printlogo


کد خبر: 187211تاریخ: 1396/10/23 00:00
اخبار

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام مظاهری
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت روحانی خدمتگزار و واعظ شهیر حجت‌الاسلام آقای مهدی مظاهری را تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسمه‌تعالی
درگذشت روحانی خدمتگزار و واعظ شهیر حجت‌الاسلام آقای حاج مهدی مظاهری رحمت‌الله علیه را به همه‌ دوستداران و ارادتمندان و تربیت‌شدگان منابر مؤثر آن مرحوم و بالاخص به خاندان مکرم و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم. زمزمه‌ معنوی دعا و نیایش آن مرحوم در شب‌های جمعه و سحرهای ماه مبارک رمضان طی سال‌های طولانی در شمار یادگارهای معنوی شهر عزیز اصفهان است و امید است همواره برقرار باشد.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۲ دی‌ 96

بیکاری جوانان قابل تحمل نیست
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت:‌ بیکاری قابل تحمل نیست؛ از کاخ‌های شیشه‌ای باید بیرون آمد و از جنوب شهر دیدن کرد. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت: این اتفاقات طراحی آمریکا و صهیونیسم و عربستان و پادوهای آنها که منافقین آدمکش هستند، بود. این برای ما قابل توقع نبود که بعد از فتنه 88 با چنین فتنه‌ای مواجه شویم.  وی در ادامه، فقرزدایی را مورد توجه قرار داد و گفت:جنوب شهری ها همیشه در میدان هستند،‌ اگر جنگ باشد اینها بچه‌های‌شان را می‌فرستند، از این اشراف و بالانشین‌ها در صحنه‌های خطر ندیدم که کسی سینه سپر کند و باید در بودجه هم جهت حمایتی را به سمت اقشار ضعیف جامعه پیش‌بینی کنید. فقر بعد از 4 دهه افتخاری برای انقلاب نیست. انقلاب برای پابرهنگان و جنوب شهری ها و روستاییان است و باید اینها به نوا برسند نه اشرافیان مرفه بی‌درد. امام جمعه موقت تهران اضافه کرد:‌ بیکاری قابل تحمل نیست. از کاخ‌های شیشه‌ای باید بیرون آمد و از جنوب شهر دیدن کرد. از فارغ‌التحصیلان دانشجوی بیکار سراغ بگیرید، خود من در معرض مراجعه هستم. گاهی دلم می‌خواهد بنشینم گریه کنم، افراد به هیچ‌کجا دست‌شان نمی‌رسد و درآمد خانوادگی کم است.

برخی منتظرند مسؤولان افغانستان اقتصاد کشور را درست کنند
نماینده محلات در مجلس گفت: برخی مسؤولان اجرایی به گونه‌ای از اوضاع اقتصادی کشور گلایه می‌کنند که گویی منتظرند مسؤولان اروگوئه و افغانستان بیایند و مشکلات کشور را حل کنند. حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با فارس،‌ با تاکید بر اینکه دشمن صرفاً در صورت فراهم شدن زمینه‌ها در داخل کشور، قدرت مانور پیدا می‌کند، گفت: از جمله زمینه‌های مورد نیاز دشمن جهت ابراز خصومت مشکلات اقتصادی کشور است. وی ادامه داد: امروز آنقدر کارنامه کشور در حوزه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی غیرقابل قبول است که حتی معاون اول رئیس‌جمهور هم اعلام می‌کند وضع اقتصاد کشور خوب نیست و این یعنی ‌‌‌‌آش آنقدر شور شده که صدای آشپز را هم در آورده است. سلیمی در تشریح علت جدی نگرفتن حل مشکلات اساسی کشور از سوی مسؤولان گفت: مسؤولان بشدت سیاست‌زده‌ شده‌اند و با اینکه تا چند روز پس از رخدادها و ناآرامی‌های اخیر ظاهرا به خود آمده بودند و به ضرورت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم واقف شده بودند ولی دوباره دعواهای سیاسی را آغاز کردند. وی تصریح کرد: شاهدیم آقای رئیس‌جمهور و سایر مدیران دولتی از وضع موجود کشور انتقاد می‌کنند؛ سوال این است: اینها از چه کسی انتقاد می‌کنند؟ چه کسی باید وضع موجود را اصلاح
و مشکلات را حل کند؟ اینان به گونه‌ای از اوضاع اقتصادی کشور گلایه می‌کنند که انگار منتظرند مسؤولان اروگوئه و افغانستان بیایند و مشکلات کشور را حل کنند.


Page Generated in 0/0069 sec