printlogo


کد خبر: 185943تاریخ: 1396/9/28 00:00
اخبار

افخمی، کارگردان سریال  «خوب، بد، جلف»
نسخه سریالی فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» توسط بهروز افخمی برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود. به گزارش ماهنامه نزدیک، چند هفته قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بهروز افخمی قصد ساخت فیلمی کمدی با نام «رویای فرانسوی» را دارد و در حال حاضر مشغول بازنویسی فیلمنامه این فیلم برای ساخت آن با بودجه مرکز بسیج صداوسیماست اما بر اساس شنیده‌ها کار بعدی بهروز افخمی ساخت سریال «خوب، بد، جلف» با فیلمنامه‌ای از پیمان قاسم‌خانی برای شبکه نمایش خانگی خواهد بود، نه فیلم سینمایی «رویای فرانسوی». بر اساس این خبر، سریال «خوب، بد، جلف» که در واقع داستانی را بر اساس 3 شخصیت اصلی فیلم سینمایی آن روایت می‌کند، برخلاف نسخه سینمایی توسط خود پیمان قاسم‌خانی کارگردانی نخواهد شد و قرار است بهروز افخمی، در دومین همکاری خود با قاسم‌خانی پس از فیلم «سن‌پطرزبورگ»، ساخت آن را برعهده داشته باشد. گروه ساخت سریال هم‌اکنون مشغول پیش‌تولید و انتخاب بازیگران این مجموعه هستند.


پخش مستند جنجالی «ترخیص»  در شبکه مستند
هفدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «به‌اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «ترخیص» ساخته مهدی انصاری روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت. به گزارش فارس، در این قسمت و پس از پخش مستند، مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی جزو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی میهمان برنامه خواهند بود. میهمانان این برنامه هر دو از جامعه‌ پزشکی هستند و با موضوع اشتباهات پزشکی عده‌ای از پزشکان و تعمیم این موضوع به همه‌ پزشکان توسط عده‌ای از افراد جامعه سخن خواهند گفت. همچنین محمد تقی فهیم و آرش خوشخو به نقد و بررسی فرمی این فیلم مستند خواهند پرداخت. مستند «ترخیص» روایت یک خبرنگار به نام علیرضا وهاب‌زاده از 2 سوژه بیمار در بخش زنان و زایمان است که با مشکلاتی در بیمارستان و روند پزشکی خود مواجه می‌شوند. مستند «ترخیص» قرار بود روز یکشنبه 29 آذرماه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رونمایی شود. در حالی که از پیش مجوزهای لازم برای رونمایی این فیلم از مسؤولان دانشگاه گرفته شده و توسط مسؤولان ذی‌ربط بازبینی و تایید شده بود اما به یکباره با فشار وزارت بهداشت مراسم لغو شد. این مستند 46 دقیقه‌ای به کارگردانی مهدی انصاری و تهیه‌کنندگی محمدجواد رئیسی توسط موسسه نجوای زلال هنر در سازمان هنری- رسانه‌ای اوج تولید شده است. برنامه به‌اضافه مستند با اجرای علی صدری‌نیا، تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان سه‌شنبه 28 آذر ماه ساعت 20:30 از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد. بازپخش آن روزهای چهارشنبه 29 آذر ماه ساعت 9 و جمعه اول دی ماه ساعت 13:30 است.


«شانتاژ» در مسیر تولید
پس از پایان مراحل پیش‌تولید فیلم شانتاژ که در سکوت خبری انجام شده، حالا نوبت به تست گریم فیلم رسیده است. به گزارش «وطن امروز»، کارگردانی فیلم شانتاژ بر عهده امیر مومنی‌اصل است و تهیه‌کنندگی این فیلم را محمدمهدی محمدی و پرویز قدسی انجام می‌دهند. گفتنی است فیلم شانتاژ با حضور بازیگرانی همچون بهروز محمدی، مریم خدارحمی، علیرضا رئیسی، افشین سنگ چاپ، ساقی زینتی، مجید شهریاری، صفر کشکولی و... پس از تست گریم، در تهران وارد مرحله تولید می‌‌شود. داستان این فیلم درباره مردی سرشناس و ثروتمند است که همسرش توسط یک گروه تبهکار مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرد و آن گروه با هدف باج‌گیری و اخاذی وارد زندگی این زوج شده و زندگی آنها را به مخاطره می‌اندازند. مؤسسه هنر رسانه «مانا» مجری ‌طرح این اثر است.


Page Generated in 0/0143 sec