printlogo


کد خبر: 187445تاریخ: 1396/10/27 00:00
اخبار

پایان ساخت موسیقی «به وقت شام»
ساخت موسیقی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا توسط کارن همایونفر به پایان رسید. به گزارش «وطن‌امروز»، ساخت موسیقی فیلم سینمایی «به وقت شام» که آخرین مراحل فنی خود را طی می‌کند توسط کارن همایونفر به پایان رسید. «به وقت شام» دومین همکاری کارن همایونفر با ابراهیم حاتمی‌کیا پس از ساخت موسیقی فیلم «بادیگارد» به شمار می‌آید. هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان بازیگران اصلی این فیلم هستند و به همراه آنها، جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی نیز در فیلم ایفای نقش می‌کنند. به‌ وقت ‌شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی، جدیدترین محصول سازمان هنری- رسانه‌ای اوج است که در سی‌وششمین جشنواره‌فیلم‌فجر رونمایی خواهد شد.


پخش مستند «خارج از دید» از سر گرفته می‌شود
کارگردان مستند «خارج از دید» گفت: نظر به برطرف شدن برخی شرایط، حسب نظر مدیران تلویزیون این اثر در دستور پخش مجدد قرار گرفته است و بزودی از شبکه 3 روی آنتن می‌رود. به گزارش فارس، «مهدی نقویان» مستندساز و کارگردان مستند تلویزیونی «خارج از دید» درباره سرنوشت پخش این مستند گفت: مستند تلویزیونی خارج از دید با حمایت مدیران سازمان صدا و سیما ساخته شده و در 12 قسمت در دستور پخش سازمان به مناسبت ایام حماسه نهم دی‌ماه قرار داشت اما با توجه به وقوع برخی ناآرامی‌های اخیر و برای پرهیز از دامن زدن به پاره‌ای حساسیت‌ها پخش خود را متوقف کرد. این مستند تا قسمت چهارم پخش شد و در شب پنجم پخش، مثل برخی مستندهای دیگر از جمله مستند «زخم تازه» که درباره وقایع مربوط به عاشورای 88 بود از دستور پخش خارج شد. البته برخی نظرات و فشارها روی معاونت سیما از همان ابتدای پخش این مستند وجود داشت که انصافا این مدیران همه‌گونه حمایت و همراهی را با ما نشان دادند. نقویان درباره ادامه پخش این مستند هم گفت: نظر به برطرف شدن برخی شرایط اجتماعی و التهابات، حسب نظر مدیران تلویزیون این اثر در دستور پخش مجدد قرار گرفته است و بزودی از شبکه 3 روی آنتن می‌رود. نقویان در پایان ضمن تشکر از همه حمایت‌کنندگان پخش مستندهای انقلابی در رسانه ملی گفت: حرکتی که در فضای مجازی و در میان مستندسازان در سالگرد نهم دی‌ماه امسال صورت گرفت، کم‌سابقه بوده و ما واقعا نگران از دست رفتن محصولات و تلاش‌های صورت گرفته برای تبیین ابعاد پیچیده فتنه 88 بودیم که الحمدلله با تدابیر صورت گرفته دیگر این نگرانی وجود ندارد.


انتشار «هزار و چند شب لیالی» به قلم سیدعلی شجاعی
 «هزار و چند شب لیالی» نوشته سیدعلی شجاعی داستان‌هایی است برای دوباره دیدن و اندیشیدن به چیزهایی که توسط بخش‌‌های قابل توجهی از جامعه مخاطب آن خوب دیده نشده یا درباره آنها به درستی اندیشیده نشده است. به گزارش مهر، مجموعه داستان «هزار و چند شب لیالی» تازه‌ترین اثر داستانی سیدعلی شجاعی در این قالب و شامل 14 داستان کوتاه از او است. این مجموعه بیش از هر چیز برای مخاطبان خود دربردارنده مضامین و زاویه دید تازه‌ای است که می‌توان گفت تمام مجموعه را در انحصار خود درآورده است. شجاعی سعی کرده در این مجموعه با وسواس دست به انتخاب مضامین و در ادامه کلمات و جملات برای تبیین آنها بزند و به همین دلیل حتی قالب روایت این داستان‌ها نیز تحت تاثیر همین مضامین است. سیدعلی شجاعی در مقام نویسنده و پیش از این اثر تاکنون در قالب داستان کوتاه آثاری چون «فرشته‌ها قصه ندارند بانو»،‌ «عاشقی به وقت کتیبه‌ها» و «ستاره‌هایی که خیلی دور نیستند» را منتشر کرده است. کتاب نیستان مجموعه داستان «هزار و چند شب لیالی» را در 156 صفحه با قیمت 13000 تومان منتشر کرده است.


Page Generated in 0/0051 sec