printlogo


کد خبر: 186252تاریخ: 1396/10/4 00:00
اخبار

«پایتخت 6» هم ساخته می‌شود؟
مراحل پست پروداکشن، موسیقی و صداگذاری پایتخت 5 به صورت همزمان در حال انجام است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، الهام غفوری، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت» درباره آخرین وضعیت تولید این سریال نوروزی گفت: با توجه به خبرهای منتشر شده، هم‌اکنون مراحل پست پروداکشن، موسیقی، صداگذاری و جلوه‌های ویژه این مجموعه تلویزیونی به صورت همزمان در حال انجام است که این مراحل به دلیل حجم بالای کار، بخش اعظم پروسه تولید است. تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «علی‌البدل» درباره احتمال ساخت سری بعدی «پایتخت» بیان کرد: هیچ گمانه‌زنی‌ای برای تداوم تولید «پایتخت» ندارم؛ تا امروز هم اگر ادامه داشته به دلیل استقبال مخاطبان و دیده شدن مجموعه بوده است. بدیهی است استقبال مخاطبان همیشه دلیل اصلی ادامه و ساخت فصل‌های بعدی «پایتخت» بوده و خواهد بود. وی درباره ساخت موسیقی سریال «پایتخت 5» ادامه داد: در حال حاضر آریا عظیمی‌نژاد برای ساخت موسیقی «پایتخت 5» در استانبول مشغول کار است و منتظریم با تلفیق موسیقی اصلی «پایتخت» با موسیقی ترکی و عربی، تغییرات اساسی در موسیقی سری جدید داشته باشیم. غفوری در پایان خاطرنشان کرد: در سریال  «پایتخت 5» با توجه به تنوع لوکیشن‌ها، طرح قصه جذاب از سوی محسن تنابنده، خشایار الوند و همچنین عوامل حرفه‌ای و کارگردانی سیروس مقدم، تمام فاکتورهای لازم برای جذب مخاطب رعایت شده و امیدوارم این مجموعه هم مثل قبل مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.


چاپ ششم «حوزه باید انقلابی بماند» در کتابفروشی‌ها
کتاب «حوزه باید انقلابی بماند» بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع طلاب حوزه‌های علمیه برای ششمین مرتبه تجدید چاپ شد. به گزارش فارس، چاپ ششم کتاب «حوزه باید انقلابی بماند» متن و تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در سال 94 از سوی نشر شهید کاظمی روانه بازار کتاب شد. کتاب «حوزه باید انقلابى بماند» شرح و تبیین یکى از مهم‌ترین و راهبردى‌ترین سخنرانى‌هاى مقام معظم رهبرى است. سخنرانى 25 اسفند 94 رهبرى به یکى از ماندگارترین بیانات ایشان پیرامون حوزه علمیه بدل شده است. رهبرى فرزانه انقلاب سخن از «حوزه انقلابى» به میان آورده‌اند و نسبت به خطرى جدى به نام «انقلابى‌زدایى از حوزه» هشدار داده‌اند. تدوین این اثر توسط حجت‌الاسلام محمدرضا فلاح‌شیروانى صورت گرفته و چاپ ششم این کتاب از سوی انتشارات شهید کاظمی با قیمت 6 هزار تومان در شمارگان 2 هزار و 500 نسخه روانه بازار کتاب شده است. علاقه‌مندان به تهیه کتاب می‌توانند آن را از فروشگاه اینترنتی «من و کتاب» خریداری کنند.


بدلکار هالیوودی:‌ بی‌بی‌سی دروغگو است
اسلاویشا ایوانوویچ گفت: رسانه‌هایی مانند بی‌بی‌سی تصویری نادرست از تهران تعریف می‌کنند که این امر باعث شده تا مردم جهان تصور کنند تهران کویری برهوت است، در صورتی که این دروغی بیش نیست، چون تهران شهر بسیار زیبایی است. به گزارش میزان، اسلاویشا ایوانوویچ، بدلکار سینمای هالیوود درباره نخستین تجربه حضور خود در تهران گفت: وقتی سوار هواپیما بودم و به تهران نزدیک شدیم از حجم زیاد منازل مسکونی و آپارتمان‌ها شوکه شدم زیرا اصلاً انتظار نداشتم با شهری بزرگ و پر از ساختمان روبه‌رو شوم. بدلکار فیلم «جهان زیرزمین» تصویرسازی برخی شبکه‌های خارجی درباره تهران را تقلبی خواند و تاکید کرد: رسانه‌هایی مانند بی‌بی‌سی تصویری نادرست از تهران تعریف می‌کنند که این امر باعث شده برخی تصور کنند تهران کویری برهوت است، در صورتی که این دروغی بیش نیست چون تهران شهر بسیار زیبایی است. بی‌بی‌سی همیشه دروغ گفته و همچنان دروغگو است. اگر در اخبار بی‌بی‌سی بگویند هم‌اکنون شب است تا خودم نبینم باور نمی‌کنم زیرا آنها همیشه به مردم جهان دروغ گفته‌اند.


Page Generated in 0/0058 sec