printlogo


کد خبر: 187454تاریخ: 1396/10/27 00:00
توئیزر
بهزاد توفیق‏فر‬

  قبض‏گرفتگی!
مدیر شرکت توانیر اعلام کرد: «پول برق از مشترکان چادرنشین زلزله زده دریافت نمی‏شود و قبضی هم برایشان صادر نمی‏شود». وی در پاسخ به خبرنگار ما اطمینان داد به جان مادرم از چادرنشینان پول برق نمی‏گیریم و حتی برایشان قبض هم صادر نمی‏کنیم. او در ادامه گفت‌وگو اذعان کرد چادرنشینان زلزله‏زده می‏توانند پول برق پرداخت نکنند و برای‌شان قبض برق صادر نخواهدشد. مدیرشرکت توانیر همچنین با تأکید بر اینکه از مشترکان زلزله‏زده‏ای که زیرچادر زندگی می‏کنند پول برق دریافت نمی‏کنیم افزود: برای آنها قبض برق صادر نخواهدشد!

  قالیباف، استعفا!
در پی آتش‏سوزی کشتی نفتکش ایرانی و قربانی شدن بیش از 30 خدمه آن در شعله‏های آتش، کارشناس ارشد شرکت ملی نفتکش جیبوتی، ضمن اعلام تأسف از فیلترینگ تلگرام، از جلسه مشترک «دبیرشورای عالی امنیت ملی» و «رییس دولت» خبرداد و ابراز امیدواری کرد زین‏ پس، اختلاف سلیقه‏ این دو نفر! مانع چیزی نشود. این کارشناس همچنین از صاحب تلگرام خواست تمهیدات دیپلماتیک لازم را برای اضافه شدن استیکر تام و جری، بررسی کند. وی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید مگر امدادرسانی به کشتی نفتکش وظیفه ارتش است، گفت: توضیح درباره اقدامات انجام شده، شرایط کشتی نفتکش، علل حادثه و سایر اطلاع‏رسانی‏های لازم و ضروری در این‏گونه موارد، برعهده آقای قالیباف است که به هرحال باید استعفا کند!

  بیمه است!
عباس آخوندی، «وزیر راه و شهرسازی» دولت تدبیروامید، در مقاله‏ای که در یکی از روزنامه‏های «غیردولتی» و «غیرخصوصی»! نوشته، گفته است که آغاز اغتشاشات اخیر، توسط چپاولگران بیت‏المال؛ برای اعتراض به گرانی‏های رو به افزایش توسط دولت، تدارک دیده شده است! وی در نوشتاری عصبانی، ضمن بیان ارتباط مشهود گودرز به شقایق در نظام بانکی کشور، از کنده‏شدن پَرِ حبه‏انگور، توسط خسرو گله کرده و افزود: وقتی راننده اتوبوس بین‏شهری دارد وام میلیاردی را در اتوبان تهران - شمال به مسکن اجتماعی ریخته شود، نمی‏توان انتظار بود که مهناز رهنما، روی نوک تایتانیک، میکروفن به دست بگیرد و کُشته‏های تصادف قطار را با تأخیر پروازها بیمه است!
 


Page Generated in 0/0050 sec