printlogo


کد خبر: 186258تاریخ: 1396/10/4 00:00
اخبار

گزارش انتقادی مارکا از ستاره فرانسوی
«بنزما» سایه‎ای از خودش هم نیست
روزنامه مارکا در گزارشی بعد از شکست رئال مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو از کریم بنزما و عملکردش شدیدا انتقاد کرده و او را مستحق نیمکت‏‌نشینی دانسته است. «مارکا» روزنامه هواداری تیم فوتبال رئال مادرید، بعد از شکست ۳ بر صفر این تیم در ال‎کلاسیکوی روز شنبه در هفته هفدهم لالیگا در گزارشی به این موضوع اشاره کرد که رئال نیاز به مهاجمی بهتر از بنزما دارد.
این روزنامه نوشت: ال‌کلاسیکو فراتر از یک مسابقه است، برای همه، ارزش امتیازاتش، بار روانی‎اش، احساسات و حال و هوایش و... درست است که فوتبال ورزشی تیمی است، به همین دلیل هم هست که نمی‎توان شکست رئال را به گردن کسی مثل زیدان انداخت اما شکی هم در این نیست که این تیم نیاز به مهاجمی بهتر از کریم بنزما دارد. کسی که حضوری پررنگ‎تر در بازی‎ها داشته باشد و تلاش بیشتری کند. بنزما بازیکنی عالی با قدرت پا به توپ شدن فوق‎العاده و دیدی بسیار خوب به نسبت مهاجمان دیگر است اما در کلاسیکوی روز شنبه فقط یک عابر پیاده در میدان بود. اگر توپ را در اختیار نداشته باشد اصلا در جریان بازی نیست، اگر انگیزه نداشته باشد او را نمی‌‏بینیم و اگر کسی به او پاسی ندهد، کار خاصی از خودش نمی‏‌بینیم. در واقع حضور پررنگی در میدان بازی ندارد. او نمی‎تواند مهاجمی باشد که تیم‎های رقیب از او می‌ترسند و حتی بازیکنان زیادی را برای مهار کردن درگیر خودش نمی‎کند، کوتاه اینکه او حتی سوارس هم نیست. او دیگر تهدیدی برای دروازه‎ها نیست. زیدان سعی کرد آلترناتیوهایش را هم در این بازی به کار گیرد اما این کافی نیست. اگر ایسکو در این تیم نیمکت‎نشین شده، مطمئن باشید حق بنزما هم بیشتر از این نیست. در برنابئو در دیدار روز شنبه او را هو کردند چون او دیگر حتی سایه‎ای از خودش هم نیست.


اتفاقی عجیب در آستانه انتخابات بوکس
فشار یک کاندیدا برای تغییر در اعضای مجمع
در حالی که اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس چند روز پیش اعلام شده بود، بتازگی یک نفر به این لیست اضافه شده است. به گزارش مهر، اتفاقات عجیب در آستانه مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس کماکان ادامه دارد. حتی با استعفای افشین داوری هم حواشی دست از سر این رشته بر نداشته و حالا چند روز پس از اعلام لیست نهایی اعضای مجمع یک نفر به این لیست اضافه شده است. گفته می‌شود یکی از کاندیداهای انتخاباتی بوکس از طریق برخی اطرافیان خود به وزارت ورزش و جوانان فشار آورده تا احسان روزبهانی را که این روزها در بوکس حرفه‌ای فعالیت می‌کند و 2 سالی است در تیم‌ملی نبوده به لیست اضافه کند. مشخص نیست علت انعطاف وزارت ورزش و جوانان درباره این اتفاق که بیشتر تخلفی آشکار در آستانه انتخابات محسوب می‌شود چیست. مهدی حیدری، دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون درباره این اتفاق عجیب تنها به یک پاسخ بسنده کرد: این خبر توسط وزارتخانه به من ابلاغ شد و من هم آن را اعلام کردم. شنیده‌ها حاکی از این است کاندیدای مورد نظر که همه جا خود را گزینه وزارت ورزش و جوانان معرفی کرده، سعی دارد یک روز مانده انتخابات فدراسیون بوکس، مجمع انتخاباتی هیات استان هرمزگان را نیز برگزار کند تا از این طریق، تاثیرگذاری‌اش بر مجمع انتخابات فدراسیون را بالا ببرد!

محسن بیاتی‌نیا راه‌آهن را ترک می‌کند؟
محسن بیاتی‌نیا، سرمربی تیم راه‌آهن تهران که از میانه‌های نیم‌فصل نخست به این تیم پیوست با پیشنهاد‌های تازه‌ای از 2 تیم لیگ آزادگان روبه‌رو است و ممکن است نیم‌فصل دوم از راه‌آهن جدا شود. گفته می‌شود بر خلاف شرایط پیچیده و بحرانی که راه‌آهن با آن روبه‌رو است، تیم‌های پیشنهاد‌دهنده به بیاتی‌نیا شانس بالایی برای حضور در لیگ برتر را در فصل 98 -97 دارند. راه‌آهن در 4 بازی پایانی خود در لیگ آزادگان به طور متوسط در هر بازی یک گل به ثمر رساند اما نتوانست به عنوان «برنده» از مستطیل جادویی خارج شود. در صورتی که مربی راه‌آهن هم از این تیم بحران‌زده جدا شود عملا باید دید چه سرنوشتی در انتظار قدیمی‌ترین تیم باشگاهی ایران است که مدیران آن نتوانسته‌اند آن را از بحران خارج کنند.
 


Page Generated in 0/0119 sec