printlogo


کد خبر: 187492تاریخ: 1396/10/28 00:00
اخبار

«مهران مدیری» مجری برنامه «هفت» شد
مدیر شبکه 3 سیما از اجرای سری جدید برنامه تلویزیونی «هفت» توسط مهران مدیری خبر داد. به گزارش فارس، «علی اصغر پورمحمدی» گفت: اجرای ویژه‌برنامه هفت در طول مدت جشنواره فیلم فجر بر عهده «مهران مدیری» گذاشته شده است.  «مهران مدیری» مجری با شایستگی‌ها و توانمندی‌های مشخصی است و هم در حوزه سینما فرد شناخته شده و مسلطی است و هم در اجرا فرد توانمندی است. همین موضوع منجر شد طی جمع‌بندی‌هایی که داشتیم ایشان را برای اجرای برنامه هفت انتخاب کنیم.   پورمحمدی در پاسخ به این سوال که اجرای ویژه‌برنامه «هفت» با مهران مدیری است یا سری جدید هم به ایشان سپرده خواهد شد؟ عنوان داشت: فعلا توافق صورت گرفته در اجرای ویژه‌برنامه هفت در طول مدت جشنواره فیلم فجر به ایشان سپرده شده و برای بعد از آن هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

پخش سریال «فرار از زندان» از هفته آینده
پخش سریال «فرار از زندان» از هفته آینده از شبکه تماشا آغاز می‌شود. به گزارش ایسنا، سریال «فرار از زندان» که یکی از مهیج‌ترین سریال‌های تلویزیونی دنیا در دهه‌ اخیر شناخته می‌شود، به احتمال قوی از پنجشنبه‌شب (پنجم بهمن‌ماه) ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش و در ساعت‌های ۵، ۱۱ و ۱۷ روز بعد بازپخش می‌شود.  سریال «فرار از زندان» به نویسندگی «زاک ایسرین»، «ست هوفمان»، «مونیکا ماسر» و «مت اولمستد» و با کارگردانی «بابی روت» و «کوپن هوکس» ساخته شده است. در این سریال بازیگرانی چون «دامینیک پرسل»، «ونتورت میلر»، «آمائوری نولاسکو»، «رابرت نپر» و «سارا وین کالیز» نقش‌آفرینی کرده‌اند.


فروش اینترنتی مستند «ارثیه پدری»
همزمان با سالگرد فرار شاه از ایران، فروش اینترنتی مستند «ارثیه پدری»، روایتی از زندگی محمدرضا پهلوی، در سایت سینمامارکت آغاز شد. به گزارش فارس، مستند «ارثیه پدری» به کارگردانی مهدی نقویان و محصول مشترک مرکز فیلم و نمایش بسیج و مرکز مستند سوره است که فروش اینترنتی‌اش در سینما مارکت آغاز شده است. این مستند آرشیوی که به زندگی و فرجام محمدرضا پهلوی می‌پردازد، از تصاویر آرشیوی دیده نشده و کمتر دیده شده بهره گرفته و پخش اول آن در جشنواره «سینما حقیقت» انجام شد. علاقه‌مندان برای دریافت اینترنتی این مستند می‌توانند از طریق سایت سینمامارکت به آدرس http://cinemamarket.ir  اقدام به خرید آن کنند.


دفاع بازیگر سرشناس از وودی آلن
الک بالدوین از وودی آلن دفاع کرد و حملات اخیر به او را ناعادلانه و ناراحت‌کننده خواند. به گزارش خبرآنلاین، الک بالدوین که در فیلم‌های «جاسمین غمگین» و «تقدیم به رم با عشق» به کارگردانی وودی آلن بازی کرده است، از حملات بازیگرانی چون گرتا گرویگ، میرا سروینو، ربکا هال و تیموتی شلمی به وودی آلن انتقاد کرد. وودی آلن در چند وقت اخیر به دلیل اتهاماتی که دیلن فارو علیه او مطرح کرد، بشدت مورد حمله بازیگرانی قرار گرفت که در فیلم‌های او بازی کرده‌اند. برای نمونه چندی پیش تیموتی شلمی و ربکا هال دستمزدشان از بازی در فیلم وودی آلن را به جنبش مبارزه با آزار جنسی زنان بخشیدند. الک بالدوین در سوی دیگر ماجرا ایستاده است و حملات تند به وودی آلن و نادیده گرفتن حرف‌های او درباره اتهامات دیلن فارو را نادرست می‌داند. اتهامات علیه وودی آلن در حالی کاملا پذیرفته شده که برادر دیلن فارو ادعاهای او را رد و اعلام کرده است او این سخنان را تحت تاثیر مادرش میا فارو می‌زند. میا فارو، همسر پیشین وودی آلن است. پس از رسوایی‌های جنسی پی‌درپی هالیوودی‌های سرشناس از هاروی واینستین گرفته تا کوین اسپیسی ماجرای کهنه وودی آلن و دیلن فارو باز به کانون توجه بازگشت. یکی از نخستین کسانی که آلن را محکوم کرد، الن پیچ بود. او با انتشار پستی در فیسبوک از همکاری با وودی آلن به عنوان پشیمانی بزرگ نام برد.


Page Generated in 0/0059 sec