printlogo


کد خبر: 187136تاریخ: 1396/10/21 00:00
اخبار

قلعه‌نویی: نه اصلاح‌طلبم نه اصولگرا اما همیشه کیفیت دوره دوم رئیس‌جمهورها پایین بوده
مسلمان واقعی یعنی برانکو!
سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه برنامه کارلوس کی‌روش بازیکنان تیم‌های شهرستانی را دچار افت بدنی می‌کند، از برانکو به عنوان مسلمان واقعی نام برد.
به گزارش مهر، امیر قلعه‌نویی درباره برنامه کارلوس کی‌روش  برای در اختیار گرفتن ملی‌پوشان بعد از بازی‌های لیگ و ریکاوری آنها به رادیو تهران، گفت: کمتر از یک‌سال تا جام‌جهانی وقت داریم. باید تعامل خوبی بین تیم‌ملی و باشگاه‌ها وجود داشته باشد. تیم‌ملی خوب از لیگ خوب بیرون می‌آید. این برنامه را هم کی‌روش داده است ولی یک سوال دارم. ما یک تیم شهرستانی هستیم. بعد از بازی‌های‌مان بازیکنان ملی‌پوش باید با یک پرواز به تهران بیایند و سپس بازگردند.  ارتفاع مثل یک ماده بیهوشی است. حالا اگر قرار باشد همان هفته مثلا ما به اهواز هم برویم، بازیکنان ما ظرف چند روز باید ۴ یا ۵ پرواز داشته باشند.
وی افزود: این برنامه کی‌روش برای تیم‌های تهرانی ایده‌آل است. نتایج و آمار کی‌روش توانایی‌های او را نشان می‌دهد ولی با این برنامه، بازیکنان شهرستانی نه‌تنها ریکاوری نمی‌شوند بلکه دچار افت بدنی هم می‌شوند.
سرمربی تیم ذوب‌آهن درباره عوامل موفقیت پرسپولیس و نقش برانکو و باشگاه در این موفقیت‌ها، تصریح کرد: نیروهای بیرونی می‌توانند نقش داشته باشند از جمله ثبات مدیریت، بازیکنان و... برانکو دوست عزیز من است. اجازه بدهید یک خاطره از ایشان بگویم. وقتی سرمربی تیم‌ملی بودم، در اجلاس برلین حاضر شدم که برانکو هم آنجا بود. مسلمان واقعی یعنی برانکو. 3 روزی که آنجا بودیم، برانکو تمام اطلاعات و تجاربش را در اختیار من گذاشت.
وی درباره صحبت‌های محمد دادگان مبنی بر مهندسی بودن انتخابات ورزشی گفت: دادگان جزو بزرگمردان ایران است. او هم مومن است هم مسلمان. درباره مهندسی انتخابات چون جایی نبوده‌ام که ببینم نمی‌توانم حرفی بزنم اما دل دادگان برای ورزش و فوتبال می‌سوزد. او خاک ورزش را خورده است.
سرمربی ذوب‌آهن در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه ایراد ما این است که باید کار مشارکتی انجام بدهیم، گفت: من نه اصلاح‌طلبم نه اصولگرا. من ایران را دوست دارم. هرچند آخرش هم اتفاقی نمی‌افتد یکبار اصولگرا رای می‌آورد یکبار اصلاح‌طلب. ما کار مشارکتی بلد نیستیم. وقتی این گروه می‌رود و آن گروه می‌آید آدم‌ها و نیروهای خودشان را می‌آورند و هزینه‌ای که یک جامعه برای مدیرش داده است هدر می‌رود.
قلعه‌نویی گفت: با احترامی که برای ریاست‌جمهوی قائلم باید بگویم همواره دوره دوم ریاست‌جمهوری کیفیتش پایین‌تر است.


بهترین‌های فوتسال دنیا انتخاب شدند
 ناظم‌الشریعه سومین مربی برتر
اسامی بهترین‌های فوتسال دنیا در سال ۲۰۱۷ اعلام شد. بهترین عنوان در میان گزینه‌های ایرانی به سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم‌ملی رسیده است.
به گزارش مهر، سایت فوتسال پلنت هر ساله اقدام به انتخاب و معرفی برترین‌های فوتسال دنیا می‌کند. این سایت امسال هم طبق روال معمول ابتدا ۱۰ کاندیدای فوتسال جهان را در هر بخش انتخاب و بعد از رای‌گیری، برترین نفر را معرفی کرده است.
سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در میان بهترین گزینه‌های سرمربیان ملی قرار داشت و در نهایت عنوان سوم را از آن خود کرد. در این بخش خوزه لوپز اسپانیایی عنوان نخست را به دست آورد.
تیم‌ملی فوتبال ایران هم بعد از برزیل، آرژانتین و اسپانیا چهارم شد و تیم زیر ۲۰ سال ایران در رده هفتم بهترین تیم‌های ملی جهان قرار گرفت.
حسین طیبی، ملی‌پوش ایرانی هم عنوان پنجم بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد. ریکاردینیو از پرتغال توانست برای چندمین بار پیاپی عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کند.
علیرضا صمیمی و سپهر محمدی 2 دروازه‌بان تیم‌ملی ایران هم عناوین هفتم و هشتم را به خود اختصاص دادند. فرانسیسکو آنتولین دروازه‌بان تیم‌ملی اسپانیا نفر اول شد.
توحید لطفی هم که جزو ۱۰ کاندیدای برترین بازیکن جوان قرار داشت، بعد از بازیکنانی از اسپانیا، برزیل و آرژانتین به عنوان ششم رسید.


Page Generated in 0/0048 sec