printlogo


کد خبر: 187585تاریخ: 1396/10/30 00:00
اخبار

صالحی‌امیری:
ریاست کمیته ملی المپیک شغل نیست
رضا صالحی‌امیری، معاون فرهنگی شهرداری تهران و رئیس کمیته ملی المپیک با انتشار اطلاعیه‌ای گفت: بر اساس اساسنامه، ریاست کمیته ملی المپیک در ایران افتخاری بوده، شغل محسوب نمی‌شود و مانند بیش از 180 کشور جهان یک جایگاه سیاسی بوده و هست ولی دبیرکل به‌عنوان مدیر اجرایی از میان مدیران جامعه ورزشی انتخاب می‌شود. هدف این کار ارتقای جایگاه کمیته در سطح ملی و جلب و جذب امکانات برای تقویت ورزش قهرمانی کشور است. تصدی این پست هیچ‌گونه منع قانونی نداشته و مغایرتی با مسؤولیت اجرایی ندارد. اینجانب نیز بر اساس همین منطق و رویه کاندیدا شدم (آقایان محلوجی، کلانتری و هاشمی‌طبا همزمان با تصدی وزارتخانه و سازمان، ریاست کمیته المپیک را نیز بر عهده داشتند). اساساً سرمایه اجتماعی ما در دولت و شهرداری، جوانان بوده و هستند. اینجانب از ابتدا پیشتاز زمینه‌سازی برای حضور جوانان و زنان در عرصه مدیریتی بوده و هستم و عمیقاً معتقدم باید راه را برای آنان باز کرد. عملکردم در طول دوره مدیریت نیز شاهدی بر این مدعاست. در حال حاضر هیچ اصراری بر ماندن در پست معاونت اجتماعی و فرهنگی ندارم و آمادگی دارم به احترام افکارعمومی داوطلبانه و صادقانه این پست را به جوانان حوزه فرهنگ و هنر واگذار کنم تا بتوانند به کمک شهردار فرهیخته و شورای منتخب مردم این بار سنگین را به مقصد و مقصود برسانند. وی در حالی مدعی است ریاست او در کمیته ملی المپیک شغل محسوب نمی‌شود که پیش‌تر از سوی دولت عنوان شده بود قطعا این سمت شغل به حساب می‌آید. صالحی‌امیری مجبور است از شهرداری برود و حالا تلاشش را می‌کند تا این رفتن را به گونه‌ای منت بر سر جامعه ورزش  محسوب کند.

سائلام: آوازه تراکتور را شنیده بودم
گزینه سرمربیگری تراکتورسازی می‌گوید شرایط این تیم خوب نیست و تراکتورسازان کار سختی برای بهبود شرایط خواهند داشت. ارتوئول سائلام، گزینه سرمربیگری تیم تراکتورسازی که بامداد دیروز در میان استقبال هواداران وارد تبریز شد، پس از ورود به این شهر، ضمن قدردانی از هوادارانی که برای استقبال از وی به فرودگاه آمده بودند، اظهار داشت: من در استانبول آوازه محبوبیت تراکتورسازی را شنیده بودم و می‌دانستم این باشگاه هواداران پرشوری دارد. وی افزود: با این‌ وجود از دیدن این استقبال شگفت‌زده و خوشحال شدم. باید بگویم برای من مایه خوشحالی و افتخار است که می‌توانم در چنین باشگاه محبوبی فعالیت کنم. در عین ‌حال احساس می‌کنم مسؤولیتم دوچندان شده و باید احساس مسؤولیت زیادی درباره این هواداران داشته باشیم. سائلام خاطرنشان کرد: می‌دانم که شرایط فعلی تیم به ‌هیچ‌وجه مناسب نیست و هواداران از نتایج اخیر رضایت ندارند. جایگاه حقیقی ما اینجا نیست و باید در کنار هم برای رسیدن به پله‌های بالاتر تلاش کنیم و ان‌شاءالله از این مقطع و روزهای سخت به‌سلامت عبور کنیم. به‌طور حتم روزهای خوبی پیش رو خواهیم داشت. گزینه سرمربیگری تراکتورسازی تصریح کرد: از هواداران‌مان می‌خواهم در این مقطع از تیم محبوب‌شان حمایت کنند چون بیش از هر چیزی به حمایت و آرامش نیاز داریم. من به کار گروهی اعتقاد دارم. بر این اساس، معتقدم باید همه ما دست در دست هم متحد و منسجم برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کنیم. وی در پایان گفت: هواداران در کنار مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان باید یک کار گروهی مستمر و مداوم را برای موفقیت و سربلندی تراکتورسازی دنبال کنند تا به یک نتیجه مطلوب دست ‌یابیم.

پیروزی رئال‌مادرید در کوپا دل‌ری
رئال‌مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری توانست لگانس را شکست دهد.
در آخرین بازی دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری، رئال‌مادرید به مصاف لگانس رفت و با یک گل در زمین حریف پیروز شد.
در نیمه اول توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد اما مادرید توانست در لحظات پایانی بازی به گل برسد. مارکو آسنسیو در دقیقه 89 گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. با این برد شرایط صعود سفیدپوشان به نیمه نهایی بهتر شد.
در این بازی کریستیانو رونالدو، گرت بیل و مارسلو حضور نداشتند.
 


Page Generated in 0/0052 sec