printlogo


کد خبر: 187176تاریخ: 1396/10/23 00:00
چه کسی رئیس فدراسیون بسکتبال می‌شود؟
انتخاب سرنوشت‌ساز

مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه 23 دی برگزار می‌شود و اهالی این رشته منتظر هستند تا رئیس جدید خود را بشناسند.
امروز (شنبه) انتخابات فدراسیون بسکتبال برگزار می‌شود و مدعیان اصلی رسیدن به صندلی ریاست دنیای توپ و تور که تعدادشان به اندازه انگشتان یک دست هم نیست باید رای مجمع فدراسیون را بگیرند و در این رقابت پیروز شوند. بسکتبال آخرین فدراسیونی است که قبل از انتخابات کمیته ملی المپیک رئیسش را می‌شناسد و سر و سامان می‌گیرد. بعد از 2 سال که مجمع انتخاباتی باز هم به محمود مشحون رای داد و او را به عنوان رئیس انتخاب کرد، حالا مرد پیر بسکتبال بازنشسته شده و دیگر خودش در مجمع نیست و باید دید خانواده صاحب رای بسکتبال برای فصل‌های بدون مشحون چه تصمیمی خواهد گرفت.
۲۴ نفر برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال ثبت‌نام کردند که از میان آنها ۱۵ نفر صلاحیت‌شان برای حضور در مجمع امروز تایید شد. رضا مهندسی، جواد داوری، بهروز منتقمی، سیدمهرداد هاشمی، رمضانعلی دولو، مهرداد آگین، مازیار ناظمی، سیدحسن طباطبایی، کرم‌الله علیمرادی، رضا درویش، رامین طباطبایی، حسن میرزاآقابیک، داریوش سلیمی و محمد رضاعلی نفرات تاییدشده هستند و جز علیپور که اعلام انصراف کرده باقی در مجمع انتخاباتی شرکت خواهند کرد.
از میان این ۱۴ نفر اما همه مدعی نیستند و خیلی‌ها نیز قرار است انصراف بدهند. آنطور که پیش‌بینی می‌شود رقابت بین 4-3 نامزد خواهد بود و باقی به نفع دیگری یا بدون نام آوردن از کسی کنار خواهند کشید اما رقابت بین مدعیان زیاد است و باید دید در نهایت صاحبان رای مجمع بالاخره چه تصمیمی می‌گیرند. آیا به رشد و توسعه و آینده‌ای درخشان رای می‌دهند یا دوباره مثل 2 سال قبل تصمیمی می‌گیرند که ضررش تنها به خودشان برسد و بعد از مدتی دوباره سر در گریبان پشیمان باشند؟
محمود مشحون 2 سال قبل توانست با ۲۳ رای رئیس فدراسیون بسکتبال شود اما به دلیل بازنشستگی، دوران ریاستش کامل نشد و اعلام کرد به طور کامل از ورزش می‌رود اما نرفت و همچنان دوست دارد که باشد. در این چند روزه صحبت از حمایت‌های او از نامزدی خاص مطرح شده و دیده شده که او و رضا مشحون در برخی مراسم‌ها به همراه نامزد مورد حمایت خود حضور داشته‌اند. بسکتبال در دهه اخیر روندی کاملا مشخص داشته اما در سال‌های اخیر با سرعتی بالا در مسیر سرازیری بود و هیات‌ها نیز از وضعیت بسکتبال دل خوشی نداشتند. حالا این فرصت پیش‌ آمده که 2 سال زودتر به تغییر برای رشد و توسعه رای بدهند و آینده خود را بسازند. امروز انتخابات فدراسیون بسکتبال است و آنچه اهالی این خانواده از صاحبان رای انتظار دارند مقابله با مشحونیسم دوباره است.
 


Page Generated in 0/0486 sec