printlogo


کد خبر: 187757تاریخ: 1396/11/3 00:00
اخبار

انتشار پوستر فیلم سینمایی «امپراتور جهنم»
پوستر فیلم سینمایی «امپراتور جهنم» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادى در آستانه جشنواره فیلم فجر رونمایی شد. به گزارش «وطن‌امروز»،  پوستر  فیلم سینمایی «امپراتور جهنم» براساس طرحی از خانه طراحان انقلاب اسلامی منتشر شد.  طراحی لوگو و پوستر این  فیلم بر عهده دانیال فرخ بوده است. على نصیریان، فرخ نعمتى و علیرام نورایى از بازیگران «امپراتور جهنم» هستند. «امپراتور جهنم» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادى و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی، جدیدترین محصول انجمن سینماى انقلاب و دفاع‌مقدس است که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد.


تازه‌نفس‌های گیشه رسیدند
2 فیلم «افسانه گل‌آباد» و «من یک ایرانی‌ام» از چهارم بهمن در سینماها اکران می‌شود. به گزارش ایسنا، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جدیدترین آثاری که قرار است از این هفته راهی سینماهای کشور شود، گفت: فیلم‌ سینمایی «افسانه گل‌آباد» به کارگردانی محمدرضا عباس‌نژاد در گروه ماندانا از چهارم بهمن‌ماه اکران خواهد شد. همچنین فیلم‌ سینمایی «من یک ایرانی‌ام» ساخته محمدرضا آهنج نیز در گروه پردیس کورش از چهارم بهمن‌ماه به نمایش درمی‌آید. او ادامه داد: هنوز برای فیلم‌ سینمایی «پشت ابرها»ی مجید مجیدی قراردادی نرسیده است. فیلم سینمایی «افسانه گل‌آباد» یک فیلم موزیکال و برای گروه سنی کودک و نوجوان و فیلم سینمایی «من یک ایرانی‌ام» یک درام ورزشی است که توسط محمدرضا آهنج ساخته شده و علیرضا حیدری قهرمان سابق سنگین‌وزن کشتی آزاد ایران در آن بازی می‌کند.


آغاز عرضه اینترنتی فیلم «بعد‌از‌ظهر»
فروش اینترنتی فیلم کوتاه «بعدازظهر»، روایتی از یک نیم‌روز بهاری در سال 88، در سایت سینمامارکت آغاز شد. به گزارش فارس، فیلم کوتاه «بعدازظهر» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و محصول مشترک مرکز فیلم و نمایش بسیج و خانه فیلم داستانی است. به گفته کارگردان، داستان این فیلم ۳۲ دقیقه‌ای درباره یک حوزه علمیه خواهران است که تعدادی از طلبه‌های آن، یکی از دختران حاضر در اغتشاشات را داخل حوزه می‌آورند و بعد از آن، مسائل و اتفاقاتی ایجاد می‌شود. فیلم «بعدازظهر» ازجمله فیلم‌های داستانی با موضوع سیاسی در هشتمین جشنواره فیلم عمار بود. این فیلم کوتاه به روایت قصه‌ای در دل آشوب‌های سال ۸۸ می‌پردازد. علاقه‌مندان برای دریافت اینترنتی این مستند می‌توانند از طریق سایت سینمامارکت به آدرس http://cinemamarket.ir  اقدام به خرید آن کنند.


سرزنش  هالیوود توسط مورگان فریمن
بازیگر کهنه‌کار هالیوود وقتی برای گرفتن جایزه یک عمر دستاورد بازیگری از انجمن بازیگران روی صحنه رفت، با سخنرانی خود به نابرابری جنسیتی در هالیوود اشاره کرد. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، مورگان فریمن که قرار بود در مراسم امسال اهدای جوایز بازیگران آمریکا با دریافت جایزه دستاورد یک عمر تجلیل شود، هنگام پذیرش این جایزه با سخنانی کوتاه ولی تاثیرگذار و متفاوت از نابرابری جنسیتی در هالیوود گلایه کرد. فریمن در این سخنرانی و با اشاره به مجسمه‌ای که به عنوان جایزه به وی اهدا شد، گفت: نمی‌خواستم این کار را بکنم، اما حالا به شما می‌گویم چه چیز این مجسمه و اهدای آن نادرست است؛ اینکه نگاهی مترقی وجود ندارد. در برابر ما همچنان نابرابری جنسیتی وجود دارد.  فریمن ۸۰ ساله که اسطوره‌ای سینمایی محسوب می‌شود، یک جایزه از انجمن بازیگران صحنه نیز دارد، 2 گلدن‌گلوب گرفته و یک اسکار برای بازی در فیلم «دختر میلیون دلاری» در کارنامه‌اش است. فریمن پنجاه و چهارمین دریافت‌کننده جایزه یک عمر بازیگری از انجمن بازیگران است. این جایزه هر سال برای یک عمر دستاورد بازیگری و نیز مشارکت بشردوستانه اهدا می‌شود. سال پیش لیلی تاملین این جایزه را دریافت کرد که برای سخنرانی‌اش درباره رئیس‌جمهور جدید و مشابهت ‌دیدگاه‌هایش با نازی‌ها خبرساز شد.
 


Page Generated in 0/0059 sec