printlogo


کد خبر: 187506تاریخ: 1396/10/28 00:00
کوتاه و گویا

  مهدی ایزدی، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران بر تسریع در بررسی احراز جانبازی با توجه به مواد قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و ثبت نتیجه در سامانه سجایا در استان‌ها و بویژه خوزستان تأکید کرد.
  حسن رحمانی،  شهردار منطقه21 تهران از اجرایی شدن طرح «توزیع و کاشت نهال‌های رایگان» در باغچه منازل شهروندان پهنه غربی پایتخت در راستای توسعه فضاهای سبز شهری، زیباسازی نما و منظر شهری و از همه مهم‌تر مقابله با آلودگی هوای تهران خبر داد.
  پروژه عمرانی دره زغالی در منطقه 5 پایتخت با هدف هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی به عمق 10 متر  و طول 5/4 کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.
  رئیس انجمن علمی پرستاری ایران گفت: در حال حاضر کمتر از ۲۰۰ پرستار توانبخشی در کشور داریم و نیاز به این نیروها در همه بخش‌ها مشهود است. مسعود فلاحی در حاشیه بیست و یکمین کنگره سالانه طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران گفت: یکی از رویکردهای مهمی که در این کنگره مورد بررسی قرار می‌گیرد، موضوع پرستاری توانبخشی است. امر توانبخشی یک امر تیمی است و در همه مراحلی که بیمار تا بهبود کامل طی می‌کند، اعضای اصلی تیم پرستاران در خدمت بیمار هستند.
  علی‌اصغر مونسان، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در بدو ورود به اسپانیا با اشاره به اهمیت نمایشگاه‌های حوزه گردشگری گفت: «نمایشگاه‌های گردشگری جزو مکان‌هایی هستند که تبادل اطلاعات در آنجا انجام می‌شود، همچنین در این نمایشگاه‌ها شرکت‌های بخش غیردولتی می‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند».
  سیدجواد سیدالموسوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی گفت: مأموران پلیس آگاهی استان در حین گشتزنی از یک کامیون در شهرستان راز و جرگلان مقدار 9 هزار لیتر نفت سفید کشف کردند و در همین راستا گزارش برای رسیدگی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد و شعبه با احراز تخلف، متهم را به ضبط سوخت مکشوفه و پرداخت 345 میلیون و 996 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.
  محققان دانشگاه تربیت مدرس از ضایعات درخت انجیلی برای سنتز ارزان‌قیمت یک نانوجاذب گاز دی‌اکسید کربن استفاده کردند. نتایج نشان داده است استفاده متوالی از این نانوجاذب‌ها، کارایی آنها را کاهش نمی‌دهد. این نانوجاذب را می‌توان در قسمت خروجی دودکش کارخانه‌ها و اگزوز خودروها نصب کرد.
  علی مویدی، قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: باید تشکل‌های کارگرنهاد با هدف پیشگیری از اعتیاد و کاهش اعتیاد در بنگاه‌های اقتصادی تشکیل شود.
  رسول کشت‌پور، شهردار منطقه 2 تهران به همراه جمعی از معاونان و مدیران از نزدیک با فعالیت‌ها و ماموریت‌های موسسه خیریه یاس واقع در محله کوی نصر آشنا شدند و به بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی این موسسه پرداختند.


Page Generated in 0/0083 sec