printlogo


کد خبر: 187271تاریخ: 1396/10/24 00:00
اخبار

هیچ خطری در بُعد نظامی کشور ما را تهدید نمی‌کند
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در بعد نظامی هیچ خطری کشور ما را تهدید نمی‌کند و ارتش در بالا‌ترین سطح آمادگی نظامی و دفاعی خود قرار دارد. امیر حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه برگزاری همایش سرانگشتان قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: در بعد نظامی هیچ خطری کشور ما را تهدید نمی‌کند و ارتش در بالا‌ترین سطح آمادگی نظامی و دفاعی خود قرار دارد. سرتیپ کیومرث حیدری افزود: نیرو‌های مسلح ایران آمادگی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان را دارند و نه‌تنها آمریکا بلکه به هر دشمنی که بخواهد علیه کشور ما تحرکی داشته باشد، جواب قاطعی خواهیم داد.

روایت علیزاده‌طباطبایی از لیست‌فروشی اصلاح‌طلبان
وکیل خاندان هاشمی‌رفسنجانی می‌گوید تا شب انتخابات در لیست امید شورای شهر بوده اما وقتی حاضر به پرداخت هزینه‌های انتخاباتی(!) نشده از لیست حذف شده است. محمود علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگویی با اشاره به انتخابات شورای شهر تهران گفت: انتخاب افراد لیست کاملا اشتباه بود و افراد شایسته‌تری بودند که می‌توانستند درون لیست قرار بگیرند و به شورا راه پیدا کنند. وی درباره اعضای فعلی شورای شهر تهران که با لیست امید وارد شورا شدند، گفت: افرادی که حتی شایستگی پست‌هایی که در آن قرار گرفته‌اند را ندارند، درون لیست قرار گرفتند و به شورا راه پیدا کردند و شد همین چیزی که می‌بینید! وکیل خاندان هاشمی‌رفسنجانی در ادامه به موضوعی پرداخت که پیش از این برخی اصلاح‌طلبان از آن به عنوان پشت‌پرده تجارت میلیاردی برخی اصلاح‌طلبان با فروش جایگاه لیست امید، اشاره کرده بودند. اصلاح‌طلبان از نقش غلامحسین کرباسچی در این معامله میلیاردی گفته و اذعان کرده بودند کرباسچی از آنان برای حضور در لیست امید، درخواست 2 میلیارد تومان کرده است. حالا علیزاده‌طباطبایی نیز به این موضوع اشاره کرده است. او البته گفته بهانه دریافت پول، تحت عنوان «هزینه‌های انتخاباتی» بوده است. وی تصریح کرد: من تا شب انتخابات در «لیست امید» بودم اما شب آخر خیلی صریح و واضح به من گفتند باید هزینه‌های انتخاباتی را پرداخت کنی! ولی من قبول نکردم و گفتم قرار نیست من از این پول‌ها خرج کنم.

دولت می‌خواهد ناتوانی‌اش را گردن مجلس بیندازد
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: آقایان دولتی همه چیز را گردن مجلس می‌اندازند و مسائل را منوط به این می‌کنند اگر مجلس به پیشنهاد‌ات دولت در لایحه بودجه رأی داد مشکل اشتغال حل می‌شود، در غیر این ‌صورت مشکل اشتغال باقی خواهد ماند. حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: تفکرات حاکم بر اقتصاد کشور بر 3 مبناست که یک معنای آن به کاپیتولاسیون و سرمایه‌داری برمی‌گردد. وی با اشاره به لایحه بودجه سال ۹۷ خاطرنشان کرد: ماهیت مجموعه لایحه بودجه اقتصادی سال 97 اشکالات اساسی دارد که این موضوع بسیار مهم و قابل‌توجه است، لذا اشکالات آن باید حل‌وفصل شود. نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: قرار بوده بخش اعظمی از بودجه یارانه‌هایی که ارائه می‌شود، صرف اشتغال شود اما در طول همین 6 ماه اخیر به چه میزان از این بودجه‌ها صرف اشتغال شده است؟ متاسفانه ما هر روز شاهد رشد بیکاری هستیم. سالک در ادامه خاطرنشان کرد: آقایان دولتی همه چیز را گردن مجلس می‌اندازند و مسائل را منوط
به این می‌کنند اگر مجلس به پیشنهاد‌ات دولت در لایحه بودجه رأی داد مشکل اشتغال حل می‌شود، در غیر این صورت مشکل اشتغال باقی خواهد ماند؛ عدم توانایی‌ و اراده‌شان را می‌خواهند گردن مجلس بیندازند.


Page Generated in 0/0052 sec