printlogo


کد خبر: 185937تاریخ: 1396/9/28 00:00
اخبار

صعود شاگردان نکونام به نیمه‌نهایی جام‌حذفی
خونه‌به‌خونه بابل با برتری ۲ گله برابر شاگردان فیروز کریمی به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی ایران صعود کرد.
در نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران 2 تیم خونه‌به‌خونه بابل و گسترش فولاد تبریز در بابل به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان جواد نکونام موفق شدند با 2 گل گسترش‌فولاد تبریز را شکست دهند و نخستین تیم مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشند.
گل‌های خونه‌به‌خونه را در این دیدار محمد میری در دقیقه ۵۴ و روح‌الله باقری در دقیقه ۸۷ وارد دروازه تیم تبریزی کردند.

مرگ شارون لاوس دوچرخه‌سوار زن مطرح بریتانیایی بر اثر سرطان
شارون لاوس، دوچرخه‌سوار زن مطرح انگلیسی به دلیل ابتلا به سرطان جان خود را در ۴۳ سالگی از دست داد. شارون لاوس، قهرمان دوچرخه‌سواری بریتانیا که جوایز افتخاری زیادی در این رشته دریافت کرده است، به دلیل ابتلا به سرطان جان خود را از دست داد. لاوس در سال ۲۰۰۸ در تیم هافوردز فعالیت داشت و در سال ۲۰۱۰ به سرولوتست رفت. او در سال ۲۰۱۶ به دلیل ابتلا به سرطان از دوچرخه‌سواری حرفه‌ای کناره‌گیری کرد.
لاوس در سال ۲۰۱۲ مقام دوچرخه‌سواری برتر زن بریتانیا را از آن خود کرد. او در سال ۲۰۰۸ عضو تیم دوچرخه‌سواری المپیک بریتانیا بود. سخنگوی اتحادیه دوچرخه‌سواری بریتانیا درباره مرگ لاوس به گاردین گفت: هر کس دوچرخه‌سواری را دوست دارد از مرگ شارون ناراحت است. او انسانی بزرگ و نماینده خوبی برای کشورش بود.

جدایی یعقوب کریمی از استقلال
هافبک چپ‌پای استقلال از این تیم جدا شد. یعقوب کریمی که انتظار می‌رفت از استقلال جدا شود، با استقلالی‌ها به توافق رسید و از این تیم جدا شد. قبل از او بیت‌سعید نیز از استقلال جدا شده بود.

بازگشت «اینیستا» یعنی بازگشت فوتبال
روزنامه هواداری بارسلونا در گزارشی مدعی شده از زمان بازگشت اینیستا به زمین بازی تاثیر حضورش به وضوح مشخص شده و به همین دلیل است که تیم به او نیاز دارد. آندرس اینیستا به خاطر مصدومیت ساق پا چند بازی آخر تیم فوتبال بارسلونا را از دست داد و در این بازی‌ها مشخص شد تیم به عنوان کاپیتانش به او شدیدا نیاز دارد. وقتی او بازی می‎کند تیم دوباره هویتش را به دست می‎آورد، همین موضوع هم بوده که باعث شده بارسلونا در سال‎های اخیر فوتبالی قابل قبول ارائه دهد. اسپورت نوشت این بازیکن عملکرد خوبی هم در بازی با توپ دارد و هرکاری برای تیم انجام می‌دهد به اندازه طلا ارزش دارد. تنها کافی است ۵ دقیقه بازی کند تا اهمیتش مشخص شود. مسی را راه می‎اندازد، همچنین پاس‎هایی می‌دهد که آلبا و سوارس بتوانند بهترین بازی‎های‌شان را انجام دهند. در دیدار با دپورتیوو لاکرونیا هم اینیستا عملکردی فوق‌العاده داشت. او در نیمه اول بیشتر از هر بازیکنی در زمین لمس توپ داشت، بارها آزادانه در زمین حرکت کرد و عملکردی داشت که باعث شد مشکل و مصدومیت فیزیکی‎اش فراموش شود.

نامزدهای نهایی بهترین بازیکن سال 2017 آفریقا معرفی شدند
2 ستاره لیورپول در کنار ستاره خط حمله بروسیا دورتموند 3 بازیکنی هستند که برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2017 آفریقا رقابت خواهند کرد. پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی بروسیا دورتموند، سادیو مانه وینگر سنگالی لیورپول و محمد صلاح وینگر مصری لیورپول می‌توانند عنوان بهترین بازیکن سال 2017 قاره آفریقا را کسب کند. اوبامیانگ که در سال 2015 این جایزه را کسب کرده، برای چهارمین بار متوالی در میان 3 نامزد نهایی قرار می‌گیرد، سادیو مانه نیز برای دومین سال متوالی است که در میان 3 بازیکن برتر آفریقا جای می‌گیرد ولی این نخستین باری است که صلاح در میان نامزدهای نهایی کسب این عنوان قرار گرفته است. گفتنی است پیش از این محمد صلاح به عنوان بازیکن سال 2017 آفریقا از نگاه BBC انتخاب شده بود.


Page Generated in 0/0054 sec