printlogo


کد خبر: 187496تاریخ: 1396/10/28 00:00
اخبار

حریف استقلال به دنبال جذب هافبک تیم‌ملی فوتبال پرو
 الهلال عربستان برای جذب هافبک تیم‌ملی پرو که در سائوپائولوی برزیل بازی می‌کند، اقدام کرده است. روزنامه الریاضیه عربستان دیروز در خبری اعلام کرد باشگاه الهلال مذاکره با «کریستین کوئوا» هافبک هجومی تیم‌ملی پرو را آغاز کرده است. کوئوا در حال حاضر در تیم سائوپائولوی برزیل بازی می‌کند و الهلال قصد دارد تا پیش از اتمام نقل‌وانتقالات زمستانی، این بازیکن را به خدمت بگیرد. الهلال در دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا به فینال راه یافت ولی نتوانست قهرمان این مسابقات شود. این باشگاه که در دوره جدید لیگ قهرمانان با استقلال تهران همگروه است، قصد دارد با رفع نقاط ضعف خود، عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کند.

ابراز نفرت پدر رایان گیگز  از پسرش!
پدر سرمربی جدید تیم‌ملی ولز بشدت به پسرش تاخت. به نقل از سان، رایان گیگز روز دوشنبه رسما به عنوان سرمربی جدید تیم‌ملی فوتبال ولز انتخاب شد. اسطوره فوتبال ولز و منچستریونایتد هر چقدر در دوران فوتبال خود بازیکن موفقی بوده در زندگی شخصی با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده است. رایان گیگز مدت‌هاست با پدرش (دنی ویلسون) رابطه خوبی ندارد و بعد از طلاق پدر و مادرش تصمیم گرفت نام خانوادگی مادرش یعنی گیگز را برای خود انتخاب کند. بعد از رسوایی رایان گیگز و رابطه نامشروع با همسر برادرش که وجهه بدی از گیگز در رسانه‌ها مخابره کرد، رابطه او با پدرش بدتر هم شد. پدر گیگز از او خواست به‌خاطر اتفاقات پیش‌آمده عذرخواهی کند ولی او حاضر به این کار نشد. دنی ویلسون، پدر رایان گیگز در رابطه با انتخاب فرزندش به عنوان سرمربی تیم‌ملی ولز گفت:‌ من اول از همه باید بگویم که او را پسر خودم نمی‌دانم که بخواهم اسمش را بر زبان بیاورم و در این مصاحبه به او بازیکن سابق خواهم گفت. او به جای اینکه حامی برادر خود باشد، به بدترین شکل ممکن به او خیانت کرد و از پشت به او خنجر زد و حتی حاضر به عذرخواهی هم نشده است.

محرومیت مادام‌العمر سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال ازبکستان
فدراسیون فوتبال ازبکستان ساموئل بابایان، سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال این کشور را مادام‌العمر محروم کرد. به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال ازبکستان در راستای مبارزه با فساد در فوتبال این کشور، اعلام کرد با توجه به آنکه ساموئل بابایان در قرارداد بازیکنان پاختاکور دست داشته است و زمینه حضور بازیکنان در تیم‌های دیگر و تیم‌ملی این کشور را فراهم می‌کرد، به‌صورت مادام‌العمر از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد. بابایان، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ازبکستان در انتخابی جام‌جهانی روسیه بود و 2 بار برابر ایران قرار گرفت و هر دو بار تیم او
شکست خورد.

ادعای روزنامه‌های ترکیه‌ای درباره  توافق دنیزلی با تراکتورسازی
بر اساس ادعای رسانه‌های ترکیه‌ای، مصطفی دنیزلی با باشگاه تراکتورسازی تبریز به توافق رسیده است. به نقل از رسانه‌های ترکیه‌ای، مصطفی دنیزلی، مربی پیشین باشگاه‌های پرسپولیس و پاس ایران، با مسؤولان باشگاه تراکتورسازی تبریز به توافق رسیده و بزودی با این تیم ایرانی قرارداد امضا خواهد کرد. روزنامه صباح، یکی از مشهورترین روزنامه‌های کشور ترکیه در سایت خود نقل کرده است که مصطفی دنیزلی برای ۱۱ بازی، هدایت تراکتورسازی را برعهده خواهد گرفت و با ۴۰۰ هزار دلار به ایران باز خواهد گشت. همچنین روزنامه یئنی‌شافاق نیز اعلام کرده طبق شنیده‌ها از نزدیکان مصطفی دنیزلی، این مربی ترکیه‌ای با تراکتورسازی تبریز به توافق رسیده و بزودی جایگزین یحیی گل‌محمدی در این تیم خواهد شد. این خبر در حالی در رسانه‌های ترک منعکس می‌شود که خبر حضور سرمربی ترکیه‌ای روی نیمکت تراکتورسازی منتفی اعلام شده است. مسؤولان باشگاه تراکتورسازی فعالیت دنیزلی در برنامه شبکه TRT ترکیه را علت عدم توافق این مربی با تراکتورسازان اعلام کرده و  گفته اند، با منتفی شدن حضور دنیزلی در تراکتورسازی، تراکتورسازان سراغ سایر گزینه‌های خود خواهند رفت که ارتوگرول، جواد نکونام و الکس نوری 3 گزینه بعدی تراکتورسازان برای جایگزینی یحیی گل‌محمدی عنوان شده بودند.


Page Generated in 0/0112 sec