printlogo


کد خبر: 187407تاریخ: 1396/10/26 00:00
اخبار

رونالدو به‌خاطر بدقولی مدیران رئال به منچستریونایتد می‌رود
یکی از روزنامه‌های ورزشی معتبر اسپانیا خبر داد اعجوبه پرتغالی رئال به‌خاطر بدقولی مدیران تصمیم به ترک تیم مادریدی گرفته است. با اخباری که از مادرید به گوش می‌رسد، ‌به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو تصمیم به ترک کهکشانی‌ گرفته است. براساس گزارش آ.اس، رونالدو حس می‌کند روسای رئال با وی صادق نبوده‌ و سرقول خود نمانده‌اند. به اعتقاد وی، باشگاه به وی قول داده بود قراردادش را تمدید کند اما تاکنون چنین اتقاقی نیفتاده و همین امر باعث ناراحتی وی شده است. طبق آنچه شنیده شده،‌ هدف وی کماکان بازگشت به تیم سابقش در لیگ جزیره یعنی منچستریونایتد است. همان تیمی که زیر نظر سرآلکس فرگوسن، در مدت ۶ سال از چهره‌ای گمنام به سوپراستاری مطرح تغییر کرد. رونالدو از سال ۲۰۰۹ تاکنون در خدمت کهکشانی‌هاست.

تهدید امارات و عربستان به کناره گیری از لیگ قهرمانان آسیا
فدراسیون فوتبال امارات و عربستان بار دیگر تاکید کردند به هیچ وجه در خاک قطر به میدان نخواهند رفت. آنها تهدید کردند در غیر این صورت از لیگ قهرمانان آسیا کنار خواهند رفت.‌ به نقل از العاجل، به احتمال خیلی زیاد در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا شاهد تغییرات زیادی باشیم. با وجود اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرده هر کشوری (به استثنای ایران برابر عربستان) باید در خاک خود از تیم مقابل پذیرایی کند اما اختلاف سیاسی 2 کشور عربستان و امارات با قطر باعث شده مشکلاتی جدی در این زمینه به‌وجود آید. اماراتی‌ها و عربستانی‌ها اصرار دارند در خاک قطر به میدان نخواهند رفت. محمد خلفان الرمیثی، رئیس هیات ورزش امارات گفت‌: در جلسه‌ای که با فدراسیون فوتبال عربستان داشتیم به این نتیجه‌ رسیدیم که به هیچ وجه در قطر به میدان نرویم. به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نوشته‌ایم در هیچ حالتی در خاک  قطر به میدان نمی‌رویم، حتی اگر بدترین مجازات هم برای ما در نظر گرفته شود. او ادامه‌ داد: ما نمی‌توانیم به مخالفت با حکومت خود بپردازیم. اگر ما را مجبور به بازی کردن در قطر کنند، از لیگ قهرمانان آسیا انصراف خواهیم داد. کنفدراسیون‌های دیگری وجود دارند که از رقابت ما در آنجا استقبال زیادی می‌کنند. اسپانسرهای ما رقم بسیار بالایی به AFC می‌دهند و قطعا کناره‌‌‌گیری ما باعث ضرر خواهد شد. الرمیثی در پایان گفت‌: از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته‌ایم قانون بازی رفت و برگشت را لغو کند و تنها یک بازی برگزار شود. نباید ما با تیم‌‌های قطری همگروه شویم در غیر این صورت باید بازی در زمین بی‌طرف برگزار شود و این خواسته نهایی ما است.

عذرخواهی آلبا پس از حرکت زشتش
مدافع بارسلونا پس از حرکت زشتش رو به تماشاگران از آنها عذرخواهی کرد.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آ.اس، در پیروزی یکشنبه‌شب بارسلونا برابر رئال سوسیداد، جوردی آلبا حاشیه‌ساز شد. دوربین‌های Movistar، صحنه‌ای از مدافع ‌اسپانیایی بارسلونا شکار کردند که او حرکت زشتی رو به تماشاگران انجام داد. بازیکن بارسلونا پس از بازی گفت‌: اگر کسی از این حرکت ناراحت شد، عذرخواهی می‌کنم. آنها به من همه چیز می‌گویند و من هم بخشی از این نمایش بودم. به هیچ وجه نمی‌خواهم کسی اذیت شود. آلبا درباره وضعیت کنونی رئال‌مادرید اظهار کرد: زمانی که این تیم بد کار می‌کند آن را پنهان می‌کنند. این‌ در حالی است که در بارسلونا انتقادها بیشتر است و هواداران و رسانه‌ها دائما انتقاد می‌کنند. در اینجا اگر ۱۹ امتیاز کمتر از رئال‌مادرید داشتیم ما را می‌کشتند.

دلیل انصراف مهاجم کامرونی از پیوستن به استقلال مشخص شد
مهاجم پیشین تیم‌ملی کامرون پیشنهاد استقلال را رد کرد تا به پیشنهاد دیگری پاسخ مثبت دهد. کریستین بکامنگا، مهاجم کامرونی گزینه نهایی وینفرد شفر برای تقویت خط حمله استقلال بود که یکشنبه‌شب گذشته از پیوستن به جمع آبی‌پوشان انصراف داد. این بازیکن که سابقه بازی در تیم‌ملی کامرون و همچنین سوپر لیگ ترکیه را در کارنامه فوتبالی خود دارد در مذاکراتش با باشگاه استقلال به توافق اولیه رسید و حتی مسؤولان این باشگاه برای او بلیت تهیه کردند تا به ایران بیاید اما او در آخرین لحظه از سفر به ایران منصرف شد. مهاجم 31 ساله کامرونی رسیدن پیشنهادات بهتر از سوپر لیگ چین را دلیل انصراف خود از پیوستن به استقلال اعلام کرده است. در حال حاضر 5 مهاجم خارجی دیگر مدنظر شفر و باشگاه استقلال قرار دارند که قرار است گزینه بعدی از میان آنها انتخاب شده و به ایران بیاید.
مهلت نقل‌وانتقالات امروز به پایان می‌رسد اما جذب بازیکن آزاد مانعی ندارد.


Page Generated in 0/0073 sec