printlogo


کد خبر: 186240تاریخ: 1396/10/4 00:00
کوتاه و گویا

نهمین یادواره شهید تندگویان و 1055 شهید صنعت نفت شامگاه چهارشنبه 30 آذر با حضور نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر نفت در مرکز همایش‌های وزارت نفت برگزار شد.
ویژه‌برنامه «روز روشنایی» به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی و با شعار «تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی»، ۳ تا ۱۰ دی‌ ۱۳۹۶ در مناطق بیست‌ودوگانه تهران برگزار می‌شود.
فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: سرفاصله حرکت قطارها در خط 3 مترو به 9 دقیقه کاهش یافت؛ ضمن اینکه تغییراتی نیز در جهت افزایش ظرفیت پذیرش مسافر در خط 4 متروی تهران انجام شده است.
موزه طبیعت و حیات وحش ایران – دارآباد- در 2 ماه گذشته مورد استقبال بیش از 12 هزار نفر از گروه‌های دانش‌آموزی مدارس شهر تهران قرار گرفته است.
سمیه حاجوی، شهردار منطقه 7 تهران از اجرای طرح داوطلب واکنش اضطراری در محلات (دوام) این منطقه در راستای آمادگی شهروندان هنگام روبه‌رو شدن با بلایای طبیعی خبر داد.
عباسعلی ایمانی‌فولادی، رئیس مرکز تحقیقات میکروبیولوژی  گفت: میزان خطرناک بودن عفونت بیمارستانی بسته به میزان عفونت و محل عفونت داشته و می‌تواند پوست، خون یا دستگاه تنفس را درگیر کند که از راه توجه به بهداشت فردی و مکانی می‌توان از آن پیشگیری کرد. البته باید توجه داشت که استقرار طولانی‌مدت بیمار در بیمارستان نیز می‌تواند به این مساله دامن بزند. برخی باکتری‌ها بشدت در مقابل انواع آنتی‌بیوتیک‌ها مقاوم شده‌اند که از سلول‌های بنیادی می‌توان جهت درمان بیماری‌های صعب‌العلاج که در آن باکتری‌ها مقاوم به انواع آنتی‌بیوتیک هستند استفاده کرد.


Page Generated in 0/0165 sec