printlogo


کد خبر: 187491تاریخ: 1396/10/28 00:00
اخبار

با عنوان منشور مستند انقلاب اسلامی
رونمایی از پیام رهبر انقلاب  خطاب به مستندسازان
پیام رهبر معظم انقلاب به مستندسازان با عنوان منشور مستند انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، بر اساس این گزارش، مراسم رونمایی از منشور مستند انقلاب اسلامی روز یکشنبه اول بهمن ماه ساعت 18 در تالار سوره حوزه هنری و با حضور و مشارکت مدیران، کارگردانان و تهیه‌کنندگان سینمای مستند برگزار خواهد شد. گفتنی است هفته گذشته رهبر معظم انقلاب با جمعی از مستندسازان کشور دیدار کردند و در این دیدار صمیمانه مستندسازان نقطه نظرات خود را بیان کردند.


مجموعه شعر «یادآوری» محمدمهدی سیار در دست انتشار
محمدمهدی سیار از انتشار تازه‌ترین مجموعه رباعی‌های خود با عنوان «یادآوری» خبر داد. به گزارش «وطن‌امروز»، محمدمهدی سیار، شاعر و ترانه‌سرای کشور، ضمن اشاره به اینکه مجموعه رباعی «یادآوری» بزودی توسط انتشارات شهرستان ادب به چاپ می‌رسد، اظهار کرد: این مجموعه حاصل حس و حال برهه‌ای از کار ادبی و شاعری من است. در 2 سال اخیر به سمت رباعی کشیده شدم و البته از سرودن غزل و ترانه نیز فاصله نگرفتم. اما در عین حال رباعی‌هایی هم سرودم و دوستانی که این رباعی‌ها را شنیدند، این آثار را تایید کردند و تشویقم کردند به صورت مجموعه‌ای مستقل، رباعی‌هایم را منتشر کنم. وی همچنین با اشاره به اینکه رباعی‌هایش با مضامین مختلف سروده شده‌اند، عنوان کرد: مضامین عاشقانه و تاملات انسانی در این مجموعه وجود دارد و منحصر به موضوع خاصی نبوده‌ام.

کتاب تصویری نخستین هولوکاست تاریخ به بازار آمد
کتاب تصویری فیلم سینمایی «فهرست مقدس» توسط انتشارات سلمان پاک راهی بازار نشر شد. به گزارش فارس، کتاب تصویری(کمیک) فهرست مقدس برگرفته از انیمیشن سینمایی با همین نام است که اخیرا روی پرده سینماهای کشور رفت. این فیلم ماجرایی را به تصویر می‌کشد که در قرآن تحت عنوان اصحاب اخدود معرفی شده است. شرکت سونی‌پیکچرز به دلیل محتوای ضدصهیونیستی این فیلم، با وجود تفاهم اولیه از اکران بین‌المللی آن خودداری کرد. این کتاب با عنوان  «خاکستر نجران» نخستین شماره از مجموعه سه جلدی کتاب‌های تصویری فهرست مقدس است. جلد اول کتاب فهرست مقدس شامل 70 فریم تصویری است که به گواه متخصصان حوزه کمیک، از کیفیت بالای تصویرسازی و چاپ برخوردار است. همچنین این کتاب قابلیت واقعیت افزوده به صورت تصویری را دارد. کتاب «خاکستر نجران» برگرفته از انیمیشن سینمایی فهرست مقدس به صورت داستان مصور در 32 صفحه و تمام رنگی با قیمت هر جلد 19000 تومان توسط انتشارات سلمان پاک منتشر شده است.


برپایی «سینماسیار» جشنواره عمار در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار به منظور خدمات‌رسانی فرهنگی به مردم زلزله‌زده غرب کشور، «سینماسیار» خود را در منطقه سرپل ذهاب کرمانشاه دایر می‌کند. به گزارش «وطن‌امروز»، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار به منظور خدمات‌رسانی فرهنگی به مردم زلزله‌زده غرب کشور، «سینماسیار» خود را در منطقه سرپل‌ذهاب کرمانشاه دایر می‌کند. بنا بر این گزارش، «سینماسیار» جشنواره عمار به مدت 10 روز از امروز پنجشنبه (28 دی)، در شهر سرپل‌ذهاب و روستاهای اطراف، با نمایش آثار و فیلم‌های ادوار مختلف این جشنواره، میزبان مردم زلزله‌زده می‌شود.  بر اساس این گزارش، نمایش فیلم‌ها، هر روز در 4 سانس و برای کودکان و نوجوان، خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم انجام می‌شود.
 


Page Generated in 0/0051 sec