printlogo


کد خبر: 187440تاریخ: 1396/10/27 00:00
اخبار

مذاکرات لاتزیو با آزمون  از سر گرفته شد
باشگاه لاتزیو کماکان خواستار به خدمت گرفتن سردار آزمون، مهاجم ایرانی است.
‌به نقل از پایگاه اینترنتی کالچو، باشگاه لاتزیو در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی درصدد به خدمت گرفتن سردار آزمون، مهاجم ایرانی روبین‌کازان بود که این اتفاق صورت نگرفت. اکنون بار دیگر این باشگاه ایتالیایی مذاکراتش را با خلیل آزمون، پدر و مدیر برنامه‌های سردار آزمون از سر گرفته است. این مذاکرات اواخر سال گذشته میلادی شروع شد و در کریسمس به صورت جدی دنبال شد. باشگاه روبین‌کازان تیم فعلی آزمون شرایط بسیار بد مالی را تجربه می‌کند و حتی چند ماهی است حقوق بازیکنان خود را پرداخت نکرده است و همین مساله باعث شده برخی بازیکنان شاخص روبین‌کازان مانند یوهان ‌ام‌ویلا این تیم را ترک کنند. با توجه به اینکه سردار آزمون در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه باید به میدان برود، از هم‌اکنون باشگاه لاتزیو مذاکراتش را آغاز کرده تا بتواند این بازیکن را با مبلغی در حدود ۲۰ میلیون یورو برای تابستان به خدمت بگیرد. همچنین در روزهای اخیر شنیده شده علیرضا جهانبخش نیز قرار است به این تیم ایتالیایی برود که هنوز پیشنهاد رسمی از سوی لاتزیو به جهانبخش داده نشده است.

تا طارمی تسویه نکند خبری از صدور ITC نیست
با وجود درخواست باشگاه الغرافه برای صدور ITC مهدی طارمی، پرسپولیسی‌ها فعلا منتظر تسویه‌حساب این بازیکن هستند. پس از پیوستن مهدی طارمی به باشگاه الغرافه قطر، مدیران این باشگاه به طور رسمی از باشگاه پرسپولیس خواستند ITC  مهاجم پیشین خود را صادر کند تا بتوانند از او در لیگ قطر استفاده کنند اما مدیران پرسپولیس فعلا منتظرند طارمی مبالغی را که قرار بود، به حساب باشگاه واریز کند تا ITC او را صادر کنند. باشگاه الغرافه طبق توافق انجام‌شده ۵٠٠ هزار دلار و مهدی طارمی نیز ١٠٠ هزار دلار باید به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کنند که تا این لحظه این پول واریز نشده است.

پیروزی المپیاکوس در شب گلزنی انصاری‌فرد
المپیاکوس با گلزنی مهاجم ایرانی‌اش توانست لامیا را شکست دهد. به گزارش ایسنا، المپیاکوس دوشنبه‌شب در هفته هفدهم سوپرلیگ یونان برابر لامیا قرار گرفت و با 2 گل میهمانش را شکست داد. کریم انصاری‌فرد که در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت گل دوم بازی را در دقیقه ۳۷ به ثمر رساند. مهاجم ایرانی المپیاکوس در دقیقه ۸۵ تعویض شد. المپیاکوس با این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت.

موافقت فدراسیون والیبال بلژیک با حضور شیخی با پوشش اسلامی
رسانه بلژیکی از موافقت فدراسیون والیبال این کشور برای حضور محجبه فرنوش شیخی در لیگ والیبال زنان بلژیک‌ خبر داد. ‌به نـقل از پایـگــاه اینتـرنتـی lanouvellegazette، فرنوش شیخی، بازیکن سابق تیم‌ملی والیبال بانوان ایران در حال مذاکره با سران شارلوا است تا بتواند برای این تیم به میدان برود. طبق اعلام باشگاه شارلوا همه‌چیز برای حضور با حجاب فرنوش شیخی در لیگ بلژیک فراهم شده است و این بازیکن می‌تواند حتی در بازی این هفته‌ برابر لندلده به میدان برود. باشگاه شارلوا در هفته‌ گذشته مذاکرات فشرده‌ای با فدراسیون والیبال بلژیک داشت تا زمینه حضور شیخی در تیم شارلوا با پوشش اسلامی را فراهم کند. در نهایت این مذاکرات با موفقیت انجام شد و فدراسیون والیبال بلژیک با حضور محجبه فرنوش شیخی در تیم شارلوا موافقت کرد تا این بازیکن لژیونر جدید والیبال بانوان ایران در اروپا باشد. فرنوش شیخی، همسر کاوه رضایی، مهاجم گلزن شارلوا است که گل‌های او در این فصل باعث شده هم در صدر جدول گلزنان لیگ بلژیک قرار گیرد و هم به تیمش کمک کند پدیده این فصل مسابقات باشد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی «خونه‌به‌خونه» شد
دراگان اسکوچیچ برای هدایت تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل با مسؤولان این باشگاه به توافق رسید. به گزارش ایسنا، چند روز قبل جواد نکونام، سرمربی سابق تیم خونه‌به‌خونه بابل به دلیل مشکلات مالی از سرمربیگری این تیم استعفا کرد. به همین دلیل مسؤولان خونه‌به‌خونه بعد از گذشت چند روز با دراگان اسکوچیچ به عنوان جایگزین جواد نکونام به توافق رسیدند. اسکوچیچ سابقه مربیگری در تیم‌های ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان را دارد.
 


Page Generated in 0/0052 sec