printlogo


کد خبر: 187590تاریخ: 1396/10/30 00:00
اخبار

نخستین فیلم اکران نوروزی مشخص شد
فیلم سینمایی «بدون ‌تاریخ بدون‌ امضا» از ۲۵ بهمن به سرگروهی سینما قدس روی پرده می‌رود. به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم سینمایی «بدون ‌تاریخ بدون‌ امضا» ساخته وحید جلیلوند در حالی اکران خود را از 25 بهمن آغاز می‌کند که در صورت حفظ کف فروش، می‌تواند اکران خود را در ایام نوروز نیز ادامه دهد. این فیلم اجتماعی که مضمونی بشدت تلخ دارد در شرایطی توانسته به عنوان یکی از جدی‌ترین شانس‌های اکران نوروزی مطرح شود که این روزها بحث‌های بسیاری در ارتباط با گزینه‌های اکران نوروزی مطرح شده است و علاوه بر فیلم «آن سوی ابرها»ی مجید مجیدی که شایعات متعددی در ارتباط با قطعی شدن اکران نوروزی آن مطرح است، چند فیلم کمدی نیز در صف اکران نوروزی قرار دارند که به نظر می‌رسد «هزارپا»ی ابوالحسن داوودی و «لونه زنبور» برزو نیک‌نژاد از جدی‌ترین این گزینه‌ها هستند. البته بدون شک برگزاری جشنواره فیلم فجر و نمایش آثار جشنواره و میزان استقبال مخاطبان از این آثار در سرنوشت گزینه‌های اکران نوروزی موثر خواهد بود.


هم‌صدایی 4 خواننده پاپ در «نماهنگ ایران»
نماهنگ «ایران» با صدای رضا صادقی، حامد همایون، مهدی یغمایی و حجت اشرف‌زاده به همت مرکز ماوا و بسیج صدا و سیما برای دهه فجر آماده می‌شود. به گزارش فارس، این نماهنگ که با صدای رضا صادقی، حامد همایون، مهدی یغمایی و حجت اشرف‌زاده و به همت مرکز ماوا و بسیج صدا و سیما در حال تولید است همزمان با دهه فجر منتشر خواهد شد. ضبط موسیقی این نماهنگ به پایان رسیده و کار تصویربرداری و تولید نماهنگ نیز به کارگردانی برادران بوشهری تا دهه فجر به پایان خواهد رسید. این قطعه
بر اساس شعری از قاسم صرافان و با آهنگسازی بهنام کریمی ساخته شده است. مرکز ماوا پیش از این نیز قطعات را با همکاری خوانندگانی نظیر محمد اصفهانی، محسن چاووشی، احسان خواجه‌امیری، رضا صادقی، مهدی یراحی، حجت اشرف‌زاده و... تولید و منتشر کرده است.


روی خوش گیشه به فیلم‌های کمدی
اقبال مخاطبان سینما همچنان به فیلم‌های کمدی است و در جدول فروش، فیلم‌های کمدی صدرنشین جدول هستند. به گزارش فارس، فیلم‌های سینمای کمدی در هفته گذشته توانست نظر علاقه‌مندان به سینمای کمدی را جلب کند. از روز چهارشنبه فیلم «کمدی انسانی» در سالن‌های سینما اکران شد. احمد مختاری، مدیر پخش دفتر هدایت فیلم گفت: فیلم سینمایی «کمدی انسانی» در تهران ظرف 2 روز فروش 60 میلیون تومان را تجربه کرد. همچنین این فیلم در شهرستان به فروش 20 میلیون دست یافت و کل فروش فیلم به رقم 80 میلیون تومان دست یافت. فیلم سینمایی «سد معبر» در تهران به رقم 634 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 216 میلیون تومان رسید و در کل فروش فیلم به رقم 850 میلیون تومان رسید. فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» در تهران به فروش 19 میلیارد و 30 میلیون تومان و در شهرستان به فروش یک میلیارد و 110 میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم به رقم 3  میلیارد و 40 میلیون تومان دست یافت. مسؤول فروش دفتر فیلمیران فروش فیلم «آینه بغل» را 13 میلیارد تومان در تهران  و شهرستان اعلام کرد. همچنین فیلم «قاتل اهلی» به فروش 2 میلیارد و 800 میلیون تومان رسید. بنا براین گزارش، فیلم سینمایی «پل خواب» به فروش 178 میلیون تومان، فیلم «آرمانشهر» به فروش 9میلیون تومان، فیلم «آپاندیس» به فروش 58 میلیون تومان، فیلم «خانه کاغذی» به فروش 497 میلیون تومان، فیلم «حریم شخصی» به فروش 501 میلیون تومان، فیلم «آذر» به فروش 766 میلیون تومان، فیلم «شکلاتی» به فروش 458 میلیون تومان و فیلم «فهرست مقدس» به فروش 208 میلیون تومان رسید.


Page Generated in 0/0052 sec