printlogo


کد خبر: 185933تاریخ: 1396/9/28 00:00
لغو بازی های جام حذفی در تهران به دلیل آلودگی هوا
این هم لغو شد

قرار بود پرسپولیس و صنعت نفت آبادان امروز(سه‌شنبه) در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به میدان بروند که آلودگی هوای تهران این بازی را لغو کرد. براساس برنامه اعلامی فدراسیون قرار بود در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی، پرسپولیس و صنعت نفت آبادان امروز از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم ‌بروند. 2 تیم هفته گذشته در بازی معوقه از هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ با 2 گل علی علیپور زردپوشان را شکست دادند و با اقتدار در صدر جدول قرار گرفتند. حال بازی 2 تیم در جام حذفی که طی روزهای آتی برگزار می شود فرصت انتقام را به صنعت نفت می‌دهد اما پرسپولیس هم عزم خود را برای کسب جام قهرمانی جزم کرده است. پرسپولیس در مرحله قبل بادران را ۲ بر یک شکست داد و صنعت نفت نیز با همین نتیجه از پس داماش گیلان برآمد.
دیدار پرسپولیس و نفت آبادان لغو شد
دیدار 2 تیم پرسپولیس و نفت آبادان با تصمیم استانداری لغو شد. با توجه به ادامه آلودگی هوای تهران دیدار 2 تیم پرسپولیس و نفت آبادان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی لغو شد. کریمی، معاون عمرانی استانداری تهران با تایید این خبر خاطرنشان کرد: همه فعالیت‌های ورزشی در اماکن روباز در روز سه‌شنبه ممنوع خواهد بود و همچنین بازی پرسپولیس و نفت آبادان از سری مسابقات جام حذفی برگزار نخواهد شد. به این ترتیب بعد از دیدار استقلال و ایرانجوان بوشهر، این دیدار نیز لغو شد تا سرخابی‌ها در آینده نزدیک از فشردگی بازی‌ها متضرر شوند.
برانکو: کاش تکلیف را روشن کنند که بازی لغو می‌شود یا نه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی قبلی ما بهتر از نفت آبادان بودیم اما آن بازی تمام شد، اکنون یک بازی جدید است با موقعیت جدید. برانکو در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان گفت:‌ خیلی سخت است که در یک زمان کوتاه با یک حریف 2 بار بازی کنید، پیش از بازی قبلی گفتم بازی با نفت آبادان یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ است، بدون احتساب داربی. برانکو ادامه داد: فیلم بازی نفت را دیدم حق داشتم آن بازی را سخت‌ترین بازی بدانم. می‌دانم در بازی سه‌شنبه هم چه چیزی در انتظار ماست؛ یک بازی که جای جبران ندارد. حساب و کتاب و این حرف‌ها را نداریم و بازی برگشت‌پذیر نیست. در بازی قبلی ما بهتر از نفت آبادان بودیم اما آن بازی تمام شد. اکنون یک بازی جدید است با موقعیت جدید. درباره خودمان هم باید بگویم همه بازیکنان سالم و سلامت هستند جز وحید امیری که در بازی با بادران مصدوم شد و او را 15 روز در کنار تیم نداریم. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه احتمال دارد این بازی به دلیل آلودگی هوا لغو شود، اظهار داشت: از این بابت ناراحتم. بازی یا باید لغو شود یا نشود. اکنون ما برای هتل هزینه کرده‌ایم. اگر بازی لغو شود، برنامه تمرینی ما به‌گونه‌ای دیگر خواهد بود. چرا باید منتظر بمانیم؟ تا 24 ساعت دیگر چه تغییری به‌وجود می‌آید. بحث آلودگی هوا را می‌فهمم اما هزینه هتل ما 5 هزار دلار است. تمرین ما برای روز قبل از بازی بود. اگر تکلیف مشخص می‌شد که آیا بازی برگزار می‌شود یا خیر، خیلی بهتر بود. درک می‌کنم بالاخره کسی مقصر نیست. آلودگی هوا تاثیرگذار است ولی کاش مشخص می‌شد آیا بازی برگزار می‌شود یا خیر. به هر حال هزینه‌های زیادی صرف شد. هتل گرفتیم. بازیکنان برای بازی آماده شدند و امیدوارم تصمیم‌گیری هر چه سریع‌تر انجام شود. برانکو در پایان اظهار داشت: اگر قرار است بازی‌ها فشرده شود با لغو این بازی ما مشکلی نداریم و تابع تصمیم هستیم. امیدوارم هر تصمیمی گرفته می‌شود به صلاح تیم‌ها باشد.
لغو دیدار استقلال و ایرانجوان به دلیل آلودگی هوا
بنا به اعلام رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ دیدار استقلال و ایرانجوان بوشهر لغو شد. با توجه به فراگیر شدن آلودگی هوا در شهر تهران و اقدامات پیشگیرانه‌ای که مسؤولان در نظر گرفته‌‌‌‌اند، حرف و حدیث‌‌‌هایی درباره لغو بازی استقلال و ایرانجوان بوشهر در جام حذفی پیش آمد که در نهایت به حقیقت پیوست. بر این اساس دیدار استقلال و ایرانجوان در چارچوب رقابت‌‌های یک‌چهارم نهایی جام حذفی که قرار بود در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد. سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ این خبر را تایید کرد. بر اساس اعلام مسؤولان سازمان لیگ، دیدار استقلال و ایرانجوان روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی در صورت بهبود هوا برگزار می‌شود.


Page Generated in 0/0107 sec