printlogo


کد خبر: 187746تاریخ: 1396/11/3 00:00
کوتاه و گویا

امیر قاسمی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 تهران از فعالیت انجمن معتادان گمنام به عنوان همیاران پاکی محله در بوستان شهید عرب خبر داد.
نشست هم‌اندیشی شرکت‌کنندگان ایرانی در نمایشگاه فیتور با حضور علی‌اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی و محمدحسن فدایی‌فر، سفیر ایران در اسپانیا در محل رزیدانس سفارت ایران برگزار شد. علی‌اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: «بی‌تردید برای اینکه بتوانیم گردشگر جذب کنیم باید داشته‌های کشور را معرفی کنیم و امیدواریم بسته تبلیغاتی خوبی را برای سال آینده ببندیم».
اختتامیه هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع‌مقدس با حضور و سخنرانی وزیر فرهنگ و با حضور مسؤولان لشکری و کشوری، ناشران، نویسندگان و برگزیدگان این دوره از جشنواره، روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه در سالن خلیج‌فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار می‌شود.
رئیس اداره محیط‌زیست شهر تهران گفت: توسعه مترو یکی از راهبردهای اصلی و اساسی برای کاهش آلودگی هوای پایتخت است. محمدحسین بازگیر افزود: بهترین و مناسب‌ترین وسیله حمل‌ونقل عمومی مترو است، چرا که علاوه بر کاهش ترافیک و آلودگی هوا، در هزینه‌ها و وقت نیز تأثیر بسیار زیادی دارد.
مؤسس و مدیر عامل انجمن صرع ایران با اشاره به اینکه تشخیص و درمان صرع‌های مرزی می‌تواند پیچیده باشد، گفت: صرع‌های مرزی تشنج تیپیک ندارند و به طور مثال فرد در یک لحظه صحبت‌های نابجا، حرف‌های رکیک و کارهای اشتباه انجام می‌دهد و پس از انجام آن پشیمان می‌شود. داریوش نسبی‌تهرانی، مدیرعامل انجمن صرع ایران در آستانه برگزاری چهاردهمین همایش بین‌المللی صرع در ایران، اظهار داشت: سال گذشته در کنگره بین‌المللی صرع بیشتر موضوعات متداول در حوزه صرع همچون صرع‌های مقاوم و استاطوس مورد بحث ‌و گفت‌وگو قرار گرفت.
سازمان مدیریت پسماند در نخستین روز از هفته هوای پاک با همکاری سمن‌های زیست‌محیطی و حضور گسترده شهروندان، کوهستان اوین درکه را از پسماند‌های رها شده پاکسازی کرد.


Page Generated in 0/0058 sec