printlogo


کد خبر: 187261تاریخ: 1396/10/24 00:00
کوتاه و گویا

آسیه اقدسی، مدیر واحد محیط زیست و انرژی شهرداری منطقه یک تهران اظهار داشت: با هدف فرهنگسازی و آشنایی هر چه بیشتر با نحوه استفاده از انرژی‌های پاک، در سال جاری بیش از 15 دوره آموزشی برای کارشناسان خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران، دانش‌آموزان و  دانشجویان برگزار شد.
سمیه حاجوی، شهردار منطقه 7  تهران  از شناسایی 80 نقطه از فضاهای بی‌دفاع شهری در این منطقه خبر داد و گفت: با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد حس امنیت در شهروندان، ضمن بازدید کارشناسی از سطح معابر محدوده منطقه، فضاهای بی‌دفاع شناسایی و ساماندهی می‌شود.
رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران درباره برگزاری نخستین جشنواره فرهنگ رسانه و هم‌آپارتمانی گفت: به کاربردن ابزارهای فرهنگی و هنری برای بیان و رفع معضلات اجتماعی، رسالت ما در سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران است. محمود صلاحی درباره لزوم برگزاری این جشنواره افزود: مهم‌ترین وجه ظهور و بروز کار فرهنگی در زندگی روزمره مردم است و به کار بردن ابزارهای فرهنگی و هنری برای بیان و رفع معضلات اجتماعی، رسالت ما در سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران است. این جشنواره نیز در راستای همین رسالت شکل گرفته است.
همزمان با برگزاری نمایشگاه عکس
«هناسه دل» که منتخبی از عکس‌‌های عکاسان خبرگزاری‌‌های کشور در زلزله کرمانشاه است، تک‌فریم‌هایی از خط بی‌پایان درد در چهره زنان و مردان کرمانشاه با ردی عمیق از تلخ‌ترین ثانیه‌های زندگی به نمایش گذاشته شده است. در این نمایشگاه همچنین نقاشی‌‌های کودکان زلزله‌زده که در چادرهای دوستدار کودک سازمان جوانان هلال‌احمر در مناطق زلزله‌زده جمع‌آوری شده، به نمایش گذاشته شده و به شکل نمادین به فروش می‌رسد تا عواید حاصل از فروش آن صرف نیازهای کودکان زلزله‌زده شود.


Page Generated in 0/0051 sec