printlogo


کد خبر: 187466تاریخ: 1396/10/27 00:00
کوتاه و گویا

رضا قشلاقی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت: با کشف 5 هزار و 923 ثوب انواع البسه قاچاق از یک واحد مسکونی در رشت، پرونده تخلف در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت. وی افزود: پس از احضار متهم و استماع دفاعیات وی و با توجه به ارائه نشدن مدارک گمرکی لازم، تخلف مباشرت در تهیه، نگهداری و عرضه کالای قاچاق محرز اعلام و حکم به ضبط کالاهای کشف شده به نفع دولت و پرداخت مبلغ یک‌میلیارد و 306 میلیون ریال جزای نقدی صادر شد.
اولین نشست هم‌اندیشی کمیته‌های تخصصی برنامه جامع سلامت غذا در مرکز آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو  با حضور مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو و تجهیزات پزشکی و مدیر کل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی و اعضای کمیته‌های تخصصی برگزار شد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس در ارتباط  با بحث اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر گفت: برای رهایی از معضل مواد مخدر صنعتی و شیمیایی باید موانع کسب و کار در جامعه برای جوانان رفع شود. حمید فولادگر افزود: هر چه معیشت مردم بویژه قشر جوان کشور بهبود یابد و در جهت رفع موانع کسب و کار تلاش کنیم زمینه جذب افراد به سمت مصرف مواد مخدر صنعتی و شیمیایی نیز از بین می‌رود.


Page Generated in 0/0048 sec