printlogo


کد خبر: 187576تاریخ: 1396/10/30 00:00
اخبار

 اجرای طرح قرائت کنتور برق با موبایل در استان
با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان، برای نخستین ‌بار اجرای طرح قرائت کنتور موبایلی در مدیریت توزیع نیروی برق غرب شهرستان گرگان آغاز شد.
نصیری با بیان این خبر، گفت: هدف این طرح که به صورت پایلوت در 14 حوزه شماره‌برداری اجرا می‌شود، بالا بردن کیفیت و سرعت قرائت کنتورها و کاهش چشمگیر خطاهای شماره‌برداری است. وی با اشاره به اینکه صدور صورتحساب اشتباه،  زمانبر بودن اصلاح و نارضایتی مردمی که در فرآیند قرائت دستی وجود دارد با اجرای این طرح به حداقل خواهد رسید، گفت: این روش می‌تواند نقش مهمی در کاهش تلفات غیرفنی شرکت در راستای اهداف استراتژیک داشته باشد.

برگزاری مانور امدادرسانی جاده‌ای در استان
 مدیرکل راه‌وشهرسازی استان گلستان از برگزاری مانور امداد جاده‌ای در راستای هماهنگی بیشتر دستگاه‌های عضو کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد. حسین محبوبی، درباره برگزاری مانور امدادرسانی جاده‌ای گفت: ارزیابی توان و قابلیت‌های دستگاه‌های امدادی در آیتم‌های مختلف امدادرسانی از قبیل اطلاع ‌از تدوین معیار و شاخص‌های معین برای بررسی آسیب‌ها و چالش‌های موجود در امدادرسانی، کیفیت مدیریت صحنه تصادف و در نهایت افزایش هماهنگی بین دستگاه‌های امدادرسان در جهت کاهش صدمات مالی و جانی در سطح راه‌های استان گلستان از جمله اهداف برگزاری این مانور است. دبیر کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان اضافه کرد: اجرای مانور امدادرسانی جاده‌ای بر اساس مصوبات  کمیسیون ایمنی راه‌های کشور در سطح استان‌ها در حال برگزاری است و در استان گلستان هم در همین راستا برگزار شد. صادقعلی مقدم، مدیرکل مدیریت بحران استان نیز در این مانور گفت: فراهم شدن زمینه همکاری و انسجام دستگاه‌ها در عملیات امدادرسانی و تبادل اطلاعات و انتقال تجارب از دیگر اهدافی است که در برگزاری مانور امدادرسانی جاده‌ای به‌ دنبال آن هستیم.


Page Generated in 0/0049 sec