printlogo


کد خبر: 185934تاریخ: 1396/9/28 00:00
جدایی ماسچرانو از بارسلونا در پایان ژانویه 2018 قطعی شد
تصمیم نهایی

رئیس کوچک به دورانش در بارسا خاتمه می‌دهد. با توافقات انجام شده میان بارسلونا و هبی فرچون چین، خاویر ماسچرانو طبق برنامه در پایان ژانویه 2018 از بارسا جدا شده و فوتبالش را در چین ادامه خواهد داد.
چیز پنهانی وجود نداشت. ماسچرانو بیش از یک ماه پیش از پیشنهاد خوبی که از چین داشت، گفت و درخواست جدایی داد تا در بهترین فرم به جام‌جهانی برسد. بارسا به‌رغم اینکه به هیچ عنوان با جدایی کاپیتان چهارمش موافق نبود و بویژه پس از مصدومیت اومتیتی، رفتن ماسچرانو را یک ضربه بزرگ به خط دفاعی می‌دید، در احترام به زحمات او در پیراهن باشگاه، قبول کرد با شرایطی، اجازه جدایی به ماسچی بدهد. بارسا 2 شرط داشت؛ یکی ماندن ماسچرانو تا پایان ژانویه که اومتیتی به میادین بازگردد و دومی هم دریافت مبلغی حدود 10 میلیون یورو.
2 شرطی که برآورده شده. پس از مذاکرات میان 2 باشگاه که از چند روز پیش آغاز شد، طرفین روی مبلغی حدود 10 میلیون یورو توافق کردند. بدین ترتیب، به‌رغم اینکه بارسا هنوز به صورت رسمی این خبر را اعلام نکرده - که چندان هم دور نخواهد بود - ماسچرانو را باید نخستین فروش بارسا در ژانویه دانست. رئیس کوچک پس از 7 فصل و نیم حضور در بارسا به هبی چین می‌رود تا پس از یک ماه حضور در تمرینات پیش فصل، قراردادی 2 ساله با تیم جدیدش منعقد کند. ماسچرانو البته تصمیم دارد پس از بازنشستگی، وارد عرصه مربیگری شود.
بارسا نیز یری مینا را با حداکثر 12 میلیون یورو به عنوان جایگزین ماسچرانو به خدمت خواهد گرفت.
 


Page Generated in 0/0065 sec