printlogo


کد خبر: 187721تاریخ: 1396/11/2 00:00
آوای شهر

عضو شورای چهارم شهر تهران مطرح کرد
واکنش منفی مردم به رفتارهای سیاسی
 عضو شورای چهارم شهر تهران گفت: نقد گذشته و زیر سوال بردن مدیران قبلی نه‌تنها رفتار صحیحی نیست بلکه آزار‌دهنده و بر خلاف میل عمومی مردم است. احمد حکیمی‌پور، عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران با بیان اینکه بهتر است مدیران جدید عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانند به فارس گفت: بنده معتقدم به جای آنکه علیه مدیر قبلی اظهارنظر کنیم بهتر است مدیران جدید عملکرد و توفیقات خود را تبیین کنند، چرا که نقد گذشته و زیر سوال بردن مدیران قبلی نه‌تنها رفتار صحیحی نیست بلکه آزار‌دهنده و بر خلاف میل عمومی مردم است. بی‌شک اگر از این رفتارهای سیاسی دست برنداریم بزودی با واکنش‌های منفی مردم مواجه می‌شویم. وی با اشاره به اینکه رفع کاستی‌ها وظیفه مدیران تازه‌‌وارد است، تصریح کرد: هر مدیری که مسؤولیت جدیدی را می‌پذیرد بدون تحقیق و اطلاع از وضعیت نهاد مربوطه پشت میز مدیریت نمی‌رود، بنابراین از وضع آن مجموعه اعم از مثبت یا منفی آگاه است، پس با توجه به اینکه با علم به وضعیت موجود مسؤولیت را پذیرفته دلیلی برای نقد گذشته ندارد بلکه عمده مسؤولیت وی کمک به رفع کاستی‌ها، اصلاح گذشته و پیشبرد فعالیت‌ها به نفع جامعه است. حکیمی‌پور با تاکید بر اینکه اگر تخلفی صورت گرفته، نهادهای نظارتی باید آن را بررسی کنند نه شهردار تهران، افزود: اگر در سازمانی تخلف یا ابهامی وجود داشته باشد باید از طریق مسیر قانونی و از سوی نهادهای ذی‌ربط دنبال شود، نه اینکه مدیر جدید به خودی خود نقش نهادهای نظارتی را ایفا کند و مدیران پیشین را مورد اتهام قرار دهد.

رئیس شورای شهر اعلام کرد
احتمال اجرای طرح ترافیک فعلی در سال آینده
رئیس شورای شهر تهران از احتمال اجرای طرح ترافیک فعلی با همین شیوه و روش در سال آینده خبر داد. به گزارش تسنیم، محسن هاشمی در حاشیه سی‌ونهمین جلسه شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت طرح ترافیک جدید در سال 97 اظهار داشت: هنوز مصوبه شورای ترافیک در باره تصویب این طرح به صورت کتبی به شورا نرسیده است. وی در پاسخ به این پرسش که باید تا 15 بهمن این مصوبه نهایی شود یا خیر، گفت: مصوبه مهمی است و اگر تصویب نشود همان طرح قبلی اجرا خواهد شد.

برگزاری همایش ملی  مدیریت آلودگی هوا و صدا
ششمین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا سه‌شنبه 3بهمن در مرکز همایش‌های صداوسیما آغاز به کار می‌کند. به گزارش «وطن‌امروز»، وحید حسینی، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اعلام این خبر گفت: این همایش در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در مرکز همایش‌های صداوسیما توسط شرکت کنترل کیفیت هوا و انجمن علمی هوای پاک که انجمنی مردم‌نهاد است، برگزار می‌شود. وی افزود: 40مقاله در این نشست ارائه شده و در قالب پوستر به نمایش در می‌آید. با وجود اینکه این همایش داخلی است اما ما متخصصان بسیاری را از خارج از کشور دعوت کرده‌ایم تا بتوانیم از تجربیات آنها در زمینه آلودگی هوا بهره‌مند شویم. در زمینه سلامت و بهداشت از مجموعه وزارت بهداشت  و درباره مدل ریاضی که مرگ و میر منتسب به آلودگی هوا توسط آن محاسبه می‌شود، نشست‌‌هایی داریم. به گفته مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، 4 هزار و 500 مرگ منتسب به آلودگی هر ساله در تهران اتفاق می‌افتد و حدود 12 هزار مرگ نیز در کل کشور منتسب به آلودگی هوا است. حسینی خاطرنشان کرد: شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که در این همایش برگزار می‌شود، رویداد کلانشهرهای درگیر آلودگی هوا و استفاده از تجارب بین‌المللی برای این معضل است. ما از 4شهر پاریس، روتردام، برلین و میلان دعوت کرده‌ایم تجارب خود را در اختیار ما قرار دهند. همچنین از شهرهایی همانند مکزیکوسیتی و بوگوتا که درگیر آلودگی هوا هستند نیز دعوت کرده‌ایم به این همایش بیایند اما نپذیرفتند.


Page Generated in 0/0064 sec