printlogo


کد خبر: 187642تاریخ: 1396/11/1 00:00
کوتاه و گویا

مهران جندقی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 2 تهران گفت:  طـرح پایلـوت بیمه رایگان درازای  تفکیک پسماند از مبدأ در مجتمع‌های مسکونی و شهرک‌های منطقه اجرا شد.
سمیه حاجوی، شهردار منطقه 7 تهران در دیداری صمیمانه با «مه‌لقا ملاح» مادر محیط‌زیست ایران و بنیانگذار سازمان غیردولتی زیست‌محیطی جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط‌زیست، درباره دغدغه‌ها و موضوعات زیست‌محیطی شهرها گفت‌وگو کرد و در این دیدار گفت: با نظارت شهردار تهران سعی داریم  برنامه‌ریزی تخصصی و دقیق‌تری را نسبت به مسائل روز شهری داشته باشیم.
بهمن نوروزی، شهردار منطقه 8 در تشریح برنامه‌ها در گرامیداشت سالروز حادثه  پلاسکو گفت: بازدید از ایستگاه‌های آتش‌نشانی، تهیه و نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی، برگزاری مراسم سالگرد آتش‌نشان فداکار شهید سلطانی در منطقه و بازدید مسؤولان از منزل آتش‌نشان فداکار شهید سلطانی از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت این روز برگزار شد.
 ارسلان میری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: طی بازرسی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از یک شرکت پخش فیلتر و روغن ماشین، پرونده‌ای به اتهام تقلب برای این شرکت تشکیل و پس از رسیدگی در تعزیرات حکومتی، متهم به پرداخت یک میلیارد و 521 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد که این پرونده در مرحله اجرای احکام است.
 عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور از افزایش ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر تا ۸ هزار نفر در استان تهران خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر حدود ۳۰۰ کمپ غیرمجاز شناسایی و پلمب شده‌ است.
 قصه‌گویان حاضر در جشنواره‌ قصه‌گویی کانون پرورش فکری در بین کودکان کار و بی‌سرپرست و در سراهای محله و فرهنگسراها حضور خواهند یافت. این اجراها در روزهای 2 تا 4 بهمن در مراکزی همچون مدرسه طباطبایی و کودکان شوش، سرای محله باغ آذری، فرهنگسرای ملل، موزه عروسک‌ها، شیرخوارگاه آمنه، حوزه هنری، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی و مرکز علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام خواهد شد.


Page Generated in 0/0056 sec