printlogo


کد خبر: 187179تاریخ: 1396/10/23 00:00
اخبار

«ایکاردی» از شرایط اینتر خسته شد
مائورو ایکاردی که عملکرد درخشانی در لیگ ایتالیا داشته هرگز نتوانسته در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و این موضوع باعث شده به ترک تیم اینتر فکر کند.
روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلواسپورت در گزارشی از احتمال پیوستن مائورو ایکاردی از تیم فوتبال اینتر به رئال‌مادرید نوشته است. در این گزارش آمده موضوعی که شانس پیوستن ایکاردی به رئال را بیشتر می‎کند این است که اینتر شاید به لیگ قهرمانان سال آینده راه پیدا نکند و ایکاردی به خاطر این آرزو تن به عوض کردن تیمش خواهد داد. این روزنامه نوشته ملی‎پوش آرژانتینی دیگر تحمل عدم حضور در لیگ قهرمانان را ندارد و آخرین فرصتی که به تیم داده تابستان پیش رو است. این بازیکن در ۱۷۶ بازی در لیگ ایتالیا ۹۹ گل برای تیمش زده و با این حال هرگز در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته است. ماه آینده ایکاردی ۲۵ ساله می‎شود و نمی‏‌خواهد بیشتر از این برای بازی کردن در لیگ قهرمانان منتظر بماند. گاتزتا مدعی شده رئال‌مادرید مدت‎هاست این بازیکن را مد نظر دارد و حاضر است در ماه ژوئن ۱۱۰ میلیون رقم فسخ قرارداد او را پرداخت کرده و لباس سفید را بر تنش کند.

زمان بازی کردن طارمی مشخص شد
سرمربی تیم فوتبال الغرافه قطر تاکید کرد مهدی طارمی بعد از پایان محرومیتش برای این تیم بازی می‌کند. در حالی که گفته می‌شود وضعیت قرارداد مهدی طارمی با الغرافه قطر نامشخص است، «بولنت» سرمربی الغرافه اعلام کرد طارمی از چهاردهم ژانویه این تیم را همراهی می‌کند. بولنت با بیان اینکه اشنایدر در لیست بازی با الاهلی قرار دارد، درباره مهاجم ایرانی گفت: طارمی به‌خاطر محرومیتش در لیست بازی با الاهلی نیست ولی با ما تمرین می‌کند تا روز چهاردهم ژانویه که محرومیتش رفع شود.  همچنین روزنامه الشرق قطر در گزارشی به وضعیت تیم الغرافه و بازیکنان جدید این تیم یعنی مهدی طارمی و اشنایدر  پرداخته و اعلام کرده است طارمی از یکشنبه هفته بعد و با اتمام محرومیتش می‌تواند الغرافه را همراهی کند. 

جانشین احتمالی زیدان در رئال جناب «یوگی»
نتایج ضعیف رئال‌مادرید در این فصل و فاصله زیاد با بارسلونا در لالیگا باعث شده شایعات زیادی پیرامون آینده زیدان در مادرید پدید آید. برخی منابع مدعی‌اند حذف در لیگ قهرمانان اروپا، پایان راه زیدان در رئال‌مادرید خواهد بود. در عین حال آ.اس به نقل از برخی منابع در آلمان مدعی است که در صورت برکناری زیدان، یوآخیم لوو، سرمربی موفق آلمانی، جایگزین او خواهد شد. گفته می‌شود پیش از استخدام زیدان، پرز با یوآخیم لوو مذاکراتی هم داشته است ولی این سرمربی آلمانی اعلام کرده قصد ندارد حداقل تا پیش از جام‌جهانی ۲۰۱۸، سمتش را در تیم‌ملی آلمان ترک کند. شاید در چنین شرایطی، حضور لوو بعد از جام‌جهانی ۲۰۱۸ روی نیمکت رئال‌مادرید، گزینه‌ای محتمل به نظر برسد.

قرعه آسان رئال‌مادرید و بارسلونا در کوپا دل‌ری
رئال‌مادرید و بارسلونا در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری به ترتیب برابر لگانس و اسپانیول قرار خواهند گرفت.
به نقل از آ.اس، بعدازظهر جمعه قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری برگزار شد و 8 تیم حاضر حریفان‌شان را شناختند. در مهم‌ترین بازی‌ها رئال‌مادرید به مصاف لگانس می‌رود و اسپانیول برابر بارسلونا قرار می‌گیرد.
سویا و اتلتیکومادرید دیگر بازی این مرحله را برگزار می‌کنند. همچنین والنسیا به مصاف آلاوس می‌رود.
دیدارهای رفت سه‌شنبه و چهارشنبه  هفته آینده (۲۶ و ۲۷ دی) برگزار و بازی‌های برگشت سوم و چهارم بهمن انجام می‌شود.

همسر کاوه رضایی در تیم والیبال شارلوا
همسر کاوه رضایی در آستانه امضای قرارداد با تیم والیبال شارلوای بلژیک است. به نقل از سایت DH، فرنوش شیخی، همسر کاوه رضایی چند وقتی است که با تیم بلژیکی شارلوا تمرین می‌کند و عملکرد خوب این بازیکن باعث رضایت سران این باشگاه شده است.
مربی تیم شارلوا درباره حضور شیخی در این تیم گفت: حضور شیخی هیچ هزینه‌ای تاکنون برای ما نداشته است. او در سطح بازیکنان بلژیکی فعالیت می‌کند و با نظر کاوه به اینجا آمده است. هنوز کارهای دفتری برای قرارداد با این بازیکن به سرانجام نرسیده و در حال مذاکره با فدراسیون والیبال هستیم.


Page Generated in 0/0329 sec