهرداران منتخب مدارس پایتخت انتخاب می‌کنیم. همچنین
22 مشاور نوجوان شهرداران مناطق بیست‌ودوگانه برای فعالیت در شهر تهران تعیین خواهند شد.
مهدی بینا، مدیر میزگرد تخصصی پلتفرم خدمات یکپارچه شهری در شهرهای هوشمند در سومین کنفرانس شهر سایبری، در آستانه برگزاری این کنفرانس اظهار داشت: هم‌افزایی علمی و اجرایی توسعه شهرهای هوشمند و سایبری در کنفرانس ملی شهر سایبری، همسوسازی سرمایه‌گذاری‌ها با نیازهای شهروندان و شهر و نیز افزایش نظم در فعالیت‌های شهر با استفاده از سیستم اطلاعاتی جامع و دیتا پلتفرم یکپارچه شهری بسیار حائز اهمیت است که در این کنگره به آن پرداخته خواهد شد.
به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل، طرح نظرخواهی از شهروندان درباره توسعه حمل‌ونقل عمومی و چگونگی آن، در روز گذشته یکشنبه 26 آذر آغاز شده و امروز دوشنبه 27 آذرماه نیز در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران ادامه دارد.
طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشجویی رسیده به دبیرخانه هفته‌ پژوهش در نشستی علمی با حضور داوران این بخش آسیب‌شناسی شد.


Page Generated in 0/0074 sec