printlogo


کد خبر: 187747تاریخ: 1396/11/3 00:00
آوای شهر

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد
تردید در اجرای طرح جدید ترافیک
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت‌: بعید می‌دانم طرح جدید ترافیک به تصویب شورای شهر تهران برسد. خلیل‌آبادی درباره بررسی طرح جدید ترافیک گفت: هنوز این موضوع در صحن شورا بررسی نشده است و در حال حاضر در کمیسیون حمل‌ونقل شورا در حال بررسی است. وی با بیان اینکه بعید است این طرح به تصویب برسد، گفت: طبق قانون در نهایت‌ تا  15 بهمن باید این طرح به تصویب برسد اما  بعید می‌دانم سال آینده طرح جدید اجرایی شود. به گفته عضو شورای شهر تهران، اگر طرح جدید در سال آینده اجرایی نشود طبق روال قبل آرم طرح ترافیک را توزیع خواهیم کرد.  خلیل‌آبادی در باره وضعیت سهمیه‌ها گفت:‌ سهمیه‌ها هم به روال قدیم و به طور قطع نرخ‌ها نیز بر پایه سال گذشته است و تغییر جزئی خواهد کرد.

معاون شهردار سابق تهران:
نجفی اسناد بدهی 52 میلیاردی را منتشر کند
معاون قالیباف از نجفی خواست اسناد بدهی ۵۲ هزار میلیاردی شهرداری تهران را منتشر کند. قدرت‌الله گودرزی با اشاره به گزارشی که نجفی از عملکرد 12 ساله مدیریت شهری ارائه کرد، به فارس‌ گفت: این گزارش سیاه‌‌نمایی بوده و انصاف در آن رعایت نشده بود. وی افزود: برخی از گمان‌های بد نیز گناه است و بهتر بود آقای نجفی با کمی تأمل و بررسی بیشتر به عملکرد شهرداری می‌پرداخت. البته جای این پرسش هم مطرح است که چطور ظرف
100 روز توانسته‌اند 12 سال مدیریت را بررسی کنند؟ وی در پاسخ به این پرسش که اعلام شده شهرداری 52 هزار میلیارد تومان بدهی در 12 سال گذشته برجا گذاشته است،‌ گفت: به آقای نجفی عرض می‌کنم شما به عنوان شهردار باید اطلاعاتی که از مدیران می‌گیرید دقیق باشد، نه اینکه یکسری اطلاعات را عنوان کنید و در اعداد و ارقام دستکاری کنید. گودرزی افزود: 17 مرداد 96 کتابچه‌ای 57 صفحه‌ای به شورا ارائه و یک نسخه آن را به نجفی، شهردار منتخب تهران تقدیم کردم. اگر آقای نجفی قدری این کتابچه را مطالعه کرده بود دیگر این آمار و ارقام را مطرح نمی‌کرد و در تریبون عمومی تشویش و بدگمانی ایجاد نمی‌کرد.

شکایت نیروی انتظامی از شهرداری تهران
نیروی انتظامی از شهرداری تهران به خاطر اظهارات شهردار تهران شکایت کرد. به گزارش میزان، معاونت حقوقی نیروی انتظامی از شهرداری تهران به دلیل ارائه گزارش‌های غیرواقعی درباره عقد قرارداد میلیاردی با ناجا در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری شکایت کرد. در متن این اطلاعیه آمده است: با استناد به گزارش شهردار تهران در جلسه علنی شورای شهر و ارائه گزارش غیرواقعی مبنی بر عقد قرارداد میلیاردی شهرداری با یکی از واحد‌های ناجا در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری که روزنامه‌ها با تیتر اختلاس جدید شهرداری و ناجا در زمان انتخابات از آن نام بردند، معاونت حقوقی ناجا از شهرداری تهران برای ارائه این گزارش بدون مستندات قانونی اعلام شکایت کرد. بر اساس این گزارش هر چند روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تهران بعد از ظهر همان روز با ارسال خبری، این تیتر را شیطنت رسانه‌ها برشمرد و به صورت مبهم این ادعا را رد کرد اما با رایزنی‌های معاونت حقوقی ناجا از ارسال مدارک و مستنداتی که شهردار آن را علام کرده بود سر باز زد. معاونت حقوقی ناجا گفت: انتظار می‌رود شهردار تهران صرف شنیده‌ها و گزارشات تصمیم نگیرد و تا دلیل و مدرک متقنی در دست ندارد نسبت به اعلام موضوع اقدام نکرده و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم نیاورد. طبیعی است پلیس تهران تمام تلاش خود را برای انجام ماموریت‌های مشترک با شهرداری تهران به‌کار می‌بندد و حتما در سایه همفکری و همدلی با یکدیگر می‌توان خدمات بهتر و بیشتری را به شهروندان  ارائه کرد.
 


Page Generated in 0/0063 sec