printlogo


کد خبر: 187168تاریخ: 1396/10/21 00:00
اخبار

«کامیون» فیلم افتتاحیه  جشنواره فجر شد
برنامه نمایش فیلم‌های سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه (پردیس ملت) براساس قرعه‌کشی تعیین شد. بنابراین گزارش، این قرعه‌کشی طی مراسمی با حضور تهیه‌کننده و کارگردان فیلم‌های جشنواره سی‌وششم و اهالی رسانه، انجام شد و در آن زمان پخش آثار این دوره از جشنواره فجر در سالن رسانه‌ها بدین شرح اعلام شد:   
جمعه ۱۳ بهمن، ساعت ۱۴ «کامیون» ساعت ۱۷ «جاده قدیم» و ساعت ۲۰ «فیلشاه»/ شنبه ۱۴ بهمن ساعت ۱۴ «شعله‌ور»، ساعت ۱۷ «بمب» و ساعت ۲۰ «مجموعه فیلم‌های کوتاه»/ یکشنبه ۱۵ بهمن، ساعت ۱۴ «چهارراه استانبول»، ساعت ۱۷ «بانو قدس ایران» و ساعت ۲۰ «لاتاری»/ دوشنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۴ «امیر»، ساعت ۱۷ «خجالت نکش» و ساعت ۲۰ «به وقت شام»/ سه‌شنبه ۱۷ بهمن ساعت ۱۴ «مغزهای کوچک زنگ‌زده»، ساعت ۱۷ «امپراتور جهنم» و ساعت ۲۰ «عرق سرد»/ چهارشنبه ۱۸ بهمن ساعت ۱۴ «سرو زیر آب»، ساعت ۱۷ «تنگه ابوغریب» و ساعت ۲۰ «اتاق تاریک»/ پنجشنبه ۱۹ بهمن ساعت ۱۴ «جشن دلتنگی»، ساعت ۱۷ «هایلایت» و ساعت ۲۰ «ماهورا»/ جمعه ۲۰ بهمن ساعت ۱۴ «مصادره»، ساعت ۱۷ «سوءتفاهم» و ساعت ۲۰ «دارکوب»/ شنبه ۲۱ بهمن ساعت ۱۴ «کار کثیف» و ساعت ۱۷ «زنانی با گوشواره‌های باروتی».


«زایو» به چاپ هشتم رسید
انتشارات کتابستان معرفت رمان «زایو» اثر قلم مصطفی رضایی را برای هشتمین مرتبه تجدید چاپ کرد. به گزارش فارس، چاپ هشتم رمان زایو اثر مصطفی رضایی از سوی انتشارات کتابستان معرفت روانه بازار کتاب شد. مصطفی رضایی در رمانش نشان داده رژیم صهیونیستی، طبق پیش‌بینی رهبر انقلاب مبنی بر نابودی این رژیم جعلی طی 25 سال، وجود ندارد و جمهوری اسلامی فلسطین شکل گرفته است. سبک و سیاق رمان زایو ذهن خواننده را به سوی رمان «فرسنگ‌ها زیر دریا» به قلم ژول ورن و آثار تخیلی مانند آن می‌برد و این مهم‌ترین نقطه قوت رمان این نویسنده نوقلم است. او در این اثر سعی کرده به مخاطب خود، تهران و در مقیاس بزرگ‌تر جهان در 25 سال آینده را نشان دهد. چاپ هشتم رمان «زایو» اثر نویسنده جوان کشور در شمارگان
یک هزار و صد نسخه با قیمت 17 هزار و 500 تومان توسط انتشارات کتابستان معرفت روانه بازار کتاب شد.


سوژه جدید فساد جنسی  هالیوود کیست؟
طی روزهای اخیر چندین زن در فضای توئیتر از «جیمز فرانکو» بازیگر و کارگردان مشهور هالیوود به خاطر رفتارهای ناشایست و آزار جنسی شکایت کرده‌اند. به گزارش ایسنا، «هالیوود ریپورتر» نوشت: «جیمر فرانکو» بازیگر و کارگردان جوان سینما که چند روز پیش به نشانه حمایت از کمپین مبارزه با آزار و تجاوز جنسی با کت و شلوار مشکی در مراسم «گلدن گلوب» حاضر شد و جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم‌های موزیکال یا کمدی را به دست آورد، از سوی چند زن و دختر به تعرض جنسی متهم شده است. مراسم اعطای جوایز «گلدن گلوب» ۲۰۱۸، با حضور هنرمندانی که یک‌دست سیاه پوشیده بودند، برگزار شد. اعضای کمپین #MeToo که اخیرا بسیار فعال شده،‌ حامی زنانی است که در هالیوود از سوی مردان همکار یا بالادست خود مورد تعرض و تجاوز قرار گرفته و دیگر نمی‌خواهند به سکوت خود ادامه دهند. این کمپین وجوه گسترده‌تری پیدا کرده و در کشورها و عرصه‌های اجتماعی دیگر هم فعال شده است. مردانی که در مراسم امسال شرکت کردند، سنجاقی را با عنوان «آن دوران دیگر تمام شده» به لباس خود نصب کرده بودند که «جیمز فرانکو» هم یکی از آنها بود. درست در روزهایی که «فرانکو» مسرور از دریافت جایزه «گلدن گلوب» برای فیلمی با بازی و کارگردانی خود بود، چندین زن از جمله «وایولت پیلی» بازیگر او را به آزار، رفتارهای ناشایست جنسی و پیشنهادهای غیراخلاقی متهم کردند. «جیمز فرانکو» بازیگر و کارگردان ۳۹ ساله آمریکایی و نامزد جایزه اسکار است که در فیلم‌هایی چون «۱۲۷ ساعت»، «بخور، نیایش کن، عشق بورز»، «میلک»،‌ «اُز بزرگ و قوی» و «هنرمند فاجعه» ایفای نقش کرده است.


Page Generated in 0/0186 sec